Calitatea Pieselor ASAM Fabricate La Iasi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by IancuMIC View Post
    ASAM ce produce pentru vw?
    ASAM nimic, dar nu-ti face griji ca etrierii care stau pe audi si vw sunt turnati la Altur Slatina....mai exact de la A4 la S-uri sau Phaetoane.....

    vw si audi nu stiu sa faca motoare, ei fac caroserii doar...si sa nu sariti in sus, ca asta o spune unul care are le are pe amandoua..

    Comment


    • #77
      Nu pentru WV ii fac, ci pentru TRW si Continental. Mai departe, aia ii vand producatorilor auto.

      Comment


      • #78
        Fa-ti temele mai bine....fac si pt TRW/ continental care evident echipeaza marcile insa in comisia pt controlul calitatii nu vin aia de la TRW ci persoane de la vw/audi

        Drept multumire pt calitatea pieselor, ii lasa ( pe cei de la slatina) sa isi inscriptioneze sigla pe etrier, doar ca este undeva in spate, spre compartimentul motor, sa nu se vada

        Mai mult decat atat, desi etrierul este tip TRW, la multe modele lipseste inscriptia TRW in fata ( pe unde se vede prin janta) acolo fiind stantat sigla audi/vw......insa in spate este sigla altur slatina


        Asta ca fapt divers, nu conteaza cu nimic.....am rude acolo si stiu situatia foarte bine

        Comment


        • #79
          Nu stiam ca am teme.
          Rude la WV nu ai?
          Poate ne spui daca baga piese de ASAM.

          La cate masini produce VAG, aia din Slatina acopera o mica parte din cerere.
          Last edited by mr.K; 7 August 2016, 17:53.

          Comment


          • #80
            )).....Esti carcotas ))))

            Comment


            • #81
              aia cu loturile diferite pentru producator, service si aftermarket e un pic trasa de par. piesele sunt aceleasi, se testeaza cu limite mai stranse cand producatorul de masini cere piese, iar tot ce iese mai bun din lot merge la producatorul de masini si ala trimite piese in reteaua de service, nu fabrica. restul de piese peste specificatiile generale sunt piese pentru piata larga, iar ce-i sub limite, se distruge si se trimite la reciclat (macinat/selectionat/refolosit, ce se mai poate, daca e cazul). pot sa va dau exemple de furnizori de prima mana (tier 1) pentru industria auto (si nu vorbesc aici de firme finale ca dacia) in care regulile astea se aplica la sange, iar atunci cand chiar are loc o scapare din cauza operatorului (ca a vrut sau a gasit din greseala o portita in soft/proces) se strange lumea si se cauta solutii ca sa nu se mai intample. solutii pe care ti le aproba clientul, nu potyi sa-i spui aluia ca bagi operatorii la training si gata. mai mult, fenta asta nu prea o mai accepta nimeni, toti vor solutii tenice, anti-prost. nu-I ca acum 30 de ani, cum povesteau bunicii ca se faceau masinile la dacia. da, poate trainungurile, ciorapii, pantofii, se fac in china (si chiar si la noi) in functie de piata de desfacere, dar nu cred ca-si permite conti china sa trimita la Mercedes pedale de lemn pentru bicicleta pegas si nici macar in congo nu-si permite sa trimita asa ceva, ca-n secunda doi, vin aia de la Mercedes si-i pun capra pe aia din fabrica, de la femeia de service pana la directorul general.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google