Salutare, desi vad ca nu mai este activitate aici de ceva vreme adaug si eu din experienta mea, poate cuiva o sa ii foloseasca: zilele astea am fost a treia oara in situatia de a mi se opri motorul atunci cind o scoteam pe liber; prima data am rezolvat-o prin reglarea culbutorilor, adoua oara (la interval de 60.000km) la fel, si acum a treia oara (dupa inca 30.000km) am rezolvat-o prin inlocuirea senzorului de turatie; concluziile mele (benzinar 1.4 + gpl) : daca ti-a murit motorul in intersectie si masina porneste imediat la prima cheie asta se rezolva prin reglajul culbutorilor; daca ti-a murit mototul si masina nu porneste nici la prima, nici la a doua, nici la a treia.........., ci dupa citeva minute atunci problema se rezolva prin inlocuirea senzorului de turatie;
teoretic daca esti ghinionist de ghinionist poti fi in a treia situatie - aceea in care s-au dereglat culbutorii si simultan a murit si senzorul de turatie.
Toate cele bune!
Oprire motor la ralanti
Collapse
X
-
Faptul ca ai schimbat bobina si sonda,impreuna,nu mi se pare o solutie stralucita.De regula orice sonda lambda,lucreaza anormal(de fapt isi indeplineste rolul de a semnala un amestec nears) cit timp aprinderea nu este corecta...Cind nu se cunoaste principiul de functionare,se face orice...,numai sa functioneze! Costurile oricum le suporta proprietarul,vinovat doar pentru ca a ales service-ul respectiv...
Leave a comment:
-
revin,
din păcate mi-a făcut la fel.
am fost în trei service-uri din Slatina și până la urmă am dat de cauză:bobina prezenta crăpături și fura curent.
am schimbat-o,împreună cu sonda lamda amonte,care dădea eroare pe tester și problema este în fine rezolvată.
cel puțin sper că m-a chelit de bani de sărbători!
Leave a comment:
-
Ei si tu.... vin sarbatorile. Porcul guita. Bine ca ai noroc si s-a rezolvat la plesneala.
Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
Leave a comment:
-
am luat un motoraș de origine,l-am introdus în vechea clapetă și gata,problemă rezolvată!
deși toți imi ziceau să schimb cu totul,ăștia nu sunt mecanici sunt schimbători de piese.
Leave a comment:
-
Eu as face rost cu imprumut de un mpp si as face o proba la drum. Dupa experiment as lua o decizie.
Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
Leave a comment:
-
am aceași problemă-la 1.4.71.000 km în sarcină merge bine,cu excepția rampei unde accelerația tinde să se taie,iar pe liber îmi moare motorul la relanti.
mă apucă toate cele,toți mecanicii mi-au zis să schimb corp clapetă cu tot cu mpp,că mpp și-a făcut jocul în corpul clapetă.
chiar așa să fie?
eu m-am săturat de incompetenți................
chiat mpp nu poate fi schimbat și introdus în corpul clapetă?
Leave a comment:
-
Rezolva-i problema si prin schimbarea motorului,important de stiut,este ,de ce s-a inlocuit corpul clapeta...? Ce a avut defect? Daca nu stii,inseamna ca mecanicul respectiv,nu sufera de boala numita -curiozitate-.
Leave a comment:
-
Verificat garnitura corp clapeta, e buna.
Verificat si servofrana e ok.
Mecanicul a zis ca este de la corpul clapeta . Se pare ca trebuie altul. A reglat ceva la el si nu se mai tureaza dar la pornire la rece da să moara motorul iar acul de la turatie oscileaza(creste-scade) iar dupa ce se încalzeste sta relantiul la 1000-1100.
Preturile sunt cam piperate si se vinde doar cu MPP.
Să iau de la dezmembrari? Ce risc?
Am gasit corp clapeta de clio. Ce ziceti, se potriveste la logan? Vanzatorul asa spune.
Va rog un raspuns rapid!
Leave a comment:
-
Eusebiu,verifica etanseitatea servofrinei,motorul primeste aer in admisie de la servo si isi mareste turatia...
Leave a comment:
-
Am mai observat ca daca apas frana de mai multe ori stand pe loc la relanti creste turatia. Ar putea fi tot de la garnitura corp clapeta?
Leave a comment:
-
Se tureaza singura , in general nu revine la turatia de ralanti.
Leave a comment:
-
Trage aer pe undeva , garnitura de la Corp clapeta cum se prezinta ?
Leave a comment:
Leave a comment: