Oprire motor la ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mergi la service sa verifice electrovalava de la pompa de injectie, aia care da drumul motorinei cand pornesti si care taie motorina cand opresti motorul. Sau unul din releele principale de contact ramane agatat sau nu cupleaza calumea.Acel releu il gasesti in cutia neagra de relee si sigurante din jurul bateriei sau cutia neagra de pe aripa stanga-fata, depinde de tipul instalatiei electrice
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Daca nu aia e problema, poate fi de la contactorul de pornire sau de la UCE injectie.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #18
        Multumesc pt sfaturi....In dimineata asta nu mi-a mai facut probleme si a pornit la sfert.....Nu mai inteleg....
        ANVELOPE NOI SI SECOND HAND ( IMPORT GERMANIA )

        Comment


        • #19
          Totusi, ar fi buna o vizita in service, sa vada daca e vreo eroare memorata.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #20
            Ooook, la partea cu motorul merge chiar daca a fost scoasa cheia, am ramas uimit. Sunt curios ce zic aia din service daca te duci, ca eu la vreo intamplare din asta nu cred ca m-as fi gandit vreodata. Prea multa electronica pe masinile astea, incep sa faca numa cum vor ele :P.
            Don't touch! Never ever steal
            Unless you're in for the kill

            Comment


            • #21
              Ca nu se opreste motorul cred ca mai repede e pb de contact. Un vecin a avut aceasi problema. De la contact. Au schimbat butucul acela de contact si gata. Era din primele modele de logan vechi printe primele iesite din fabrica.
              1.5 dc

              Comment


              • #22
                Originally posted by golanu View Post
                Ooook, la partea cu motorul merge chiar daca a fost scoasa cheia, am ramas uimit. Sunt curios ce zic aia din service daca te duci, ca eu la vreo intamplare din asta nu cred ca m-as fi gandit vreodata. Prea multa electronica pe masinile astea, incep sa faca numa cum vor ele :P.
                se poate intampla la toate dieselele care nu au taierea alimentarii cu motorina pe sitem de vacuum (mercedes, vw, audi). La toate sistemele cu electrovalva e teoretic posibil, din cauza blocarii acesteia. Si ford sierra din 1992 chiar n-are electronica; stiu unul care mergea si colegul meu se uita din afara masinii, cu cheia in mana la ce frumos "toarce" la ralanti
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by virtualmansorin View Post
                  si la mine se oprea la relanti,acolo la clapeta este un senzor care sa dat jos sa curatat cu benzina si dai bataie totui ca nou,sa blocat din cauza prafului
                  acel senzor se numeste motorasul"pas cu pas" el este raspunzator de relanti si de soc automat. Daca ti se opreste in strada e suficient sa-i scoti mufa si motorul va merge ca si cum ai avea socul tras.<cam mult de munca sa-l demontezi in mijlocul intersectiei si sa-l cureti>.
                  merge curatat o data, de doua ori, dupa care va fi necesara inlocuirea acestui reper.
                  Fuarte Nervos !!!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by csebalyn View Post
                    se poate intampla la toate dieselele care nu au taierea alimentarii cu motorina pe sitem de vacuum (mercedes, vw, audi). La toate sistemele cu electrovalva e teoretic posibil, din cauza blocarii acesteia. Si ford sierra din 1992 chiar n-are electronica; stiu unul care mergea si colegul meu se uita din afara masinii, cu cheia in mana la ce frumos "toarce" la ralanti
                    De ex ARO . La astea daca nu trageai de o tija nu se oprea motorul. Puteai sa intorci cheile pe dos.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #25
                      Kandrei, langa senzorul ala e se afla senzorul de temperatura, senzorul de presiune din galerie si senzorul pozitie clapeta fluture. Apoi si motorasul pas cu pas. Daca l-a a scos si l-a curatat, sigur nu era motorasul. Banuiesc ca ala de temperatura sau senzorul pozitie clapeta (un banal potentiometru).
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by csebalyn View Post
                        Kandrei, langa senzorul ala e se afla senzorul de temperatura, senzorul de presiune din galerie si senzorul pozitie clapeta fluture. Apoi si motorasul pas cu pas. Daca l-a a scos si l-a curatat, sigur nu era motorasul. Banuiesc ca ala de temperatura sau senzorul pozitie clapeta (un banal potentiometru).
                        ia mai citeste odata ce a scris userul virtualmansorin si ce am scris eu.
                        daca un logan pe benzina nu-si tine relantiul e 99 la suta din MPP.
                        rezolvarea pe loc<in mijlocul intersectiei> este:
                        deschizi capota si scoti mufa motorasului, inchizi capota si pelci cu masin ain service sau acasa unde cureti MPP.
                        Fuarte Nervos !!!

                        Comment


                        • #27
                          Kandrei, sorin a spalat senzorul cu benzina. Chiar cunosc bine problema lui sorin, ca doar acum 2-3 luni m-a inttrebat cum se rezolva ala sigur e senzorul de aer, nu motorasul pas cu pas. Motorasul nu se spala cu benzina.Motorasul se inlocuieste sau in cel mai fericit caz, speli contactele.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            Pai mie ce mi-au curatat astia la service Seba? Au scos exact dracovenia care o cauta Kandrrei sa o cumpere(si sunt 99&#37; sigur ca e motorasul pas cu pas). Si au desfacut-o si au curatat o chestie ca un varf de dorn (dar mai gros) si inca niste chestii pe acolo.
                            Sau te referi strict la curatarea cu benzina? (ca la mine au sters cu o carpa si cu o bucata de sarma).
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #29
                              Deci ti-au scos si senzorul si motorasul..."dornul" ala e senzorul. La motor poate-au curatat contactele
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #30
                                @nycyfiranescu, cum s-a rezolvat pb?.... Restul sunteti cam pe linga subiect,scuzati era vorba de un dci,nu de mpi unde sunt intradevar motoras de reglaj relanti,senzor potentiometru clapeta si temperatura aer.Dar dci nu are asa ceva.
                                Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google