Manifestarile ABS-ului

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • M-ati facut curios! Si, totusi, au vreun rol acele caneluri?
    Ca doar nu le-au facut sa se afle in treaba...
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • Originally posted by Seba View Post
      magnetii sunt pe rulment, nu pe discul de frana. canelurile n-au nici o treaba, rulmentul e ala care spune ca se invarte roata
      Acel senzor de pe fata ce citeste:acele caneluri sau e in legatura cu polii rulmentului?

      Originally posted by Ivan Marian View Post
      Daca ai seria Abs Plus,,nu inseamna ca ai tu un ABS mai special sau ca din cauza asta ai caneluri,,inseamna ca masina aia o fost o serie limitata cu ABS fata de altele din aceiasi categorie care nu aveau.

      Probabil ca sunt rulmenti cu 44 de poli pt loganurile cu ABS Bosh 8.0 ,,,iar cei cu 48 de poli pt ABS Bosh 8.1 care este mai imbunatatit!
      N-am zis ca am abs special.E abs bosh8.0 dar pina n-am pus rulment cu 48 de poli se aprindea martorii de avarie si abs la~100 km/ora.Asta in urma achimbarii rulmentului de pe roata fata stinga.Vad ca loganurile actuale au sistemul bosh 8.1.
      Last edited by vily pisica; 13 September 2011, 14:04. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • daca pui un rulment de 44 de poli si unul de 48 de poli, ti se aprinde becul in bord. intrebare de baraj: ti se pare c-ar citi canelurile?
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Originally posted by 77sky View Post
          M-ati facut curios! Si, totusi, au vreun rol acele caneluri?
          Ca doar nu le-au facut sa se afle in treaba...
          canelurile au rol in ventilarea discului.

          ma repet discurile de fabrica aveau caneluri iar astea noi NU au caneluri si ABS merge perfect

          Comment


          • Originally posted by Seba View Post
            daca pui un rulment de 44 de poli si unul de 48 de poli, ti se aprinde becul in bord. intrebare de baraj: ti se pare c-ar citi canelurile?
            Sincer nu stiu!

            Comment


            • pai, gandeste-te un pic, la tip de rulment diferit ai eroare, cu alt disc, sigur n-ai. am schimbat mai multi discurile cu unele fara caneluri si nu sunt probleme. mie mi-e cat se poate de evident ca rulmentul e "citit" de senzor. mai mult, rulmentii pt loganurile fara abs, nu au banda magnetica. deci...q.e.d
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • O.k.Fapt demonstrat

                Comment


                • Pun si eu un articol , pentru cei care ziceau ca abs-ul franeaza mai bine iarna decat fara.

                  Care sunt punctele slabe ale unei masini cu ABS? Ca orice alt sistem electronic, si ABS-ul are punctele sale slabe. Oricum, mai putine decat avantaje. Este vorba de franarea pe gheata sau zapada. De obicei, o masina cu ABS va avea o distanta mai lunga de franare pe gheata sau zapada, decat o masina fara ABS. Si asta pentru ca in acest conditii, anvelopele de iarna sau chiar cele cu tinte metalice, functioneaza mai bine la frecare 100%. Adica o roata blocata pe zapada va frana mai repede decat una care se blocheaza sacadat, de la ABS. Asadar, e bine de tinut minte ca ABS-ul functioneaza ceva mai dificil pe timp de iarna.

                  Comment


                  • si mai sunt si alte dezavantaje. de exemplu: tara noastra draga cu taxa de drum scumpa, amenzi la fel de mari si drumuri foarte proaste. la o franare mai puternica pe un carosabil perfect uscat, incat sa nu actioneze ABS-ul, cand o roata prinde o denivelare sau o groapa atunci intervine ABS-ul pentru ca a sesizat o lipsa de aderenta la o roata si prin urmare se mareste distanta de franare.
                    dar mult mai multe avantaje sunt , nu?
                    sigpic

                    Comment


                    • adevarat dar sa nu uitam ca ABS ul te lasa sa mentii directia si sa eviti obstacole. fara abs tragi stanga si masina se duce dreapta

                      Comment


                      • Originally posted by bogdan_1984 View Post
                        si mai sunt si alte dezavantaje. de exemplu: tara noastra draga cu taxa de drum scumpa, amenzi la fel de mari si drumuri foarte proaste. la o franare mai puternica pe un carosabil perfect uscat, incat sa nu actioneze ABS-ul, cand o roata prinde o denivelare sau o groapa atunci intervine ABS-ul pentru ca a sesizat o lipsa de aderenta la o roata si prin urmare se mareste distanta de franare.
                        dar mult mai multe avantaje sunt , nu?
                        E adevarat ce spui.Mai ales cand ai de franat in locuri unde franeaza mult camioanele, in fata unui semafor, se face asfaltul ca un covor, si cand roata sare, imi tot intra abs-ul aiurea si masina nu franeaza.
                        Cumpar volan de Duster

                        Comment


                        • In cazul prezentat de bogdan_1984 nu ABS-ul in sine e problema ci EBD-ul. Acest "vede" ca una din roti are aderenta slaba si egalizeaza presiunea in toate rotile asa ca practic degeaba ai pedala de frana la podea ca rotile franeaza de parca de abia ai apasat-o.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • tocmai ca EBD nu egalizeaza presiunea in toate rotile. este capabil sa dea presiuni diferite pentru fiecare roata in parte

                            Comment


                            • EBD-ul nu joaca rolul unui repartitor de frana clasic?
                              sigpic

                              Comment


                              • daca ar da simplu presiune mica pe dreapta si presiune mare pe stanga, masina ar merge drept pe durata franarii? eu inclin sa cred ca slabeste puntea la nivelul rotii cu cea mai slaba aderenta de pe puntea respectiva, altfel ai face piruete pe gurile de canal
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google