Manifestarile ABS-ului

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cezar, ce zici tu sunt particularitati pentru fiecare asfalt, anvelopa si reglaje directie.
    Eu (credeam ca ati inteles) am zis la general. Normal ca daca sunt pietricele si alte chestii se schimba datele problemei. Daca rulezi pe o coaja de banana, iti dai seama ce se poate intampla?

    Comment


    • Da, domnule, am inteles.
      Insa dumneata ai vb in mod general, iar cine nu stie toate aspectele, intelege ca trebuie sa-si uzeze anvelopele ca sa aiba aderanta maxima.
      Si nu-i de ras, chiar se intampla.

      Comment


      • No comment, pentru acesti oameni.

        Comment


        • no comment tu, dar gandeste-te ca sunt sanse sa comment popa. Doamne fereste...!
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • asta asa e, Dar dupa cate stiu eu , nu prea ai voie sa rulezi cu anvelopele uzate peste limita admisa. (marcajul de pe anvelopa) Politia iti i-a talonu daca te prinde. Eu am crezut ca am fost destul de expicit.


            Doar stiti ca la formula 1 pe uscat se foloseste slick-uri(nu au niciun crampon sau canal).

            Comment


            • tu crezi ca toti isi folosesc masinile si accesoriile ca la carte? sa fii sanatos, in cazul asta...:0 numai eu stiu cativa care merg uzual pe sarme si care acum cateva zile, unul dintre ei, imi zice "bah seba, o sa-ti spun acum ceva ce n-am crezut ca o sa-ti zic vreodata, dar am ajuns la concluzia ca o guma de iarna, cu unghiurile facute la masina, sta mult mai bine pe drum decat niste sarme cu unghiurile varza. nu te asteptai sa-ti zic taman eu asa ceva, nu? recunoaste..." si radea ca prostu' cu gura pana la urechi...
              am mai zis, e diferenta enorma de material intre un slick si un pneu de strada uzat la panza. slick-ul e ca un burete, moale, pufos, daca dai cu mana pe el cand e cald, se lipeste ca guma de mestecat. o guma normala, uzata, ajunge "slick" taman pe materialul ce formeaza banda de rezistenta a caii de rulare, un material mai tare decat cel din care e facuta partea aderenta a anvelopei. deci aderenta unei gume uzate e mult mai mica decat a unui slick, pe acelasi traseu, puse ambele pe aceeasi masina. si slick-ul, cand trece de limita de uzura, e la fel de neaderent ca o guma normala tot datorita acelui strat de rezistenta. daca te uiti atent la o guma uzata, o sa vezi diferenta de textura si culoare, chiar planul de separatae intre calea de rulare si stratul de rezistenta.
              Last edited by Seba; 23 December 2009, 19:18.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Ai perfecta dreptate. O anvelopa ajunsa la sarma este diferita fata de un slick. Si asta pe simplul motiv ca carasa anvelopei si banda de rulare sunt facut din calitati diferite de cauciuc. O anvelopa ajunsa la sarma ajunge in unele cazuri sa ruleze chiar pe carcasa. Diferenta intre o anvelopa de vara buna si un slick este ca slick-ul nu are crampoane. Atat. Oricum slick-urile sunt facute pentru competitii si sunt folosite cauciucuri speciale pentru confenctionare. Mai ales banda de rulae, ce este facut dintr-un cauciuc cu proprietatea de a avea aderenta maxima posibile. De aceea sunt si foarte scumpe.

                Comment


                • eu inca n-am vazut anvelopa de vara in care sa intre unghia ca in burete. si au trecut prin mana mea firestone, conti, uniroyal, semperit, bfgoodrich, toyo, avon...drept e ca si petrade de kormorane
                  in fine, hai sa revenim la topic, ca l-am acaparat iarasi noi doi
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Originally posted by adicata2003 View Post
                    ...
                    Doar stiti ca la formula 1 pe uscat se foloseste slick-uri(nu au niciun crampon sau canal).....
                    Asta a fost pe timpuri. Acum au si gumele de uscat canale ca-i obligatoriu in F1.

                    Completare la comparatia cu chewing-gum: Intr-un slick rulat putin gasesti pietricele infipte in material. In anvelopele noastre de toate zilele nu.

                    Sa ma corecteze cineva daca gresesc in urmatoarea teorema (sau postulat ) : Cand intra ABS-ul reactia piciorului pe pedala de frana trebuie sa fie contrar celei de pe masinile non-ABS, adica apesi cu nadejde mai tare nu slabesti frana. Ma rog chipurile ar fi celebrul AFU care face treaba asta pentru noi dar nu toti avem bafta de el.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • Exact, se tine pedala apasata "la podea" cand intra ABS-ul. Totusi trebuie pastrata distanta fata de masina din fata altfel se face Poc daca n-ai unde sa te duci
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • apropo de cate este de destept abs-ul de pe logan ...
                        dau un exemplu esti in coloana si iti aprinzi o tigara (fregvent intalnit) si observi tarziu ca ala din fata franeaza franezi si tu si dai intr`o groapa abs da drumu la roti si buf dai in ala din fata ... iertati`ma asta e desteptaciune?
                        poate gresesc eu

                        Comment


                        • Daca nu sti sa folosesti frana si cu abs si fara tot vei intra in cel din fata...diferenta e ca (,) cu ABS poti evita obstacolul (daca ai unde)...pe cand daca masina se duce taras nu mai ai control asupra directiei.
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by steffx View Post
                            apropo de cate este de destept abs-ul de pe logan ...
                            dau un exemplu esti in coloana si iti aprinzi o tigara (fregvent intalnit) si observi tarziu ca ala din fata franeaza franezi si tu si dai intr`o groapa abs da drumu la roti si buf dai in ala din fata ... iertati`ma asta e desteptaciune?
                            poate gresesc eu
                            din pacate nu exista nici un model de ABS romanesc, sau sa se preteze la strazile din romania
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by steffx View Post
                              apropo de cate este de destept abs-ul de pe logan ...
                              dau un exemplu esti in coloana si iti aprinzi o tigara (fregvent intalnit) ...........
                              Cel mai bine sa eviti sa aprinzi tigareta in momente d-astea si daca totusi o faci, te uiti la stopurile lu ala din fata, nu la flacara brichetei (eu asa fac).
                              Si vorba lui Bogdan, ABS de Romania inca nu s-a inventat ))))

                              Comment


                              • Sau cel mai bine iti iei o ancora, si daca o arunci intr-o astfel de groapa sigur se opreste instant.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google