Si cu ziarele si televiziunile rezolvi ceva? Iti zic eu, rezultatul e 0. Numai pe cale legala se poate rezolva o problema ca asta.
Parere
Collapse
X
-
-
Pai eu ce ziceam mai sus? Sa ii dea aia o foaie unde sa scrie ca au stricat filetul sau ca masina era conforma la intrarea in service, tot aia e.
Comment
-
Da se mai intimpla si asa. In experienta acumulata am patit si eu doua faze asemanatoare. De atunci sun mult mai atent cu busoanele de ulei.Daca prezinta urme de silicon sau patrat fortat de fel de fel de scule, daca exista saiba de etansare demontez busonul numai cu acordul clientului.In primul caz m-am "scos" fiindca baia a fost frecata de scutul de protectie (care la rindul lui a luat borduri serioase) si clientul avea CASCO In al doilea caz m-am ales cu demontarea si rectificarea filetului baii Clientul a facut nazuri dar cind i-am explicat ca saiba de etansare a lipsit cu desavirsre si- a cerut scuze Deci daca ati schimbat uleiul si nu ati inlocuit saiba de etansare aveti norocul sa patiti si voi la fel.Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !
Comment
-
Adica trebuie schimbata saiba de la busonul baii de ulei de fiecare data cand se schimba uleiul?
Comment
-
Originally posted by andrei View PostAdica trebuie schimbata saiba de la busonul baii de ulei de fiecare data cand se schimba uleiul?
eu imi fac singur revizile (unde nu pot merg in serv. in care ma lasa sa vad ce fac la masina ) ca nu prea am incredere in aia care lucra in serv. am potit-o cu masina de firma adica revizie numa pe hartie ca in realitate aceleeasi piese, nici macar nu au complectat nivelul la ulei...
ps: fara reclama... sa intamplat la reprezentanta peugeot !"Fara femei, motoarele nu pornesc!" - Enzo Ferrari
Comment
-
Acum am citit si eu topicul asta si vreau sa-mi dau si eu cu parerea. Probleme de genul asta nu se pot rezolva decat pe cale legala, punct. Daca se incearca prin alte metode o sa ai numai de pierdut, si stiti bine la ce ma refer. Dupa cum a zis Andrei, ar trebui un document de unitatea service respectiva prin care sa se ateste ca lucrarile au fost facute conform cu specificatiile producatorului si ca masina este functionala din toate punctele de vedere si ca nu i s-au adus prejudicii pe parcursul interventiilor (daca imi aduc bine aminte, orice uniatte service ar trebui sa acorde un certificat de garantie de min. 3 luni privind lucrarile efectuate), in caz contrar nu exista decat doua cai de recuparare a prejudiciului: prima ar fi calea amiabila (intelegerea intre parti), iar cea de-a doua este calea legala (dar nu OPC-ul, aia nu stiu decat sa dea amenzi si cam atat, tu nu-ti recuperezi paguba), avocat, judecatorie, etc.
Comment
-
Originally posted by mosu20ro View Posteu as recomanda asa ceva (plus ca nu e ceva scump)
eu imi fac singur revizile (unde nu pot merg in serv. in care ma lasa sa vad ce fac la masina ) ca nu prea am incredere in aia care lucra in serv. am potit-o cu masina de firma adica revizie numa pe hartie ca in realitate aceleeasi piese, nici macar nu au complectat nivelul la ulei...
ps: fara reclama... sa intamplat la reprezentanta peugeot !
sigpic
Comment
-
Saiba de la busonul baii de ulei este din alama, si din moment ce busonul a presat-o ea se deformeaza si etanseaza. dupa ce este desfacut busonul ar trebui pusa o saiba noua nedeformata, pentru a etansa din nou la strangere. Asa vad eu treaba si cred ca e recomandat sa se schimbe de fiecare data cand se schimba uleiul, in plus costa intre 1 si 2 lei o saiba din aia.
Si ON TOPIC... fara documentul acela de la service cum ca masina era ok cand a intrat pe poarta, nu cred ca ai ce sa faci ca nu prea vad nici eu cum sa dovedesti. La partea cu televiziunea, poate va iesi putin tam-tam, si cam atat.Don't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
Comment
-
@SoNyKeL ai fost vreodata la un serv. sa iti schimbe ceva pe "garantie" ?
cum a fost ?, erau fericiti cei din serv. cand te-au vazut, nu ?
ps:reparatie pe garantie: nu pornea ventilatorul de la radiator. pentru un cantact imperfect la mufa lui a stat maina in serv. 3 luni, timp in care au desfacuto bucati si au facut experimente pe ea. dupa 3 luni... CONCLUZIE : e calculatorul de borb defect.
bun au comandat altul, a veni l-au montat si... ventilatorul tot nu pornea
dupa scandalurii grele si 4 luni am luat masina din reprezentanta.
alt serv. 2 ore problema rezolvata
deci la ce mi-a folosit "garantia" ?"Fara femei, motoarele nu pornesc!" - Enzo Ferrari
Comment
-
Originally posted by golanu View Post@mosu20ro m-ai cam speriat cu numaru alea de luni cat a stat masina in service si nu au rezolvat nimic ... noroc ca nu mai am garantie, ma simt linistit :P"Fara femei, motoarele nu pornesc!" - Enzo Ferrari
Comment
-
Originally posted by golanu View Postfara documentul acela de la service cum ca masina era ok cand a intrat pe poarta, nu cred ca ai ce sa faci ca nu prea vad nici eu cum sa dovedesti. La partea cu televiziunea, poate va iesi putin tam-tam, si cam atat.
Comment
-
Originally posted by mosu20ro View Postdaca nu era reparatie pe garantie isi dadeau ineresul ca luau bani...Don't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
Comment
Comment