Rezistenta GMV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Am facut si asta, am scos toate, da toate releiele ca nu stiam de la care exact vine sunetul si le-am verificat. Nici una nu prezinta urme de arsura, topire, toate sunt intacte.

    Comment


    • #77
      Nu vorbesc de soclul în care stă releul ci de contactul din interiorul lui, iar cum majoritatea releelor sunt capsulate fără posibilitate de dezasamblare e greu să evaluezi starea lui.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #78
        Verificarea rapida,se face cu strap(punte) in cupla releului,pe circuitul de forta,iar daca tot nu functioneaza se verifica rezistenta de sarcina si mai ales siguranta termica,de pe aceasta...

        Comment


        • #79
          da, cu strap doar ca: sa fii sigur ca faci strapul unde trebuie!

          LE: cel mai bine inlocuiesti strapul printr-un bec de putere >21W, si in felul asta elimini posibilitatea unui scurtcircuit, pana te asiguri ca ai identificat bine pinii de putere(contactele releului) din soclu.
          Last edited by mariannn; 31 August 2015, 13:39.
          Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

          Comment


          • #80
            Iar citim pe lângă... lui Tazman nu îi merge treapta II a GMV-ului deși treapta I funcționează !
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #81
              pai daca face strap in soclul releului pentru treapta II, GMV va porni in treapta II...

              dar conectarea pe direct a GMV-ului ai facut-o?
              Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

              Comment


              • #82
                Domnilor, mai usor cu strap-urile ca nu ma bag unde eu nu cunosc, nu vreau sa imi arda naibii masina

                Sa pornesc Gmv-ul pe direct? Pai si ce varianta mai exista decat ce am facut eu pana acum .

                Maine dimineata testez un alt logan 1.4 benzina exact ca al meu. Astazi am mers cu un logan de la munca pentru test si a stat Gmv-ul pornit pe treapta 2 aproape tot timpul la ce caldura a fost azi si apa a stat la 4 linii fara sa oscileze in nici un sens, la asta chiar se simtea ca e pornit pe 2 ca tremura toata masina.
                A fost prea fierbinte sa o testez, maine dimineata ii scot mufele de la sonda si gmv sa vad cum se comporta asta.

                Va stresez aici ca efectiv nu am timp sa o duc la service. Sambata si duminica nu lucreaza nimeni si din cauza asta caut o rezolvare de care sa ma pot ocupa singur in limita cunostintelor.

                Am vorbit astazi cu cineva si mi-a pus o intrebare destul de buna, care este procentul de antigel/apa distilata in instalatie???

                Sincer la mine cred ca este 75% antigel si 25% apa. Am avut un furtun slabit si am tot pierdut din antigel si in loc sa bag apa am tot completat cu antigel.

                Exista o varianta sa nu isi faca racirea bine din cauza ca exista mai mult antigel in sistem?
                Last edited by TazMan; 1 September 2015, 14:59. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #83
                  am avut si eu distractie in seara asta, pe 13 am schimbat termostatul, astazi dupa un drum de vreo 70 km a urt la 6 linii am tras pe dreapta am pornit AC a pornit GMv a sczut la 4

                  ajuns acasa am pornit-o din nou, la fel de la 4 linii a ajuns la 6 linii in 6 minute nu a pornit GMV, repetat faza cu pornit AC.. de vore 3 ori face la fel
                  maine dau o fuga pana la service pentru o diagnoza..

                  mda.se pare ca GMV functioneaza perfect.e ceva cu sonda mufa..
                  Last edited by chitziman; 28 October 2015, 10:53. Reason: Automerged Doublepost
                  sandero 1.4 owner

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by melcul58 View Post
                    Probleme reziztenta GMV:mi s-a ars de 3 ori rezistenta GMV, cu AC pornit. La un moment dat cade AC, ventilatorul nu porneste si creste temperatura la apa, a 2-a oara cred ca s-a incins spira aia de mi-a topit cele doua corpuri de plastic, era sa iau foc, f. bun instinctorul la casa omului.
                    Care este cauza?
                    Se poate depista defectul pe computer?
                    Ce service e mai bun?
                    Am avut si eu recent aceasta problema (1.6 MPI, 2008, cu AC). In speranta ca va ajuta pe cineva acest post, descriu aici rezolvarea.

                    S-a dovedit a fi inversate mufele de cei din service (am avut o reparatie anul trecut in service in care a fost inlocuit radiatorul de racire).
                    Cele doua mufe au culori diferite si montajul corect este:
                    - mufa verde la motorul ventilatorului (la mine avea 3 fire aceasta mufa, vizibile sub copex);
                    - mufa rosie la rezistenta GMV (la mine avea 2 fire aceasta mufa, vizibile sub copex).

                    Practic inversarea acestor mufe conduce la arderea rezistorului cand se comanda treapta de viteza mare a ventilatorului (AC pornit in combinatia cu temperaturile ridicate de afara si traficul bara la bara). La mine s-a topit suportul rezistorului si mai sa ia foc plasticul, inclusiv firele erau incinse pe vreo 10-20 cm de la mufa).

                    O consecinta clara a inversarii acestor doua mufe este fierberea motorului (daca continuati deplasarea cu autovehicului).
                    Conform manualului de service, citez (pagina 17B-30):
                    "Grupul motoventilator este comandat cu viteza mare daca temperatura apei depaseste 102 grade C sau dacap viteza mica este defecta si se opreste atunci cand temperatura devine mai mica de 100 grade C"
                    "Grupul motoventilator poate fi comandat cu viteza mare pentru dispozitivul anti supraincalzire si cu viteza mare pentru aerul conditionat"
                    "Daca viteza mica este defecta, atunci viteza mare functioneaza in conditiile vitezei mici."

                    Daca mufele ar fi montate corect si presupunem ca rezistenta GMV se arde (se defecteaza), atunci ventilatorul ar trebui sa functiuneze in treapta de viteza mare evitand astfel fierberea apei de racire.
                    Last edited by adyteroristu; 10 August 2017, 18:41. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #85
                      S-a mai discutat

                      Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord


                      Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • #86
                        Salutare. Și la mașina mea ,gmv ul la viteza mică nu funcționează .Am verificat cu un can clip și nici când pornesc ac nu pleacă .Am desfăcut modulul acela și am văzut ca ii lipsește o piesa , sa u corodat picioruțele și s căzut .Am mai vorbit cu niște electricieni și acolo ar fi o siguranța termică .Ce siguranța este acolo.....Ce valoare are și la ce temperaturi lucrează .Multumesc
                        Attached Files

                        Comment


                        • #87
                          Nu se pricepe nimeni ......��

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by adrian22 View Post
                            Nu se pricepe nimeni ......��
                            salut
                            vezi ca este prezentata problema la postul #43 (in acest thread, pag. 3, gasesti 3 linkuri)
                            este un fuzibil termic piesa respectiva care este inseriata cu rezistenta (cea spirala)
                            avand fuzibilul termic ars, nu o sa iti functioneze ventilatorul in treapta 1 (va functiona doar tr. 2)

                            Conform manualului de service, citez (pagina 17B-30):
                            "Daca viteza mica este defecta, atunci viteza mare functioneaza in conditiile vitezei mici."

                            Cred ca e mai simplu sa cumperi acest ansamblu de la dezmembrari sau noua (noua este pe la 50 lei).
                            Last edited by adyteroristu; 12 April 2018, 15:58.

                            Comment


                            • #89
                              Multumesc



                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment


                              • #90
                                Citesc de ceva timp discutiile in legatura cu acest subiect, poate gasesc conexiunea cu dilema mea.
                                Asadar:
                                a) Acum mai bine de o luna rulez in oras cca 3-4 km si opresc brusc motorul ajuns la o farmacie (de obicei stationam cateva secunde si apoi rasuceam cheia). Cand revin si pornesc, surpriza - GMV zgomotos. Imi zic: se va opri dupa ceva timp. Niet! Ajuns acasa, sus capota si astept...peste 10 minute. Nimic! Functiona in continuare zgomotos.
                                Avem: temperatura ambientala max 15 grade, nu erau cele 2 pavele aprinse, AC off.
                                b) Dimineata (zilele curente) nu pornesc AC. Dupa-amiaza el este oprit, cand pornesc motorul, pleaca direct zgomotos (stationare toata ziua in soare). 0 pavele temperatura motor.
                                Si acum vine partea interesanta: AC desi functioneaza, nu purjeaza aer rece (am termometru dual, sonda introdusa pe una din cele 4 aeratoare, la cca 30-40 cm)
                                AC functioneaza foarte bine, cu reviziile efectuate la timp, verificare temperaturi conform graficului.
                                De-abia dupa cca 10 minute de rulaj se domoleste GMV si incepe purjarea de aer rece.
                                Ceva nu inteleg...el a fost conceput pentru a raci, atunci cand este supraincalzire, or...in cazul meu (prima speta) era motor "rece", temperatura ambientala nonagresiva, acc off.

                                Sa fie cauza o sonda, senzor?

                                Merci pentru idei!
                                Last edited by 77sky; 4 June 2018, 21:30.
                                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google