Probleme Motor 1.4, Mers Intrerupt Ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    eu spuneam ca testul sa fie facut cu un alt corp clapeta fiindca uzura nu se produce numai la motoras ,se uzeaza si scaunul din corpul clapeta unde lucreaza motorasul

    Comment


    • #47
      azi am fost in service, a pus calculatorul, si nu a aparut nimic in neregula. Insa au facut si un test de compresie, si cilindrul 4 are compresia doar in jur de 8!!! Restul sunt undeva pe la 11. Sa se fi dus naibi o supapa? Maine verific jocul la culbutori, poate scap ieftin, si se rezolva de acolo. Daca nu...Vand masina!!

      e clar ca cilindrul 4 da rateuri si d-aia nu merge rotund la ralanti. Amu ramine de vazut care e cauza: supape, segmenti?...astept pareri ce sa fac.
      Last edited by ftitus; 29 June 2010, 22:11. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #48
        ai ceva km cu masina si daca nu au fost reglati niciodata culbutorii, poate scapi

        Comment


        • #49
          cum pot ajunge sa invirt motorul pt reglajul de culbutori? de fulie? pe jos, pe sus? pe unde e mai accesibil?

          Comment


          • #50
            da pe la curele cumva, nu stiu sigur ca nu am facut aceasta operatie doar am auzit

            Comment


            • #51
              Originally posted by ftitus View Post
              cum pot ajunge sa invirt motorul pt reglajul de culbutori? de fulie? pe jos, pe sus? pe unde e mai accesibil?
              O bagi in tr V si impingi sau tragi de masina, merge foarte usor, pana iti vine la pozitia de reglare.
              Daca te pui tu sa ii reglezi, mare grija (metoda din manual e foarte buna), motorul tre' sa fie RECE, nu caldut.

              Eu zic ca scapi ieftin, la 4 iti ramane o supapa atacata si d-aia n-ai compresie cum trebe.
              Asa am patit si eu (trepida rau in ralanti), au pus-o si pe tester, au inlocuit fisele, au inlocuit bobina, tot la fel.
              I-am reglat acasa cu foaia din manual in fata si merge ceas.

              Comment


              • #52
                si eu am patit acelasi lucru cand mergeam pe gaz....au fost 2 cauze...:
                1.un injector de gaz era defect...nu dadea cu suficienta presiune gaz
                2.bujiile erau coclite de la gazul prost

                Comment


                • #53
                  Problema rezolvata!!!! Am desfacut capacul chiulasei sa verific jocul la tacheti, si!! toate supapele de evacuare avea joc aproape inexistent!!! Am reglat jocul dupa carte (la 0.25) si merge perfect, a disparut trepidatia, merge perfect rotund. N-am facut o proba de drum, dar pare clar remediata problema. Tot nu vad logica, de a se "stringe" supapele de evacuare..(ca doar nu le-au crescut cozile!!). Motorul l-am invirtit foarte simplu, o roata fata ridicata, bagata in vit.5 si am invirtit roata cu mina: motorul misca foarte usor. Reglajul a durat 15 min!
                  Multumesc tuturor pentru idei!

                  Off toping: azi am facut un test drive cu o skoda octavia, motor 1.2 TSI 105CP!!!benzina. incredibil!!! am atins 200km/h pe autostrada. Si are doar 1.2 litri! Scuze, nu m-am putut abtine sa nu va impartasesc asta!

                  A inviat motorul meu de 1.4!! Alta viata, altfel trage. Saracu, cum l-oi fi chinuit cu supapele alea strinse.
                  Stiti careva unde pot gasi o mapa pentru chiptuning? Am interfata galeto cumparata recent.
                  Last edited by ftitus; 1 July 2010, 10:50. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #54
                    galeto clona ? incearca pana una alta sa citesti harta de pe masina ta pt a stii daca poti si scrie :P.

                    Consumul dupa reglaju culbutoriilor ?

                    Comment


                    • #55
                      cauza pentru care erau prea mici jocurile la supaele de evacuare ,este faptul ca se afunda scaunelle supapelor din cauza temperaturilor mai ridicate rezultate in urma arderii gazului

                      Comment


                      • #56
                        Galeto cumparat de pe net, de pe obdchinashop (sau alta ordine). Vine cu ceva programas, dar n-am reusit sa citesc inca mapa masinii. Nici n-am sapat prea mult. Daca stiti ce trebuie facut, m-as bucura sa imi spuneti, ca sa nu descopar america inca odata.
                        Consumul o sa vi-l spun peste citeva zile, cind plec la Viena.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by ftitus View Post
                          Problema rezolvata!!!! Am desfacut capacul chiulasei sa verific jocul la tacheti, si!! toate supapele de evacuare avea joc aproape inexistent!!! Am reglat jocul dupa carte (la 0.25) si merge perfect, ............
                          Ti-am spus io ca scapi ieftin )
                          Ai si gaz pe masina?

                          Comment


                          • #58
                            ok, tare mie teama ca cu galeto`ul e tzapa ... am si eu unu de vre`un an si nam reusit sa citesc harta

                            Comment


                            • #59
                              Consum gaz Bors-Viena = 8.5/100 la mers cu viteza maxima 120 (pe ceas). aer conditionat folosit rar. Consum gaz Viena - Bors = 13/100 - mers cu pedala in fund aproape tot drumul si numai pe autostrada. Aer conditionat pornit non-stop. Viteza 140-150 pe ceas. Mai mult nu putea.
                              Cit despre Galetto, n-am reusit sa citesc harta de pe logan, defapt nici de pe un peugeot 206. Citeam pe un forum ca defapt nici nu poti citi harta de Logan cu orice. Care e chestia cu clonele astea? O clona ar trebui sa fie acelasi drac cu originalul...mai ales in materie de electronica, sau nu?

                              Comment


                              • #60
                                am rezolvat si eu cu consumul al Logan scot 7,6 cu 100-120 km/h. Cu galletto`u e nashpa, e clona dar nu comunica corect cu softul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google