Probleme Motor 1.5dci 85 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    De ceva timp am o problema la relantiu uneori parca cresc turatiile pana la 1000rpm si scad brusc sub normal de 2 ori a murit si motorul parca totul se intampla mai fregvent pe vreme rece....ma poate ajuta cineva am sa filmez acum si am sa postez filmuletul(impresia este ca se accelereaza singur)
    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


    am citit cu atentie tot topicul foarte multe ideei despre ce ar putea fi dar nici o solutie.........se poate face ceva?stie cineva solutia?ca daca te duci la dacia si nu mai este in garantie iti schimba jumate din masina si daca ai ''noroc'' nu mai face

    nu cred ca exista o rezolvare...........totul pare o enigma

    inca ceva pare sa faca mai rau pe vreme rece

    mai adug ceva dimineata cand motorul este rece nu face asa rau(dar probabil este ca deja sta motorul turat)
    Last edited by kata dog; 24 January 2010, 18:09. Reason: Automerged Doublepost
    sigpic

    Comment


    • #32
      chiar nu mai stie nimeni nimic?
      sigpic

      Comment


      • #33
        eu am gasit problema, am fost azi in service si au descoperit problema, INJECTORUL 2,presiunea pe care o da, fluctueaza de la 260 la 190 si de aceea se simt fluctuatii la motor. o sa incerc sa il schimb pe garantie, sa vedem cum........pt ca garantia la dacia este cam inexistenta,bafta


        post moderat:
        incearca sa scrii tot cuvantul
        Last edited by crististreulea; 30 January 2010, 13:57.

        Comment


        • #34
          am rezolvat problema,pe langa injector,azi au descoprit alt injector si bineinteles ca totul s fie ca la carte au mai descoperit si acuatorul. toate au fost schimbate pe garantie,noroc cu garantia extinsa,multa bafta si voua!

          Comment


          • #35
            si eu sustin consumatorii fac fluctuatia..si la mine e identic cand pornesc dezaburire sau AC creste turatia putin..bafta multa
            http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

            Comment


            • #36
              salut la toata lumea.am si eu o problema de intrerupere dar numai cand mototrul este rece de o secunda cum se vorbea mai sus.la cald e ok.multumesc la toata lumea

              salut la toata lumea.am si eu asemenea problema dar numai la rece de o secunda.ma puteti ajuta?multumesc
              Last edited by scarface1977; 21 February 2010, 20:28. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #37
                Exact la fel face si masina mea. Am fluctuatii la relanti, mai ales la rece. Chiar da sa moara uneori. Ar putea fi si puntea de diode de pe alternator.
                Cica unii au mai schimbat regulatorul de presiune de pe pompa de injectie si si-a revenit.
                Iarna trecuta a mers perfect, dar iarna asta m-a rupt cu fluctuatiile. Masina e din nov. 2008, am 22000 km.

                Comment


                • #38
                  La mine a fost regulatorul de presiune. Scimbat pe garantie si acum masina merge normal.Fluctuatiile le aveam si eu mai ales cu motorul foarte rece , cand aveam farurile aprinse oscilau si acestea din intensitate
                  Kiss Fm Gris Platine DC

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Andrei!! View Post
                    Am si eu o problema cu motorul Daciei Logan 1.5dci 85 Cp. Deci fluctueaza turatia motorului in timp ce stationez.Nu tot timpul ci din cand in cand in turatie nu intrerupe ci doar la stationare.Am schimbat filtrul de motorina,aer banuind ca a intrat apa in motorina dar nici o diferenta...A mai avut cineva o problema asemanatoare si ma poate ajuta.

                    Multumesc anticipat!
                    asa face cand vine apa rece din radiator in motor nu citeste un senzor ceva

                    Comment


                    • #40
                      Asa face si a mea si credeti-ma ca nu mai stiu ce sa zic.Am fost cu ea la tester de vre-o trei ori si NU A GASIT NIMIC IN NEREGULA ,si totusi.........La rece face de numa ,dupa ce se incalzeste nu mai fce deloc.Cand am mers a treia oara la tester sa o "reclam" ,bineinteles motorul fiind cald , nu a facut nimic ,ba chiar a avut rabdare inginerul respectiv si am stat vre-o 5 min. de am ascultat si nimic.Inc m-a zis ca ce caut cu masina acolo ca nu arenimic.Cm se vorbea mai sus se mai aud cateodata releele din bord care cupleaza si decupleaza haotic.Sincer nu stiu ce naiba ar putea avea.Eu m-am saturat.Cred ca o schimb cu una p benzina.

                      Comment


                      • #41
                        Si la mine a inceput sa aiba intreruperile alea la relantiu,cam de cand a venit frigul asta sa fie oare tot de la regulatorul ala?
                        Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral

                        Comment


                        • #42
                          injectoare tati nu mai cautati in toate colturile va spun sigur asta este boala lor motorina la pahar sau filtru echivalent nu de origine ........si de la capat

                          Comment


                          • #43
                            si eu am patit la fel cu fluctuatiile .. nu era nici de la filtru de motorina nici de la filtrul de aer .. nici ca era afara cald sau frig .. Asa ca mam dus la garantie .. eu facut baietii un test de injectoare .. iar unul dintre injectoare functiona doar la jumate din parametri .. vazut cu ochii mei ...
                            Au schimbat baietii injectorul lau programat
                            si totul mergea ca nou dupa aia ..

                            Comment


                            • #44
                              aceeasi problema cu fluctuatiile o am si eu.....am fost in service de vreo 4 ori....mi-au is ca nu sunt injectoarele.

                              Comment


                              • #45
                                aceeasi problema si eu, scade si apoi revine imediat, am fost la service si mi-au spus ca injectoarele 3 si 4 sunt defecte cand ma gandesc cat costa un injector....dar mai bine nu ma gandesc )))

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google