Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Da, sigur se poate regla. Cel mai bine mergi in service si ti-l regleaza ei cum trebuie.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #77
      Originally posted by andrei View Post
      Da, sigur se poate regla. Cel mai bine mergi in service si ti-l regleaza ei cum trebuie.
      perfect, merci pentru raspunsuri, poti inchide threadul andrei !

      Comment


      • #78
        Probleme Ambreiaj

        Buna. Am un logan laureate din oct 2007 ( 12500 km ) si de cateva saptamani am constatat un conportament ciudat la pronire de pe loc. Cateaodata, cand las ambreiajul am impresia (adica se simte in pedala) ca nu "cupleaza" corespunzator... (de exemplu, ca si in cazul franarii cu discurile uzante neuniform... adica franare in trepte... parca ai avea o roata ovala)... deci "cupleaza" neuniform... Masina porneste uniform...doar ca simt in pedala chestia asta. Este foarte ciudat pentru ca nu se intampla tot timpul. Chiar am incercat porniri de pe loc si mai lente si mai bruste, atat cu motorul rece cat si dupa cateva ture de oras... in majoritatea cazurilor se comporta normal dar uneori prinde neuniform... Aveti idee care ar putea fi cauza? Cei 12500 km sunt facuti in proportie de 75% extraurban... dar totusi, poate fi discul de ambreiaj? Turatia e constanta atat cu ambreiajul calcat cat si cu el necalcat.
        Merci

        Comment


        • #79
          Regleaza pedala de ambreiaj. fal sa prinda jos si numai ai probleme.
          2004 Dacia Logan 1.4MPi
          2006 Dacia Logan 1.5dCi
          2007 Opel Astra H 1.7CDTI

          Comment


          • #80
            Iti face asa din cauza uzurii lui(in aglomeratia cand schimbi des din a1a in tr a2a s.a.m.d.)
            Fa cum a zis Tudor!!!

            Comment


            • #81
              Mersul sacadat al pedalei de ambreiaj e de la cablul de ambreiaj, ar trebui gresat sau schimbat.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #82
                In cazul in care are cumva si el ambreiaj hidraulic cum am eu si nu se poate regla pedala tot laureate am si eu martie 2007
                sigpic

                Comment


                • #83
                  Da....dar 1.4 MPI are ambreiaju` pe cablu
                  sigpic

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by c0de View Post
                    Buna. Am un logan laureate din oct 2007 ( 12500 km ) si de cateva saptamani am constatat un conportament ciudat la pronire de pe loc. Cateaodata, cand las ambreiajul am impresia (adica se simte in pedala) ca nu "cupleaza" corespunzator... (de exemplu, ca si in cazul franarii cu discurile uzante neuniform... adica franare in trepte... parca ai avea o roata ovala)... deci "cupleaza" neuniform... Masina porneste uniform...doar ca simt in pedala chestia asta. Este foarte ciudat pentru ca nu se intampla tot timpul. Chiar am incercat porniri de pe loc si mai lente si mai bruste, atat cu motorul rece cat si dupa cateva ture de oras... in majoritatea cazurilor se comporta normal dar uneori prinde neuniform... Aveti idee care ar putea fi cauza? Cei 12500 km sunt facuti in proportie de 75% extraurban... dar totusi, poate fi discul de ambreiaj? Turatia e constanta atat cu ambreiajul calcat cat si cu el necalcat.
                    Merci
                    Daca vrei ne intalnim undeva in cluj si iti reglez io ambreiajul.

                    LE: Sau vii si u intr-o duminica la Intalnire LoganClub Cluj, si il reglam acolo.
                    2004 Dacia Logan 1.4MPi
                    2006 Dacia Logan 1.5dCi
                    2007 Opel Astra H 1.7CDTI

                    Comment


                    • #85
                      Bai fratilor aveti ceva cu noi threaduri ... se mai vorbeste de ambreaje pe inca 6 threaduri ... TOTUSHI ...
                      sigpicMy ride

                      Comment


                      • #86
                        Pana la urma ambreajul hidraulic se poate regla? (raspuns concret si sigur nu pareri)poate a raspuns cineva si mia scapat

                        Comment


                        • #87
                          Ambreiaju hidraulic nu se poate regla.

                          LE: numai la primele DCI-uri de 65-70cp se poate regla ambreiajul (ii p cablu)
                          Last edited by Tudor_cj; 22 April 2008, 23:58.
                          2004 Dacia Logan 1.4MPi
                          2006 Dacia Logan 1.5dCi
                          2007 Opel Astra H 1.7CDTI

                          Comment


                          • #88
                            Salutare baieti...Am si yo o problema...Am fost duminica plecat cu masina pe la vidraru...Transfagarasan...In fine masina s-a comportat bine,iar pe seara cand am ajuns acasa am observat ca la plecarea de pe loc numai pleaca cum trebuie,ma refer ca inainte pleca de la relanti iar acum trebuie sa o accelerez putin ca sa pot pleca,am impresia ca moare daca plec la relanti ,ce se intampla? Am doar 4700km cu ea:|
                            Last edited by crististreulea; 21 May 2008, 16:27. Reason: Limbaj mIRC
                            http://i55.tinypic.com/2dbqtmh.jpg
                            Ba' esti nebun!

                            Comment


                            • #89
                              Nu trebuie sa traiesti cu iluzii ...

                              Originally posted by andrushk_mib View Post
                              ooo nashpa. Si nu te-ai dus peste ei cu o falca-n cer si una in pamant? ca banuiesc ca mai era in garantie
                              Pai, era in garantie dar va sugerez sa nu va bazati pe asta . E buna doar in caz de stricaciune majora, pe la motor ceva, altfel nu merita sa te milogesti la ei. Am 3 ani garantie sau 10k km. La momentul incidentului aveam 1500km. Am sunat la vocea clientului si mi-am spus calduros ca o sa vina in jumatate de ora dacia asistenta sa-mi rezolve problema pe loc daca este posibil sau sa ma tracteze la service in caz ca nu.

                              M-a prins foarte naspa incidentul eram incarcat de plecate din localitate, venea craciunul, asa ca nu-mi permiteam sa raman cu masina in service. Dupa ce mi-am bagat eu nasul pe sub capota am vazut ca era rupt cablul de ambreiaj. In "jumatate de ora" care de fapt a fost o ora jumatate a venit dacia asistenta, doar soferul cu remorcarea fara mecanicul de urgenta. I-am reprosat ca nu a venit si mecanicul caci se putea repara pe loc, doar o inlocuire de cablu. Mi-a spus ca nu-l intereseaza pe el, ca mai sunt atatea in service care asteapta in service. Mi-a spus atunci ca mi-o repara dupa Craciun ca pana atunci nu e nimeni la service. Inchipuiti-va, o inlocuire de cablu, cat respect pentru client!

                              Vazand ca nu ma lamuresc cu el, si fiind singura solutie, l-am luat cu binisorul, i-am dat o atentie si mi-a facut imediat rost de un mecanic. Ghiciti unde lucra acel mecanic .... .

                              Mi-a schimbat imediat cablul de ambreiaj pe care l-am procurat cu mare noroc caci era inainte de craciun.

                              M-a costat vre-o 40 RON cablul de ambreiaj + 100 Spaga la mecanic si la impresarul mecanicului .

                              Am ajuns la concluzia ca, daca nu ai un ban in buzunar, esti un nimeni in fata lor. De fapt da, esti fraier ca ti-ai luat logan. Imi pare rau sa zic asta, masina e extraordinara, dar serviciile de service si asistenta te omoara si ii scade valoarea. In concluzie, mai bine te faci tu mecanic daca vrei sa ai masina impecabila.

                              Nu am mai depus nici o plangere dupa, dar in acel moment am vrut sa sun si al directorul dacia-renault daca as fi putut ajunge pana la el sa vad de ce ma minte prin hartiile alea in care imi prezinta minunata garantie a masinii, dar am renuntat, i-am crezut si pe astia caci cred ca tot pe un salar de nimic lucreaza ...

                              In concluzie, citand un clasic inca in viata: "Traim in Romania ... "

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by slaps View Post
                                cand am ajuns acasa am observat ca la plecarea d pe loc numai pleaca cum trebuie,ma refer ca inainte pleca d la relanti iar acum trebuie sa o accelerez putin ca sa pot pleca,am impresia k moare daca plec la relanti
                                Cum sa pleci cu masina la ralanti (nu relanti...)? Faci misto de noi cumva?

                                PS: Nu mai scrie in limbaj mIRC!
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google