Manifestarile ABS-ului

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mersi ptr. sfat

    Comment


    • Am pus azi o frana din cauza unui derbedeu care nu mi-a acordat prioritate si am auzit niste zgomote de parca s-a rupt roata dreapta. Vreo 2 poc-uri de parca aveam pietroaie intre placuta de frina si disc.Am reluat consecutiv pe mai multe portiuni frane de aceeasi intensitate si nu se auzea nimic.Dupa tot ce am citit pe aici zgomotele sunt specifice intrarii in functiune abs-ului insa la inceput ti-e groaza.

      Comment


      • franeaza si tu pe niste portiuni cu nisip ca sa vezi exact cum se aude si sa stii pe viitor
        internal combustionizer

        Comment


        • Acele caraituri sunt specifice intrarii in functiune a sistemului ABS (manifestarea ABS-ului), pentru ca roata sa se rostogoleasca cate putin, pastrand traiectoria initiala; nu e nici o defectiune.
          Last edited by IancuMIC; 4 December 2012, 16:00.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Originally posted by karlos12 View Post
            Dupa tot ce am citit pe aici zgomotele sunt specifice intrarii in functiune abs-ului insa la inceput ti-e groaza.
            Asa "face" toate masinile cu ABS .
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • La bemeveu nu face, ca e antifonat bine si nu il auzi
              sigpic

              Comment


              • La talpa tot il simti.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • nici acolo, ca la unele nu functioneaza
                  sigpic

                  Comment


                  • Salut, o intrebare am si eu...cand pornesc masina si nu e neaparat frig afara se aprinde martorul ABS in bord iar la 2-3 secunde se stinge. care ar putea fi problema?

                    Comment


                    • Se aprinde martorul ABS deoarece la pornirea motorului pe timp de ger, e nevoie de un amperaj mare al acumulatorului si in timpul actionarii electromotorului tensiunea din baterie scade nemaifiind suficienta pentru alimentarea calculatorului de ABS. Prin urmare acesta se restarteaza si automat se aprinde si martorul in bord!

                      Comment


                      • Apropo de ABS si distanta de franare pe zapada afanata (drum curata doar cu lama) intr-adevar mareste distanta de franare, dar nu din cauza sistemului ABS in sine.

                        Am avut zilele trecute o experianta neplacuta, vrioam sa-i fac loc la un Gigel sa iasa din benznarie, am franat ca nesimitu si ce drac sa vezi...eu cu pedela de frana in podea cum se zice si motorul se tureaza.
                        Nu obisnuiesc sa franez cu doua picioare (adica ambreaj si frana) si a trebuit cand am ajuns acasa sa cuget un pic la cele intamplate.

                        Cum dracu eu franez sa caraie abs-ul (eram in tr II) si motorul se tureaza.

                        Explicatia e simpla, motorul a dat sa moara (rotile aproape blocate) si in asemenea situatii (multi ati sesizat) ECU ii da gaz automat sa nu lase sa moara motorul...

                        Am ajuns in pragul a sub 1000 rpm si vad pe turometru (m-am uitat pt ca nu intelegeam ce se intampla) si vad pe turometru cum spuneam ca urca turatia in 1500-1800 rpm cu pedala de frana apasata la blana si in frana de motor pe tr II.

                        Deci pt mine cam asta ar fi explicatia de ce se mareste distanta de franare cu abs pe zapada, nu povesti ca se aduna zapada in fata cauciucelor (la fara abs) si te opresti mai repede.

                        Concluzia e ca abs-ul e bun pt directie pt ca mai ai posibilitate de manevre in cazuri extreme pe zapada, dar Nu sa opresti in distanta scurta masina aproape pe loc.

                        Comment


                        • @dantis-multumesc!

                          Comment


                          • Originally posted by Pury View Post
                            Salut, o intrebare am si eu...cand pornesc masina si nu e neaparat frig afara se aprinde martorul ABS in bord iar la 2-3 secunde se stinge. care ar putea fi problema?
                            Pe ger mare am sesizat aceeasi treaba, am intrebat si mi s-a raspuns ca la majoritatea asa face la temp f scazute(-15...-25 grC).

                            Poate fi de la curentul slab din baterie cum spune colegu Dantis, dar e clar ca nu e o ingrijorare.

                            Comment


                            • nu are nimic ca se stinge mai tarziu sau se aprinde 1-2 secunde dupa pornire,si la Opelu meu tot asa se intampla,din cauza frigului de afara,mai ingheata si ele ca nu poti sa le tii in casa la caldura oricat ai tine la masina,indiferent de marca

                              Comment


                              • Originally posted by Octavian View Post
                                Apropo de ABS si distanta de franare pe zapada afanata (drum curata doar cu lama) intr-adevar mareste distanta de franare, dar nu din cauza sistemului ABS in sine.

                                Am avut zilele trecute o experianta neplacuta, vrioam sa-i fac loc la un Gigel sa iasa din benznarie, am franat ca nesimitu si ce drac sa vezi...eu cu pedela de frana in podea cum se zice si motorul se tureaza.
                                Nu obisnuiesc sa franez cu doua picioare (adica ambreaj si frana) si a trebuit cand am ajuns acasa sa cuget un pic la cele intamplate.

                                Cum dracu eu franez sa caraie abs-ul (eram in tr II) si motorul se tureaza.

                                Explicatia e simpla, motorul a dat sa moara (rotile aproape blocate) si in asemenea situatii (multi ati sesizat) ECU ii da gaz automat sa nu lase sa moara motorul...

                                Am ajuns in pragul a sub 1000 rpm si vad pe turometru (m-am uitat pt ca nu intelegeam ce se intampla) si vad pe turometru cum spuneam ca urca turatia in 1500-1800 rpm cu pedala de frana apasata la blana si in frana de motor pe tr II.

                                Deci pt mine cam asta ar fi explicatia de ce se mareste distanta de franare cu abs pe zapada, nu povesti ca se aduna zapada in fata cauciucelor (la fara abs) si te opresti mai repede.

                                Concluzia e ca abs-ul e bun pt directie pt ca mai ai posibilitate de manevre in cazuri extreme pe zapada, dar Nu sa opresti in distanta scurta masina aproape pe loc.
                                cand te urci pe pedala e nevoie de vacuum, se tureaza oricand ca tampita, chiar si la alea fara ABS. Ia stai pe loc si fa-i cateva pedale de frana, sa vezi 1200 ture
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google