Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • motoras pas cu pas, corp clapeta, cablu de acceleratie, senzor vacuum galerie...cam orice altceva in afara de ambreiaj.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Dupa revenirea din concediu si 3 zile de mers prin oras , cam 50 km in total, mers normal fara manifestarile descrise

      Comment


      • Seara buna. Mi-ar prinde bine o parere privind un simptom al vechiului meu Logan din 2005. Personal cred ca este o masina buna, am 157.000 km, facuti in proportie mare(cca. 80%) in afara localitatii. Nu am schimbat nicio piesa originala, cu exceptia pivotilor, bieletelor antiruliu, discuri, placute, curea de distributie, intr-un cuvant doar consumabilele. Folosesc ulei Dacia Premium 5W30. De aproximativ 6 luni a aparut un zgomot (scartait) in anumite momente ale rularii/accelerarii. De curand a fost inlocuit kitul de distributie. Mi s-a spus ca scartaitul aparut in momentul accelerarii masinii ar putea fi de la cureaua de accesorii. Am considerat ca poate nu a fost stransa suficient. Am revenit la atelier si s-a facut verificarea, cu putina strangere suplimentara. Se pare ca nu de acolo este problema. Scartaitul nu tine cont de distanta rulata, de incalzirea motorului...parcurg zeci de kilometri fara probleme,dar, la trecerea intr-o treapta inferioara (ex: din vit 5 in vit.4),la ridicarea ambreiajului urmat de accelerarea motorului apare un scartait deranjant pret de 4-5 secunde, pe urma dispare, fara niciun alt simptom. Mentionez ca, in timpul scartaitului daca apas ambreiajul, scartaitul dispare. Daca cineva s-a mai confruntat cu asa ceva, mi-ar prinde bine un sfat! Multumesc anticipat!

        Comment


        • Buna ziua!
          Am fost azi la "mecanic" dar va mai rog inca o parere.
          Dacia Logan MCV 1.2 GPL+benzina, 2015, 25000 km la bord , ambreiaj non-hidraulic, in momentul accelerarii bruste si mai puternice in timpul deplasarii turatia motorului creste foarte rapid (motorul fiind accelerat), in schimb viteza de inaintare a masinii ramane aproape constanta (ca si cum ambreiajul ar patina), simptomul se manifesta din treapta a 3-a in sus, in treapta 1 si 2 pare ca ar avea angrenare buna.
          Din ce am mai citit pe forumuri, variante posibile:
          a. problema des intalnita si la 3400 km , si la 12000 km , kit-ul de ambreiaj prost din fabrica ("ambreiajul pe duca si asta e unul din primele simptome dar te mai duce inca 5000 km minim daca nu mergi ca prostul")
          Aici ar fi ceva curios la cealalta nu am schimbat ambreiajul decat la 70000 km
          b. ar putea fi totusi dereglat cablul de ambreiaj - "prea strans" - la capatul pedalei ambreiajul nu preseaza suficient - nu se realizeaza coplet cuplare disc - placa (desi mecanicul meu zice ca "nu e cazul, ambreiajul asta se regleza din pedala")
          c. scapa ulei din cutie si ajunge pe disc, simering cutie paradit (nu stiu pe ce forum recomanda "Brake cleaner")
          d. cauciucele is duse si intra diferentialul cutiei caz in care e acelasi simptom (nu e cazul, am cauciucuri noi).
          e. trebuie schimbat doar discul (mecanicul meu a zis ca "e pe riscul meu" daca schimba doar discul)
          f. "daca e discul ... incearca sa pleci cu a 3 a de pe loc ... merge sau se tureaza motorul si in rest nimic." Raspuns: Pleaca de pe loc in a 3-a.
          g. "testul bordurii: Pui masina cu rotile din fatza paralel cu o bordura. Bagi in treapta 1 si urci bordura. Daca urca e ok ambreiajul, daca nu ... nu". Raspuns: Urca bordura.

          Va cer parerea deoarece mecanicul la care sunt "abonat" a mai dat gres de cateva ori, fapt verificat in concediu cu masina cealalta, nu mai intru in detalii aici insa m-am convins ca este nevoie si de o a 2-a opinie inainte de a mai face ceva cu el, cel putin sa ma lamuresc in ce consta problema inainte sa repare el.

          Cel mai important, pana ma lamuresc , care este cel mai grav scenariu posibil daca mai astept cu reparatia ?
          Multumesc

          Comment


          • Deci MCV II ph1, 1,2 16v euro5 + GPL (D4F734), ambreiaj comandat pe cablu.

            a. Alte detalii ?
            b. Posibil, ai ambreiaj comandat pe cablu fix (are la capete turnate niște opritoare), care poate fi scos cu mâna liberă din furcă cu pedala pe liber. La montarea inițială pedala se autoreglează după cablu.
            c. Posibil, se poate investiga neinvaziv cu un endoscop.
            d. Exclus, mașina are ASR (controlul tracțiunii) și ai fi văzut martorul ESP clipind rapid.
            e. Rezolvat.
            f. Rezolvat
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google