Pierdere Ulei Pe La Garnitura De Chiuloasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Daca nu reusesc sa rezolv nimic cu anaerobicu' asta pus acum, loctite 243, sa incerc cu un adeziv pe baza de rasina epoxidica, gen loctite 9492 sau o epoxidica cu continut metalic, gen 3479?
    Cu toate ca astia din urma stau prost la rezistenta la temp. minima, doar -20gr.

    Comment


    • #62
      NU a functionat solutia cu loctite 243...asa cum banuiam.

      In cca. 2 zile de umblat cu masina, a fost curata zona, azi ,in schimb a dat iar uleiu' prin fisura.

      O sa incerc cu loctite 574: http://www.e-adezivi.ro/loctite-574--50-ml/29.htm

      Daca nici cu asta nu tine, o sa o las asa pana "pushca" chiulasa.

      Incerc si o parere de mecanic "batran cu experienta" (cat mai) dezinteresat (exclus reprezentanta sau alte service-uri multimarca)

      Comment


      • #63
        Dupa cum vad eu acolo, uleiul apare fix sub surubul de prindere al capacului de chiulasa, deci pe acolo are cum sa vin ulei destul, daca siliconul nu a fost pus corect pe langa huda surubului din garnitura.

        Cantitativ pierderea este atat de mica, incat eu probabil nu-mi faceam probleme pentru ea.
        Last edited by dr_mke; 26 June 2014, 23:27.
        sigpic

        Comment


        • #64
          Exact acolo apare uleiul, unde spui.
          Zici ca n-ar fi fisura aia? Sa fie doar uleiul prelins pe la garnitura?

          Nu pierderea de ulei in sine ma afecteaza, aia n-o iau nici io in seama, deocamdata. e neglijabila. Doar faptul ca daca acolo e o fisura cat de mica, se va mari.

          Dar probabil, daca e ceva , o sa vad dupa ce dau capacul de la culbutori jos.
          Last edited by Kojak; 26 June 2014, 23:33.

          Comment


          • #65
            Ai prapadit o groaza de timp si bani cand puteai sa faci asta de la bun inceput.Cureti bine garnitura si o pui la loc,fara silicoane sau alte adaosuri.

            Comment


            • #66
              Update:

              Am procedat la demontarea capacului culbutorilor.
              La prima vedere, garnitura veche (probabul marca asam sau alt gunoi) + siliconul de culoare rosie (expirat la data etansarii) nu mai etansau (in special) gaura din jurul surubului din pozele postate anterior.
              M-am uitat atent la si in interiorul chiulasei, acolo unde banuiam a fi fisura ptr. ca in mod normal, daca exista o fisura, cu siguranta s-ar fi vazut acum "la decopertare" in interiorul corpului chiulasei.

              Ei bine, NU EXISTA NICI URMA DE FISURA, chiulasa e ok!!!

              Probelma a aparut, cum am mai spus datorita garniturii de proasta calitate (inlocuita la reglajul culbutorilor de anul trecut) si a siliconului expirat.

              Asa ca m-am pregatit cu o garnitura noua din otel, Victor Reinz originala + un tub de silicon Victor Reinz, si asta, din cate am inteles e de cea mai buna calitate.
              Am curatat bine resturile existente din garnitura veche atat de pe capac cat si de pe chiulasa, am degresat, am aplicat perimetral fct. de conturul garniturii un snur subtire de silicon la partea superioara a chiulasei . La fel cam procedat cu siliconul si pe capacul culbutorilor.
              Am pozitionat garnitura, apoi capacul, am prestrans suruburile la un cuplu inital de 10Nm, fct. de ordine de strangere (cf. manual dacia logan), ulterior la 20Nm ptr. ca in final sa ajung la o strangere completa undeva intre 25Nm si maxim 30Nm.

              Foto relevante cu fisura care nu exista de fapt si ansamblu culbutori:
              Attached Files
              Last edited by Kojak; 29 June 2014, 17:02.

              Comment


              • #67
                Originally posted by Ampt View Post
                Şi eu sunt de părere că va trebui să schimbi garnitura de chiulasă.
                Ţi-am spus de aproape o lună de garnitură...
                În general problemele care apar trebuiesc analizate şi implicit rezolvate începând cu variantele cele mai simple. Dar de obicei tocmai acestea sunt primele ignorate şi aşa se ajunge că te complici inutil şi în locul unei reparaţii relativ simple, alegi căile cele mai întortocheate şi implicit şi foarte scumpe.
                @Kojak: Bine că te-ai liniştit!

                Comment


                • #68
                  Originally posted by Ampt View Post
                  @Kojak: Bine că te-ai liniştit!
                  Sa stii ca e mare lucru.

                  Da, amator, ce sa zic...am pornit din start pe ideea unei fisuri certe.
                  Mai era cineva pe aici care-mi dadea apa la moara dupa postul cu fotografiile falsei fisuri.
                  M-am inselat pe banii mei, ca sa zic asa.
                  Singura cheltuiala inutila a fost achizitia unui tub de Loctite 510 (vezi foto 2, urma cu rosu).
                  Candva o folosi si ala, cine stie, nu musai la masina.
                  Are multiple intrebuintari anaerobe.

                  L.E.
                  ...si da, Ampt, sergiu2010, dr_mke, probabil si altii, ati avut dreptate.
                  in schimb, colegu' (acum vad ca e fost) @.interceptor, s-a inselat la fel ca si mine.
                  Last edited by Kojak; 29 June 2014, 17:36.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google