Probleme La Pornire La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    am si eu aceeasi problema cu pornirea la rece pun contactu de 4_5 ori fara pornire si deabea duoa aia ii dau pornire si o ia dar nui prea bn si nu ii dau de cap am fost cu eaipeste tot inclusiv pe test la reprezentanta si nu are nic sau nu stie nici ei ce au

    Comment


    • #17
      Ca sfat,
      http://www.tutorialelogan.ro/2011/05...nta-logan.html pentru cei la care nu porneste 1.4 MPI.
      pt. diesel DCI, http://www.tutorialelogan.ro/2010/03...valva-egr.html

      Comment


      • #18
        Nicusor ca si ceilalti cu mpi incercati prima oara sa curatati senzorul de pe volanta(turatie) verifica bujii,fise daca nu mergi la un test.Nu mai dati fratilor cu spray in admisie decat cazuri extreme ai ramas in drum si nai ce face,nu dai in fiecare dimineata ca sa faci naveta la servici.
        Last edited by vladoi; 1 December 2011, 21:50.

        Comment


        • #19
          Am verificat la un injector si am vazut ca nu vine motorina desi am amorsat cu para pana cand s a intarit.

          Valva EGR are legatura cu pornirea?

          Comment


          • #20
            Octavian valva egr nu are nici o legatura,supapa de retur din injector e blocata,se poate schimba doar supapa nu tot injectorul.

            Comment


            • #21
              La mine nu vine motorina la pompa de inalta presiune ca si cum electrovalva care opreste motorul ar fi inchisa.Nu am verificat o inca ptr ca am epuizat bateria.

              Am pornit o astazi dupa ce am umblat pe ici pe colo si merge parca in trei pistoane si nu are putere.Cred ca e sarita distributia de la punct.
              Last edited by Octavian 312; 3 December 2011, 16:34. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                Originally posted by Nicusor Maniu View Post
                am si eu aceeasi problema cu pornirea la rece pun contactu de 4_5 ori fara pornire si deabea duoa aia ii dau pornire si o ia dar nui prea bn si nu ii dau de cap am fost cu eaipeste tot inclusiv pe test la reprezentanta si nu are nic sau nu stie nici ei ce au

                O baterie noua poate rezolva problema.

                Comment


                • #23
                  Am luat un kit de distributie nou ptr ca tr schimbat de 25000 km si am tractat o la un service.Au gasit distributia perfecta,au schimbat o dar nici un efect.Au pus tester si a reiesit injector defect la cil 3.L am dus la un specialist care l a curatat si pe tester a functionat bine insa pe masina montat nu a mers.Am vrut sa ma asigur ca ere semnal si l am schimbat pe alt cilindru si mi s aq confirmat ca el este cel ce nu functioneaza.Ma duc din nou sa il verific dar daca totusi nu va merge ce variante am?
                  Daca v ati confruntat va rog sa ma sfatuiti,multumesc!

                  Comment


                  • #24
                    Altul nou sau il repari pe cel vechi.

                    Comment


                    • #25
                      Mi s a recomandat sa iau o proba de motorina de la retur ptr a vedea daca exista span de la pompa de injectie.

                      Comment


                      • #26
                        Proba o recoltezi,dar cu ochiul liber n-o sa vezi nimic.Trebuie laborator specializat.Sa nu-ti inchipui spanul de ordin milimetric!

                        Comment


                        • #27
                          Ba se vede.
                          E destul sa pui proba de motorina intr-un recipient de plastic transparent si apoi sau apropii o lumina puternica si se va vedea cum sclipesc particulele metalice prin motorina, sau, mai simplu, apropii un magnet de recipient si apoi faci cu el miscari circulare: vei vedea ca in recipient se va forma un vartej de particule metalice fine.

                          Comment


                          • #28
                            Am fost azi din nou cu injectorul,l a curatat din nou,l a probat,a functionat din nou bine si l am montat pe masina.Am pornit o si merge bine.
                            Concluzie;la 134000 km a cazut un injector dar cu filtru de motorina neschimbat mult peste termen(sa nu ma intrebati cat ptr ca imi e jena sa va spun).A fost suflat demontat si suflat cu aer si si a revenit dar poate recidiva oricand.Pewntru damontare si curatire am platit 30 ron.Specialistul m a informat ca daca pica din nou tre inlocuita supapa? lui ce costa 350 ron.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by mariusnicolae View Post
                              Ba se vede.
                              E destul sa pui proba de motorina intr-un recipient de plastic transparent si apoi sau apropii o lumina puternica si se va vedea cum sclipesc particulele metalice prin motorina, sau, mai simplu, apropii un magnet de recipient si apoi faci cu el miscari circulare: vei vedea ca in recipient se va forma un vartej de particule metalice fine.
                              Corpul pompei este din aluminiu,la fel si spanul.Daca aveai dreptate,era simplu de montat un magnet si in mare parte era rezolvata problema.

                              Comment


                              • #30
                                Atunci cum explici ca aceste metode sunt indicate de catre constructor(Dacia in cazul asta) in manualul de reparatii al oricarui Dacotec la rubrica de constatare a defectiunilor sistemului de injectie?
                                Mai mult, am vazut cu ochii mei ca aceste metode functioneaza.
                                Spanul poate proveni nu doar din carcasa(mai exact partea interioara) ci si din acele mecanisme(nu stiu exact cum sa le spun acum-practic partea de joasa presiune a pompei) care se rotesc si intra in contact cu carcasa pompei.. , si care cu siguranta nu sunt din aluminiu.
                                Nici carcasa nu mai stiu daca este 100% din aluminiu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google