Rezistenta GMV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    9 pavele = 115
    6 pavele = 105
    4 pavele = 80
    2 pavele = 50

    Cum sistemul de răcire e presurizat, la 105 apa se apropie(parcă 112C, acum ține și de proprietățile lichidului de răcire) de punctul de fierbere, deci în condiții de bara la bara e posibil să ai 6 pavele, important e să nu ajungi la 9.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #47
      in conditii de exploatare normala niciodata nu ar trebui sa ai pe bord 6 pavele la apa ...
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #48
        @827Sam, ce intelegi prin exploatare normala ?

        Eu in afara de stat bara la bara cate 20 de minute la semafor cu aerul conditionat pornit nu am facut altceva.

        Am verificat de fiecare data, antigelul este la nivel, nu a scazut si nici nu a urcat deloc, nu a bolborosit in vas.

        La ce sa ma uit atunci daca este o problema ?

        Comment


        • #49
          in conditiile date de tine nu e normal sa ai 6 pavele la apa
          cel mai probabil ai contact imperfect
          daca mai tii ai ac pornit n-ar avea cum sa faca peste 90 de grade pentru ca gmv functioneaza nonstop
          eu merg cu antigelul la minim; daca merg cu el la maxim supapa busonului de la vas lasa vapori sa iasa
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #50
            Dacia recomandă ca nivelul minim de lichid de răcire să fie reperul minim de pe vas + 10mm.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #51
              Eu am rezolvat problemele, pt ca au fost 2

              - GMV pornea direct pe tr 2 pt ca rezistenta pt tr 1 era distrusa, facea contact imperfect ( vezi poze ) - puteam sa "iau foc", aviz amatorilor - am schimbat rezistenta cu piesa originala, merg amandoua treptele

              - aveam 6 pavele pt ca termostatul era blocat pe inchis; l-am verificat fierbandu-l in apa si inchis a ramas timp de 15 min de fierbere; nemultumit complet de marca -Wahler- care a cedat dupa 1 an si 45000 km facuti; am pus original, calorstat (france) dupa ce in prealabil l-am verificat fierbandu-l
              Din ce am observat este putin probabil sa fie 6 pavele din contact imperfect, mai degraba verificati termostatul ca sa nu fie probleme mai mari;
              Am mers cu el blocat pe inchis destul timp, cam 2 saptamani ( tot gandinduma ca poate e masa "imperfecta" dupa cum am citit pe aici) deci sistemul de racier si-a facut datoria mai mult decat sufficient; ideea este ca rezista dar sa nu se intinda coarda

              http://s15.postimg.org/jvuwqlat7/20150710_195244.jpg


              http://s27.postimg.org/kjvq0f0dv/20150710_195253.jpg


              http://s2.postimg.org/v1zlv2wcp/20150710_195310.jpg


              Nu in ultimul rand, multumiri "inchizitorului" pt indrumari si sfaturi !

              Comment


              • #52
                Am umblat zilele astea cand deja nu mai era asa cald si nu a mai crescut la 6 linii. Aceleasi conditii, cozi interminabile si aer conditionat pornit, a stat constant la 4 liniute.

                Tind sa cred ca nu facea fata la temperaturile alea si era ceva normal sa ajunga la 6 liniute si sa scada inapoi la 4 dupa cateva minute.

                Comment


                • #53
                  6 pavele nu e normal, indiferent de conditii; nu te costa nimic sa verifici termostatul- poate inca nu e blocat complet pe inchis- lichidul de racire il poti recupera cu o punga sau poti completa cu proaspat ( 30 lei nu e o avere )

                  Comment


                  • #54
                    Am tot aruncat un ochi la temperatura, a stat de fiecare data la 4 liniute dupa temperaturile alea mari din luna iulie. Acum o saptamana, dupa ce am venit de la mare pe autostrada cu AC pornit 100% din drum, in Bucuresti dupa ce am stat nitel la coada la benzinarie a crescut iar la 6 si a scazut la 4 dupa ce am auzit GMV-ul in treapta 2. Tind sa cred ca urca doar cand este aerul pornit, in rest nu am vazut sa urce altfel. Ce o avea? Termostatul si sonda de temperatura au fost schimbate ambele prin iarna (originale amandoua).
                    Gmw-ul sta pornit la treapta unu in permanenta cand dau drumu la AC, asta ar fi normal din cate am inteles.

                    Comment


                    • #55
                      Scriu iar aici...se pare ca problema este intalnita doar cand pornesc aerul conditionat.

                      Am venit de la Urziceni astazi si a fost pornit tot drumul, a stat blocat la 4 liniute. Cum am ajuns la Bucuresti si am stat la coada aia infernala din Crangasi pe pod la un moment dat pentru 2-3 minute a stat la 6 liniute, dupa a scazut la 4 si asa a ramas.

                      Cum verific daca GMv-ul meu este functional pe treapta 2 ? Scot mufa de la senzorul de apa de pe chiuloasa si pun contactul ?

                      Este ceva ciudat aici, poate sa fie si rezistenta GMv cea de pe rediator ? Cum o testez pe aia sa vad daca merge ?

                      Tind sa cred ca nu este vinovat termostatul inca...

                      Comment


                      • #56
                        Cel mai simplu cu DDT2000, dar merge și cu mufa scoasă.

                        Treapta I trece prin rezistență
                        Treapta II e pe "direct"
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • #57
                          am DCI dar nu am auzit ninciodata sa porneasca ventilatorul,sta mereu la 4 liniute

                          Comment


                          • #58
                            Stai liniştit că porneşte şi la dCi (caniculă, trafic bara la bară), dar nu-l auzi tu.

                            Comment


                            • #59
                              Pana gasesc problema, ce se poate intampla in cel mai rau caz? Tinand cont ca urca la 6 liniute si sta asa cateva minute si dupa revine la 4 iar.

                              Comment


                              • #60
                                În cel mai rău caz se poate arde garnitura de chiulasă.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google