Manifestarile ABS-ului

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • iancu, la ultima pagina scrie ca ebd functioneaza cat de cat cand abs-ul da rateuri. personal mi se pare o aberatie enorma, atata timp cat mai devreme scrie negru pe alb ca ebd e o rutina de soft. acelasi procesor poate rula o jumatate de program bine si o jumatate de program nu? mai da-o dracu. daca nu se comanda grupul hidraulic, cum 3.14zda ma-sii de ebd regleaza presiunile? chiar nu filtrezi ce citesti? mai mult, in cazul in care va certati voi, cu siguranta scoasa, cand procesorul nu e alimentat, ce softu pacii ruleaza? in ce? in motorul grupului hidraulic? ei na...
    cat despre senzori, ca ati inceput discutia, alex are dreptate, tu confunzi captorul de viteza din cutie cu senzorul de turatie de la motor. "capteur" e denumirea frantuzeasca a senzorilor. dar sunt doi, total diferiti, care fiecare masoara altceva. mai mult decat atat, ecu injectie stie si el viteza masinii la fel ca si bordul, de la senzorul din cutie. abs stie el viteza de la senzorii de la fiecare roata, dar nu o spune nimanui, o foloseste doar la calcularea parametrilor de corectie cand se franeaza.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • @Seba
      Sincer nu mai vroiam sa mai continui aceasta discutie care mie personal mi-a adus multe neplaceri si m-a pus intr-o lumina proasta.Din punctul meu de vedere nu conteaza cine are sau nu dreptate.Niciodata nu fac un tel din asta.
      Te rog frumos,citeste postul meu cu nr.994 din threadul Discutii generale 1.6 16v si te vei edifica ce si cum.
      Multumesc,si sincer,regret enorm acea discutie.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Ce secretos ABS-ul asta, tine numai pentru el.
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • eu nu stiu ce discutii ati mai avut voi, daca ati mai avut. eu am raspuns la ultimele posturi de pe aceasta pagina, unde alex avea dreptate intr-o anume privinta, aia cu senzorii. bun, n-am facut un scop in a-i da dreptate lui alex, era doar o constatare.
          cat despre abs-ul care functioneaza cu siguranta scoasa, discutia aia o ai cu mine si cu alex. deci cu 2 caposi din nou, nu cred ca scopul e sa aibe x sau y dreptate, ci sa gandim si sa punem lucrurile la cap, logic.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • am citit in manualul de reparatie ca pentru schimbul corect de lichid este nevoie de aparatul acela cu vacuum.

            tot in manual am citit despre purjare grup hidraulic dar nu sunt date explicatii. imi cam dau seama ce inseamna dar nu cunosc detalii. deci daca cineve stie ceva il rog sa scrie doua randuri

            Comment


            • In softul de diagnoza exista o rutina pentru purjarea blocului de valve, cu ocazia inlocuirii lichidului sau aerisirea instalatiei.
              In acest sens, se extrage lichidul pe la roata cea mai indepartata, in ceea ce priveste lungimea conductelor, timp in care se introduce lichid nou in rezervorul pompei.
              In acest timp testerul de diagnoza comanda comanda deschiderea valvelor pe fiecare roata.
              Asta e procedura standard.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • am inteles. ceva de genul credeam si eu.

                calculatorul de ABS se poate resofta ? am mai scris. sunt diferente intre modul cum functioneaza un ABS de Clio sau Logan Ph1

                Comment


                • @IancuMIC : inseamna ca m-au penetrat dorsal labarii de la service.
                  @alessandro : nu sunt sigur dar cred ca nu. Seba stie amanunte ca a lucrat cu asa ceva.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • ""inseamna ca m-au penetrat dorsal labarii de la service. ""

                    daca sunt labari nu prea au cum sa te penetreze dorsal

                    data viitoare te duci in service cu manualul. ii lasi sa isi faca treaba si scoti manualul. sa vezi ce holbeaza ochii

                    Comment


                    • Fiti linistiti,eu am facut revizia de 3 ani pe 10.11.2011, ocazie cu care mi-au schimbat lichidul de frana si sa nu credeti ca au facut aerisirea dupa metoda standard.Cind am urcat la Mecanica(era foarte frig in hala si am coborat la Receptie sa beau o cafea),baietii deja terminasera de inlocuit lichidul,facusera si aerisirea ca la Dacia 1310.Ce-i mai dureros e ca mecanicii stiu asta dar asa s-au invatat la Logan.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Ce sa spun, m-au cam prins la inghesuiala. "Stiti trebuie schimbate lichidele ca au trecut 3 ani iar daca nu vreti adio garantie".Si oricum schimbam lichidul dar daca eram pregatit ma documentam. Cum a spus IancuMIC: ca la Dacia 1310 sau Logan fara ABS au procedat.
                        Last edited by Cristi_LCD; 25 November 2011, 12:01.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • Treaba urata cu franele e ca daca bule de aer ajung in pompa ABS acest lucru creeaza neplaceri la franari puternice,la franari de rutina,(valvele stau inchise) nu poti observa prea bine eficacitatea franelor.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • cat franez fara ABS totul este normal. cand franez tare de la 100 120 franeaza in salturi de zici ca i broasca. are efectiv momente cand frana se taie complet, masina se ridica de bot, dupa care iar franeaza si se lasa de bot.

                            la Ph1 de exemplu si la Clio / Octavia 2 / Golf 4 forta de franare nu dispare complet niciodata. botul sta lasat pe toata perioada franarii. la mine sacadeaza tare ciudat.

                            Comment


                            • Nu e o recomandare,pot in schimb sa spun ca sunt softuri de diagnoza care au ca protocol sau rutina,o diagnoza a sistemului ABS(DDT-ul,VAG-COM-ul).Poate vei gasi acolo problema care te preocupa.Cred ca si cei de la Dacia care foloseau Clip-ul au asemenea rutine.
                              Last edited by IancuMIC; 25 November 2011, 13:26.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • ce nu este o recomandare ?

                                doar DDT ul cu interfata Renault CanClip este capabil sa faca diagnoza la ABS

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google