Manifestarile ABS-ului

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La ITP, pe standul de franare, a existat dezechilibru intre roti( de fapt nu apare dezechilibru ci scade eficienta franarii)? Asemenea gen de comportament ar trebui sa iasa in evidenta la ITP. Sa nu ai cumva vreun senzor care nu lucreaza bine, care dea impresia ca masina nu franeaza cu toate rotile pe acceasi suprafata. Genul acesta de comportament e valabil atunci cand o roata franeaza pe umed sau pe o suprafata alunecoasa.
    Last edited by madi; 31 October 2011, 22:30. Reason: dezechilibru

    Comment


    • M-am dat cu masina unui prieten odata si aceleasi simptome le avea, nu mai ca el pe punte fata avea o anvelopa kormoran mai tocita iar pe cealalta roata avea o anvelopa pirelli sh aproximativ la fel de tocita, dar probabil una din ele avea aderenta mai mare decat cealalta.
      Last edited by crull; 31 October 2011, 22:29.

      Comment


      • franele au iesit perfect la ITP.

        exact, daca pun dreapta pe gheata si franez la fel face. nu se schimba comportamentul

        Comment


        • Nu prea cred sa aiba de a face cu lichidul de frana. Mai degraba placutele de frana sau sabotii au probleme.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • nu au nici o legatura placutele si sabotii. si cu placutele de fabrica facea la fel

            Comment


            • Poate ma lamureste si pe mine cineva mai bine ca din acest thread nu prea am inteles. Am MCV PH2 din 2009 Laureate si spune ca are si ABS si AFU si EBD. Asta iarna la o franare pe zapada am constatat cu uimire ca ma "depaseste spatele", abia am reusit sa redresez. Intrebarea mea este : are Loganul ABS pe toate 4 roti sau doar pe rotile fata. Si daca pe spate nu are poate imi explica cineva de ce nu au pus si acolo? nu ar fi mai sigur sa aiba si spatele?

              Comment


              • Da, Loganul are ABS si pe spate. Pe fara ia referinta de la rulmenti iar pe spate de la tamburi frana.Avand ABS producatorul,producatorul foloseste deseori expresia...Asistenta la Franarea de Urgenta.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Originally posted by prae2orian View Post
                  Poate ma lamureste si pe mine cineva mai bine ca din acest thread nu prea am inteles. Am MCV PH2 din 2009 Laureate si spune ca are si ABS si AFU si EBD. Asta iarna la o franare pe zapada am constatat cu uimire ca ma "depaseste spatele", abia am reusit sa redresez. Intrebarea mea este : are Loganul ABS pe toate 4 roti sau doar pe rotile fata. Si daca pe spate nu are poate imi explica cineva de ce nu au pus si acolo? nu ar fi mai sigur sa aiba si spatele?
                  Nici un sistem din lumea asta nu te va scapa de belele cand ai talpa grea la momentul nepotrivit.

                  Eu pe zapada/gheata as merge mai prudent, fara a ma baza pe sistemele astea. Ele sunt menite sa te asiste in caz de urgenta, nu sa-ti fie copilot mereu.


                  Fa o verificare la service, exista o procedura de verificare.
                  _
                  B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                  sigpic

                  Comment


                  • Sa nu ignoram importanta acestui sistem de securitate activa.In conditiile in care sistemul functioneaza corect, si bineinteles viteza adaptata la conditiile de drum,o masina isi pastreaza traiectoria in cazul franarii.Sa nu expunem situatii in care esti singur pe o suprafata mare acoperita cu gheata si vrei sa probezi sistemul, asa cum am vazut deseori.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Nimic mai corect si mai frumos spus.
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • abs

                        Originally posted by IancuMIC View Post
                        Da, Loganul are ABS si pe spate. Pe fara ia referinta de la rulmenti iar pe spate de la tamburi frana.Avand ABS producatorul,producatorul foloseste deseori expresia...Asistenta la Franarea de Urgenta.
                        AFU creste eficienta ABS-ului prin marirea presiunii hidraulice a sistemului de frinare de la prima apasare de urgenta a pedalei de frina.Nu toate Loganurile cu ABS au si AFU.Cred ca s-au bagat la Sandero prima data.

                        Comment


                        • ESP-ul si ASR-ul ar fi urmatoarele functii care ar urma ABS-ului dupa parerea mea ca o masina sa aiba minime elemente de securitate activa.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • pai esp-ul are la baza tot hardware-ul de abs, doar un soft ceva mai evoluat si niste senzori in plus.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Tocmai ca n-ar fi fost nevoie de mari achizitii si poate Loganul ar mai fi castigat un pic la capitolul siguranta.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Da, dar ca sa pui si ESP ai nevoie de un loc in consola pentru buton de dezactivare, ca iarna daca ai lanturi trebuie dezactivat, apoi ceva senzori in plus, cablaje, ceea ce implica niste bani in plus, care vin adaugati la pretul final al masinii.

                                Oricum din 2012 parca trebuie sa aiba toate masinile ESP.
                                Apropo, Duster e prima masina cu ESP si tamburi pe spate? Ca alta nu am vazut, decat cu discuri spate
                                Cumpar volan de Duster

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google