Probleme Motor 1.4, Mers Intrerupt Ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by andolis49 View Post
    Probabil ca o sa cumpar si un set de fise pe langa bobina. La drum intins nu mai merge cum mergea acum cateva saptamani. Are o pierdere de putere si trebuie sa accelerez mai lin. Daca schimb mai sus treapta nu se mai simte ca se ineaca. Dar am senzatia ca de la bobina e. Parca merge in trei pistoane cand se ineaca... Mai astept pareri si poate gasesc la cineva sa fac o proba cu fise si bobina buna sa vad daca mai zdruncina. Multumesc de raspuns!
    Ai rezolvat problema?
    Nu ne lasa in suspans!

    Comment


    • #77
      Sunt cam ocupat cu munca dar azi ma documentez de unde sa iau o bobina noua, ce marca si preturi ceva. Poate pe net daca altfel nu am cum. Am sa va tin la curent cu mersul motorului. Daca stiti ce fel de bobina e mai buna, eventual si fise pentru 1.4 va rog sa ma ajutati. Multumesc!

      Comment


      • #78
        azi a m primit o bobina noua si trepidatiile au disparut. Multumesc de sfaturi!

        Comment


        • #79
          si fisele le-ai schimbat sau doar bobina ?

          ,,DE_TOATE,,

          Comment


          • #80
            Numai bobina. Pe acolo am vazut ca scapa scateie in motor. Pe la fise n-am vazut nicio pierdere, deci le-am lasat.

            Comment


            • #81
              Stie cineva preturi la MPP? Eventual cine a luat no name daca sunt bune si cam cat a mers !Multumesc prieteni !

              Comment


              • #82
                70 lei am dat eu pe un no name si merge perfect .
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #83
                  Cam cati km ai mers cu el ? De unde l-ai luat ? Scrie ceva pe el?Multumesc!!!

                  Comment


                  • #84
                    in targ se gaseste si cu 45, dar recomand montajul pe loc.

                    Ma confrunt si eu cu un relanti foarte vbibrant, joaca destul de rau si maneta de viteze. face si pe benzina si pe gaz, tachetii "cica" reglati. cred ca pana la urma ii reglez singur, am lera, printez foaia si gata. se strang cu ceva special sau o cheie fixa e suficienta?

                    Comment


                    • #85
                      Strangi cu fixa iar cu tremuratul, masina chiar tremura atunci cand la relanti simti vibratiile in volan. Asa am avut eu legat de treaba cu volanul iar schimbatorul la relanti are un tremurat inofensiv. In mod normal cum pui mana pe el nu opune "rezistenta", doar e pe tija, e normal sa tremure nitel.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • #86
                        lasa ca verific oricum. nu tremura asa rau acum cateva saptamani. sa nu fie bujiile prea "stranse" la gap.

                        Comment


                        • #87
                          Daca sunt prea stranse nu tremura, ai un ralanti ''marunt'' si nu are putere cum trebuie cand o calci.
                          Daca e distanta prea mare, atunci s-ar putea sa tremure.

                          Daca te pui sa reglezi culbutorii, obligatoriu motorul rece. Chiar si un pic cald sa fie, da peste cap toate reglajele (de doua ori mi i-a reglat mesteru pacii aiurea ca era cald motoru).
                          Cu hartia in fata i-am reglat si eu si am facut o treaba foarte buna. Atentie sporita si sa respecti intocmai ordinea de reglare cum arata pe schema.

                          Comment


                          • #88
                            LE: va dau un exemplu de piese contrafacute, subsemnatul s-a fript cu ele. In poza nu se vede clar, dar la cele contrafacute holograma e defapt un autocolant fara pic de reflexii.

                            Vanzatorul mai ca nu s-a dat cu curu de pamant ca sunt originale si l-am crezut ca un bou (magazin care se vrea a fi serios). Dupa vreo 2000 km le-am dat jos ca franau execrabil.
                            Asa ca mare grija, cascati ochii bine.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #89
                              Acum am dat de alta traznaie.
                              Am schimbat bujiile si fisele si am scapat de mersul intrerupt la relanti precum si la drum intins.
                              De vreo 2 zile pierde serios din putere dupa ce se incalzeste bine (adica dupa ce ma plimb ceva prin oras, iar temperatura ajunge la 4 liniute). Nu se ineaca, dar nu are putere cand apas acceleratia mai hotarat si asa ramane chiar daca merg la drum intins, pana nu se raceste, nu ii trece.
                              De la ce sa fie?
                              Mai am 5000 km pana schimb uleiul, iar filtrul de aer are 25000 km, dar in cartea tehnica scrie ca se schimba la 30000 km.
                              Daca aveti vreo idee, dati-mi de stire.

                              Multumesc.

                              Comment


                              • #90
                                omaigad 25000 !!!, pai de acolo e buba, schimba-l repede e 15 lei unul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google