Probleme Motor 1.4, Mers Intrerupt Ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by daat View Post
    Culbutori trebuiesc reglati la maxim 20 mii din cauza GPL-ului ,pentru ca pur si simplu se strang .Reglaj bun 20/25 sau 20/20 . Daca nu credeti stati langa mecanic cand regleaza sa vedeti cat de stransi sunt .Mie imi face operatiunea un mecanic si mi-a zis ca exista inclusiv riscul sa se rupa daca nu-i reglez .
    Sa stii ca nu-i asa , marea lor majoritate mint cu nerusinare , cumparati o lera si masurati inainte , nu-i complicat!

    Comment


    • #62
      salut ,eu am 1,4 benzina si am acceleasi probleme,are un mers neregulat la relanti .Este inca in garantie,am fost la reprezentanta si mi s-a spus sa schimb statia peco(benzina proasta) acum alimentez de la Rompetrol si nu se cunoaste nici o schimbare

      Comment


      • #63
        emy36 da detalii ca in trei cuvinte nu intelege nimeni ce ai tu la masina
        cum face masina(motoru)la rece, la cald si ce ai facut tu ca sa remediezi problema

        Comment


        • #64
          Relanti

          Salutare,

          Sunt nou pe forum dar vechi posesor de Logan 1.4 MPI.

          Sunt obisnuit cu hachitele loganului, dar de curand am dat de una noua.
          Relantiul la cald (nu la rece) nu mai merge rotund - nu oscileaza turatia, dar "sughita", se ineaca din cand in cand dupa ce se incalzeste motorul bine.
          Nu se opreste, dar cand sunt in treapta 2 sau 3 si accelerez brusc se opinteste si pierde din putere, dupa care isi revine. Consumul de carburant nu a crescut.
          Primul pas este sa schimb bujiile si fisele. Mai aveti si alte idei?

          Comment


          • #65
            Ar fi de ajuns teoretic, deocamdata.
            Asa am patit si eu mai demult si erau bujiile, foarte afumate.

            Comment


            • #66
              si poti verifica si bobina

              Comment


              • #67
                Poate e de la MPP.
                I HAVE A !sigpic
                fara linkuri externe in semnatura

                Comment


                • #68
                  motorasul pas cu pas iti face probleme la relanti (turatie instabila)

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by alexone View Post
                    Salutare,

                    Sunt nou pe forum dar vechi posesor de Logan 1.4 MPI.

                    Sunt obisnuit cu hachitele loganului, dar de curand am dat de una noua.
                    Relantiul la cald (nu la rece) nu mai merge rotund - nu oscileaza turatia, dar "sughita", se ineaca din cand in cand dupa ce se incalzeste motorul bine.
                    Nu se opreste, dar cand sunt in treapta 2 sau 3 si accelerez brusc se opinteste si pierde din putere, dupa care isi revine. Consumul de carburant nu a crescut.
                    Primul pas este sa schimb bujiile si fisele. Mai aveti si alte idei?
                    Salut! Aceiasi problema o am si eu! Am schimbat bujiile, uleiul, filtre si curatat motorasul pas cu pas cu un spray pe la filtrul de aer. La relanti nu mai ineaca dar cand accelerez putin subturat si apas mai tare pedala da acceleratie da in nas, si se scutura masina bine. Urmeaza sa desfac motorasul pas cu pas sa-l curat dar nu stiu ce trebuie sa-i fac. Eventual o inspectie ochiometrica la bobina si eventual una cu imprumutul de proba. Daca gasiti buba va rog sa dati de stire! Multumesc!

                    Comment


                    • #70
                      Am schimbat bujiile si fisele - problema s-a rezolvat.

                      Comment


                      • #71
                        Merci de respuns! Am sa incerc cu niste fise mai noi... Bujiile le-am schimbat si tot face figuri...

                        Comment


                        • #72
                          ia fisele de pe alta masina si daca tot face ia si probeaza si cu bobina
                          Pain brings out the truth in us all...
                          ...how much truth can you stand?

                          Comment


                          • #73
                            In seara asta pe intuneric am pornit motorul si dupa ce s-a incalzit am observat descarcari luminoase in coltul dinspre fisa nr 2 la delcou. Poate sa fie defect sau fisurat? Sau asa se vede noaptea? Curios ca atunci cand apareau motorul pierdea din turatie... Sa fie asa buba?

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by andolis49 View Post
                              In seara asta pe intuneric am pornit motorul si dupa ce s-a incalzit am observat descarcari luminoase in coltul dinspre fisa nr 2 la delcou. Poate sa fie defect sau fisurat? Sau asa se vede noaptea? Curios ca atunci cand apareau motorul pierdea din turatie... Sa fie asa buba?
                              Schimba fisele si vezi ce se intampla - te costa 35 ron setul - de montat ti le montezi singur.

                              Apropo, la drum intins cum merge - simti vibratii neobisnuite la motor, mers inegal al motorului, pierderi de putere, sau e doar o problema de acceleratie?

                              Comment


                              • #75
                                Probabil ca o sa cumpar si un set de fise pe langa bobina. La drum intins nu mai merge cum mergea acum cateva saptamani. Are o pierdere de putere si trebuie sa accelerez mai lin. Daca schimb mai sus treapta nu se mai simte ca se ineaca. Dar am senzatia ca de la bobina e. Parca merge in trei pistoane cand se ineaca... Mai astept pareri si poate gasesc la cineva sa fac o proba cu fise si bobina buna sa vad daca mai zdruncina. Multumesc de raspuns!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google