Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am reusit un reglaj cat de cat si acum pedala este la locul ei. Problema este ca tot apare senzatia aia de cuplu intarziat cand trec intr-o treapta superioara. Dar daca merg constant sa zicem in a 2-a si accelerez apoi se duce ca vantu, nu mai patineaza ambreiajul. Problema este ca imediat cum debreiez da sa o ia din loc, la mai putin de jumate de cm. iar daca ating cumva pedala de ambreiaj in mers cat de putin incepe sa patineze ambreiajul. Pare ca s-a lungit in ambele sensuri cursa furcii de ambreiaj. La ambreiaj mai exista vreun reglaj in afara de cel de la cablu?

    Comment


    • am vazut mai sus ca cineva spunea ca numai la dci-ul de 85 cp e ambreiaj hidraulic dar eu il contrazic si spun ca si ala de 68 cp are tot ambreiaj actionat hidraulic.
      @ronin ambreiajul pe cablu nu are alt reglaj decat la cablul si daca a inceput sa-ti patineze pregatestete de un kit de ambreiaj disc+placa +rulment ca daca tot umblii e bine sa le schimbi pe toate.

      Comment


      • Intampin si eu o problema cu loganul meu.Am 87000 km iar de 2 zile cand sunt in treapta a 4-a intre 2000-3000 turatii incepe sa imi trepidere volanul,sa imi traga dreapta si se simte ca si cum ar patina ceva pe partea dreapta si trepideaza foarte rau(precizez ca nu e calcat abreajul cand imi face asa ceva.am incercat sa vad daca imi patineaza cand plec de pe loc(am citit aici fel si fel de metode si cu frana de mana si cu accelerarea in treapta a 3-a si are forta nu da nici un semn de slabiciune).
        Va rog sa imi spune-ti ce poate avea.

        Comment


        • o roata dezechilibrata sau deformata

          Comment


          • Rotile sunt echilibrare totul e ok...dar imi da impresia ca e ceva in zona planetarelor

            Comment


            • Pai daca strangi piulita de la 60mm la 50mm, cablul se tensioneaza. Asa cum face cand apesi pedala de ambreiaj. Nu e normal ca sa prinda si mai sus, pana la a nu mai cupla deloc, pentru ca la decuplare apasand abreiajul strange de cablu si trage de bratulrespectiv. Exact la fel se intampla daca strangi de piulitza.
              Poate nu-mi imaginez eu corect sistemul ambreiaj al Loganului si atunci gresesc.
              Ca sa tina mai jos nu trebuie sa desfaci piulitza mai mult de 60?

              Comment


              • ba da
                ca sa tina mai jos se slabesc piulitele de pe cablu

                Comment


                • salutare!am si eu o nelamurire:eu am logan din 2005 si pedala de ambreiaj e mai tare cand apas pe ea.un prieten are un logan din 2007 iar pedala de ambreiaj e mai "moale" la apasare.asa este la toate loganurile de pana in 2007?chiar sunt curios la alti cum este.numai bine.

                  Comment


                  • Moale si la mine (2007) in comparatie cu a lu' frate-meu (2005, aceeasi versiune).

                    Comment


                    • si ce poate sa fie?vreun arc mai tare?sau cele din 2007 au alt sistem?

                      Comment


                      • nu cumva prietenul are diesel cu ambreiaj hidraulic?

                        Comment


                        • daca e pe cablu ,inlocuieste cablul de ambreiaj

                          Comment


                          • nu.are tot 1.4mpi ambience(deci modelul "chel").dar e din 2007.

                            Comment


                            • hmmm.....interesant
                              poate e mai uzat la el cablul sau rulmentul de presiune si apare senzatia de moale

                              Comment


                              • rulmentul nu are nici o treaba ,ala cand e uzat huruie si atat,cablul in clipa in care se gripeaza merge din ce in ce mai greu

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google