Probleme Motor 1.5dci 85 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Motor 1.5dci 85 Cp

    Am si eu o problema cu motorul Daciei Logan 1.5dci 85 Cp. Deci fluctueaza turatia motorului in timp ce stationez.Nu tot timpul ci din cand in cand in turatie nu intrerupe ci doar la stationare.Am schimbat filtrul de motorina,aer banuind ca a intrat apa in motorina dar nici o diferenta...A mai avut cineva o problema asemanatoare si ma poate ajuta.

    Multumesc anticipat!

  • #2
    Cat de mare este fluctuatia?
    sigpic

    Comment


    • #3
      in jur de 1 secunda si isi revine..problema este ca se repeta destul de des..

      Comment


      • #4
        Daca numarul de rotatii se situeaza in jurul valorii de 200rpm, nu trebe sa iti faci probleme. Intra in functiune rezistentele pentru incalzire (consumul lor e undeva in jur de 800watt) si sarcina pe alternator este destul de mare, iar pentru asta, CB-ul compenseaza prin ridicarea turatiei motorului la ralanti.

        Comment


        • #5
          da dar problema mea nu este o ridicare de turatie ci o intrerupere

          Comment


          • #6
            Fii, te rog, mai explicit.

            Comment


            • #7
              Fa o diagnoza injectoarelor.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #8
                deci nu stiu cum sa explic exact...indiferent daca motorul este cald sau rece...in timpul stationari turatia motorului scade pt 1 secunda si isi revine... in unele cazuri desi rare chiar si cu motorul cald tinde sa se opreasca dar isi revine la normal...

                Comment


                • #9
                  Porneste usor?
                  ECUFix
                  Please don't visit my homepage!

                  Comment


                  • #10
                    da porneste usor...trage,nu consuma mult

                    Comment


                    • #11
                      Andrei, lasa masina in pace, n-are nimic, e totul ok.

                      Comment


                      • #12
                        motorul nu are nici o problema tehnica,nu stiu exact ce trebuie curatat la pedala,are un motoras sau ceva asemanator,nu ma pricep,asa a patit cumatul meu la megane 2,lui ii murea de tot uneori!e posibil sa fie la fel si la tine,lui i-a curatat prostia aia si e ok!

                        Comment


                        • #13
                          hai sa va zic si eu una ,nu prea stiu ce tehnica noua este pe logan dar am auzit ca exista un senzor de turatie situat pe volanta dupa cate am citit pe aici pe forum poate spun o prostie dar poate fi acel senzor murdar sau ceva de genul asta, ar trebui curatat nu;
                          repet tot ce stiu despre mecanica este din mecanica diesel raba ,saviem la logan mai am de invatat dar daca acel senzor exista el ar putea fi cauza.

                          Comment


                          • #14
                            Fratilor este diesel. Voi mai mult ati dat exemple de defecte la mpi.


                            Andrei, problema ta poare avea drept cauza clapeta EGR. Daca ai mers mult in oras si mai subturat , la nivelul claperei se acumuleaza foarte multa mizerie. Daca s-a depus mizerie exact pe scaunul supapei, atunci poate sa faca sa functioneze sacadat motorul. Practic cantiteatea de gaze de esapament ce intra in admisie nu mai este controlata ferm de calculatorul de motor si face ca motorul sa se "inece" - (cantitate de oxigen mica).

                            Eu am dat un exemplu, poate fi aceasta cauza, dar nu neaparat.

                            Oricum motorul la relanti trebuie sa aiba turatie constanta. Nu trebuie sa fluctueze in niciun fel turatia.

                            Apropo: Cati Km ai?
                            Last edited by adicata2003; 16 January 2010, 01:43.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by adicata2003 View Post
                              ........
                              Oricum motorul la relanti trebuie sa aiba turatie constanta. Nu trebuie sa fluctueze in niciun fel turatia.

                              ..........
                              Sa nu mai spui niciodata o gogomanie ca asta! Sunt multi care nu stiu si intra in panica! Turatia motorului la ralanti variaza in functie de ce consumatori ai in momentul respectiv (AC, dezaburire luneta, incalzire, faruri, GMV) pentru ca sarcina pe alternator este destul de mare si nu poate sustinuta cu doar 770rpm ale motorului in conditii de functionare fara consumatori mari. De ex. pentru AC, pe timp de vara, turatia motorului creste cu 200rpm, pentru incalzire la rece, la fel, iar pentru lumini pe faza lunga, incalzire, dezaburire, stergatoare, GMV, toate combinate, turatia se apropie vertiginos de 1000rpm, cu mici variatii, in functie de ce consumatori sunt scosi din functiune de ECU.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google