Oprire motor la ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu am noutati. Am fost pe la vreo 3 servisuri si nu iau dat de cap.Tot asa face.Rar da face.
    Cind am noutati va spun.

    Comment


    • #32
      Salutare!si mie mi se opreste motorul in mers e un dci de 70 cp din 2007 49000km.prima data s-a intamplat acu vreo 2 luni cand am facut schimbul de ulei si filtre,dimineata la vreo2-3 min de la plecare cand am vrut sa trec din treapta 5 in treapta 4 am vazut bordul aprins, era motorul oprit.acum 3 saptamani am pornit dimineata si s-a balbait pt vreo 3 secunde ca un benzinar care merge in 3 pistoane si azi s-a oprit iar.nu stiu ce poate fi pt ca masina merge bine,porneste la sfert de cheie,nu se aprinde nimic in bord, sper sa nu fie nimic grav.

      Comment


      • #33
        la diesel acceleratia e electronica,cauza poate sa fie si din circuitele care sunt asezate chiar la pedala,eu am dat-o jos o data fara sa imi faca vreo figura si i-am dat cu o vaselina speciala pt circuit electric ca si cel de la pontetiometrele de volum la casetofoanele vechi,problema poate fi cauzata si de condensul care se face in masina in special iarna,atunci nu ai porbleme ca e umed si face contact vara se usuca umezeala si pe contactul acela in interiorul pedalei se face un fel de calamina,te duci in servici si nu ai da de cap,daca nu te pricepi si nu vrei sa strici mergi in service si spune de problema asta,multi habar nu au dar daca mecanete e istet totul e posibil
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • #34
          si eu am probleme

          probleme cu relantiul cand e cald motorul sta sub 500 chiar si la 250.....

          Comment


          • #35
            mergi cu ea in servici ca sunt multe chestii daca iti sta sub 500 sau chair 250 injectoarele clapeta de aer daca e banzinar daca e diesel poate sa fie si de la jegul din filtru poate pompa la diesel mai face talente si daca ai vreun por si trage aer fals
            MARE ATENTIE SI LA MEMBRANA POMPEI SERVO FRANA SI AIA POATE FI O CAUZA PT OPRIREA MOTORULUI LA RELANTI
            incercati sa obturati furtunul care vine la pompa ma refer la cei care au probleme cu turatia scazuta a motorului si vedeti daca va urca la turatia la normal asa va dati seama ca ori e dusa ori prinde aer,acolo se face un fel de vacuum pt ca pedala de frana sa fie apasata usor daca nu are acel vacuum pedala va fi tare ca fierul si iti va trebui forta sa o apesi sa poti frana
            Last edited by AGENTUL NYT; 25 June 2009, 13:34.
            sigpic
            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

            Comment


            • #36
              Originally posted by nykyfiranescu View Post
              In primul rind scuze daca gresesc si postez unde nu trebuie.
              Eu am de fapt probleme la oprire, as putea spune.
              Sa vedeti ce patesc: cind iau piciorul de pe acceleratie, la semafor sau in intersectii, si calc ambreiajul sa scot din viteza, se opreste motorul.(deci cind coboara turajul spre relanti)
              Am fost in service de doua ori si au spus ca masina nu are nimic, dar ea totusi se opreste.
              A mai patit cineva la fel?
              In service am fost si pentru faptul ca sonda de mers inapoi aprinde becul cind vrea ea , dar au spus ca nu au ce face pentru ca merge totusi.
              Ce ma sfatuiti? Mai am o luna si ies din garantie.
              am aceeasi problema.deci moare motorul in trafic la opriri si nu merge bine la relantiv dar e pe benzina 1,4.am schimbat corp clapeta,curatat senzor relantiv,verificat instalatie electrica in servis,curatat injectoare cu ultrasunete,pusa pe tester in servis la ei la dacia si nu indica nici o eroare nimic.am segmentat si motorul(112000 km)si totusi nu gaseste nimeni problema.stie cineva ce pot sa-i mai fac sau ramine doar sa-i mai dau foc ca m-a disperat complet masina asta?!?

              Comment


              • #37
                ai segmentat motorul? la logan!!!! esti primul pe care il aud de asta ....si la km astia...dubios..
                Slow & Safe

                Comment


                • #38
                  foarte importanta este si schimbarea motorasului pas cu pas

                  Comment


                  • #39
                    si eu am aceeasi problema cu motorasul....am logan de 1.4 MPI si acum am fost la 3 service-uri si nu stiu sa o faca....la reprezentanta ma costa 870Ron pompita de relanti si cu tot cu clapeta aia...eu am gasit piesa separata dar nu gasesc rezolvarea...:|:|

                    Comment


                    • #40
                      salut! la mine motorul se opreste la relanti, MPP schimbat de 2 zile si tot asa face.alte cauze ar mai putea fi? precizez ca motoru se opreste doar pana cand se incalzeste apoi la relanti merge foarte rau.astept sugestii sau recomandari

                      Comment


                      • #41
                        esti sigur ca mppul nou e bun ?
                        sunt chinezarii daca pot fi bulite din start,ca ma indoiesc ca ai luat unul nou VDO la 3-4 mil
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #42
                          schimba bujiile,verifica scanteia la fise

                          eu am avut bujii ngk schimate la 60000 km si la 78000 iarna asta m-au lasat.Pornea bine dupa mai multe incercari iar daca pornea merge 1,2 minute bine pe urma se schimba tonul motorului scadea f mult turatia si se oprea plus lipsa de putere
                          Last edited by john Q; 19 March 2012, 12:24. Reason: Automerged Doublepost
                          "light up the darkness" Bob Marley

                          Comment


                          • #43
                            Am logan 1.5 dci din 2006,laureat,am avut probleme cu oprirea motorului atata la relanti cat si in mers,in accelerare,parca imi taia cineva alimentarea cu motorina,asta se intampla acum 6 luni,am mers asa,si-au dat cu parerea foarte multi "meserasi",ca ar fi nu stiu ce cablui care trec pe langa calculator ,ca ar trebui izolate...etc,in fine,saptamana trecuta a inceput sa se auda si o bataie,un tacanit in motor,normal am fost sa o pun pe tester la reprezentanta dacia si pe tester a aparut eroare presiune rail ...nu stiu cum,m-au pus sa schimb regulatorul de presiune imv ,acela care este pe pompa si are o mufa maro pe el,l-am schimbat ,am pornit motorul ...tot se oprea,mai des ca inainte .In concluzie am schimbat(refacut)pompa injectie care era dusa,produsese foarte mult span care a stricat si regulatorul nou(l-am cumparat din nou ulterior)a injectoarele.Una peste alta la masina mea ptr a nu se mai opri motorul si a nu mai avea bataie in motor am facut urmatoarele:curatare rezervor si toata instalatia de alimentare,schimbat(refacut)pompa injectie,schimbat regulator imv,curatat injectoare,schimbat filtru motorina(normal).Totul m-a costat 3000 ron,mentionez ca pompa si injectoarele le-am facut la service honda targoviste unde au un banc delphi.
                            Stima
                            http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

                            Comment


                            • #44
                              Salut, am si eu logan 1.5 dci din 2006 si am probleme asemanatoare ( se opreste in mers, scoate sunete de parca merge fara un injector ) am facut aproape tot ce am citit mai sus si singura rezolvare a fost sa schimb ECU insa cel nou pus merge decat daca am mufa EGR scoasa, nu are inchidere centralizata cum avea al meu, porneste mult mai greu singurul lucru bun la el este ca am sczut consumul cu 0.5l / 100 km...
                              Doresc sa stiu daca pot reseta ECU meu vechi ( sa ii fac un update sau ceva ) pentru ca nu am gasit un ECU sa merga la fel de bine ca al meu si am trecut prin 5 deja.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by NerviiMei View Post
                                ia mai citeste odata ce a scris userul virtualmansorin si ce am scris eu.
                                daca un logan pe benzina nu-si tine relantiul e 99 la suta din MPP.
                                rezolvarea pe loc<in mijlocul intersectiei> este:
                                deschizi capota si scoti mufa motorasului, inchizi capota si pelci cu masin ain service sau acasa unde cureti MPP.
                                Scuze de intrebare... MPP are treaba cu relantiul la rece, sau in general?
                                Am problema asta pana se incalzeste motorul... relantiu joaca feste, motorul nu trage (intrerupe, da rateuri), iar cand calc ambreiajul pentru a schimba viteza, motorul se opreste. Asta numai cand este motorul rece!
                                astept un raspuns, va rog si scuze daca nu am postat unde trebuie. Multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google