Probleme Motor 1.5dci 85 Cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    mai bine te gandesti sa o vinzi

    Comment


    • #47
      la mine a fost regulatorul de presiune, sa schimbat pe garantie,merge calumea acum,service AMG
      poate si la voi sa fie tot regulatorul de presiune
      Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral

      Comment


      • #48
        In sfarsit, prima problema la motor si la mine (dci85, 188700km). S-a impuscat bujia nr. 1 (am depistat-o la diagnoza, in atasament aveti poza cu eroarea). Avand in vedere ca vine vara, o s-o schimb la toamna. Din cate am vazut pe net, preturile variaza intre 30 si 60 de lei, deci nu e mare paguba (o sa iau patru bucati sa am si pentru viitor, banuiesc ca o sa mai am probleme de genul asta).


        @gelica75 si restul de carcotasi. Iata ca si eu am inceput sa am probleme cu motorul, nu e nemuritor!!!...
        Attached Files

        Comment


        • #49
          188.700 de km. ai Ovidiu cu dci-ul de 85 sau 18.700? Aproape 189.000 de km., asa multi?? Sau e o greseala?

          Bucuresti, Dci de 85 cu aproape 50.000 de km. la bord, nicio problema, coafura rezista... .
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #50
            unasutaoptzecisioptmiisaptesute km din septembrie douamiisapte.

            Comment


            • #51
              Loganul meu e 1.5dci 85 cai; am aceiasi problema dar doar iarna cand pornesc prima oara masina(dupa ce a stat toata noaptea afara la temperaturi cu - ).Pornesc si motorul sta la 1100-1200.. pana se incalzeste si scade la 600-700 de rotatii, fluctueaza... tot asa cate 1 secunda... Cand a ajuns la 600-700 de rotatii merge ceas. App de problema lui... in cazul meu daca nu il las sa se incalzeasca, cand demarez se aud niste batai la motor, care ar fi cauza?

              Comment


              • #52
                cauza ar fi ca e rece motoru si uleiul este foarte vascos

                Comment


                • #53
                  A venit frigul si au aparut iarasi acele intreruperi...de ce face oare numai cand e frig afara?
                  Care ar fi cauza reala stie cineva?....ca la presupus ne pricepem toti
                  1.6 16V

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Andrei!! View Post
                    deci nu stiu cum sa explic exact...indiferent daca motorul este cald sau rece...in timpul stationari turatia motorului scade pt 1 secunda si isi revine... in unele cazuri desi rare chiar si cu motorul cald tinde sa se opreasca dar isi revine la normal...

                    exact asa face si a mea, chiar intr-o zi cand am uitat fata de la casetofon acasa am bagat de seama de treaba asta.nu stiu ce sa cred...nu am nici o problema la masina merge brici.
                    Glory. Glory Man United!!!!United We Stand!!!!!!

                    Comment


                    • #55
                      Rog pe cei care si-au rezolvat aceasta problema sa posteze cauzele...
                      1.6 16V

                      Comment


                      • #56
                        Aveam trepidatii in relanti(nu dupa pornire).
                        Motorul era incalzit dupa 22 km parcursi,opream toti consumatorii,relanti 750-800 si trepida,porneam ventilatorul la 1 treapta crestea turatia si disparea trepidatia.
                        Porneam din nou dupa 1-3 ore,si la relanti nu mai trepida,poate tamponul hidroelastic devenea mai moale!!??
                        Am pus aditiv pt curatat injectoarele(am mai folosit cu succes aditiv la mercedes 817),am mers mai turat,mai forjat dar tot trepida.
                        Aseara mai aveam 5 l motorina cu aditiv pt injec. si alimentez la Rompetrol 18 l alto 55 -32*c.
                        Azi nu am mai sesizat acele trepidatii enervante,dar nici motorul nu mai tragea la fel ca inainte cand halea motorina Sprint D 3/4 combinata cu Alpin D 1/4.

                        Comment


                        • #57
                          Ce parere aveti?


                          Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                          Comment


                          • #58
                            Forte bine de stiut, dar i-au mai ramas si niste piese dupa demontare... cool!

                            Comment


                            • #59
                              eu am acelasi motor cu putin peste 200.000km din 2008,care are aceasi problema din prima iarna (si numai iarna) si nu are cum spuneti voi legatura cu consumatorii ci mie pur si simplu mi se ineaca (tuseste)aproape moare dar numai la relanti,cu aerul conditionat sau cu dezaburire sau alti consumatori normal cand este nevoie isi mareste turatia singura la relanti si o mentine putin mai turata.
                              am mai intrebat lumea si un mecanic de la reprezentanta pe care il stiu si mi-a spus ca ar fi ceva in legatura cu debitul de aer si ca e o piesa mica si sa nu imi fac griji puna nu cedeaza de tot

                              Comment


                              • #60
                                am acelasi motor si aceasi problema la ralanti,am vorbit cu un mecanic de la reprezentanta si mi-a spus ca nu e nimic grav ci doar o piesa care regleaza debitul de aer si sa nu imi fac probleme deocamdata. Sintomele astea apar la mine doar iarna de cand am luat masina in 2008 si acum am un pic peste 200.000 km
                                Nu stiu ce sa zic daca e chiar asa dar deocamdata doar tuseste ,la prima oprire a motorului o pun pe tester

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google