Oprire motor la ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • v3rd3@tz@
    replied
    si eu am probleme

    probleme cu relantiul cand e cald motorul sta sub 500 chiar si la 250.....

    Leave a comment:


  • AGENTUL NYT
    replied
    la diesel acceleratia e electronica,cauza poate sa fie si din circuitele care sunt asezate chiar la pedala,eu am dat-o jos o data fara sa imi faca vreo figura si i-am dat cu o vaselina speciala pt circuit electric ca si cel de la pontetiometrele de volum la casetofoanele vechi,problema poate fi cauzata si de condensul care se face in masina in special iarna,atunci nu ai porbleme ca e umed si face contact vara se usuca umezeala si pe contactul acela in interiorul pedalei se face un fel de calamina,te duci in servici si nu ai da de cap,daca nu te pricepi si nu vrei sa strici mergi in service si spune de problema asta,multi habar nu au dar daca mecanete e istet totul e posibil

    Leave a comment:


  • cla 26
    replied
    Salutare!si mie mi se opreste motorul in mers e un dci de 70 cp din 2007 49000km.prima data s-a intamplat acu vreo 2 luni cand am facut schimbul de ulei si filtre,dimineata la vreo2-3 min de la plecare cand am vrut sa trec din treapta 5 in treapta 4 am vazut bordul aprins, era motorul oprit.acum 3 saptamani am pornit dimineata si s-a balbait pt vreo 3 secunde ca un benzinar care merge in 3 pistoane si azi s-a oprit iar.nu stiu ce poate fi pt ca masina merge bine,porneste la sfert de cheie,nu se aprinde nimic in bord, sper sa nu fie nimic grav.

    Leave a comment:


  • nykyfiranescu
    replied
    Nu am noutati. Am fost pe la vreo 3 servisuri si nu iau dat de cap.Tot asa face.Rar da face.
    Cind am noutati va spun.

    Leave a comment:


  • MESERIASU'
    replied
    @nycyfiranescu, cum s-a rezolvat pb?.... Restul sunteti cam pe linga subiect,scuzati era vorba de un dci,nu de mpi unde sunt intradevar motoras de reglaj relanti,senzor potentiometru clapeta si temperatura aer.Dar dci nu are asa ceva.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    Deci ti-au scos si senzorul si motorasul..."dornul" ala e senzorul. La motor poate-au curatat contactele

    Leave a comment:


  • Cristi_LCD
    replied
    Pai mie ce mi-au curatat astia la service Seba? Au scos exact dracovenia care o cauta Kandrrei sa o cumpere(si sunt 99% sigur ca e motorasul pas cu pas). Si au desfacut-o si au curatat o chestie ca un varf de dorn (dar mai gros) si inca niste chestii pe acolo.
    Sau te referi strict la curatarea cu benzina? (ca la mine au sters cu o carpa si cu o bucata de sarma).

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    Kandrei, sorin a spalat senzorul cu benzina. Chiar cunosc bine problema lui sorin, ca doar acum 2-3 luni m-a inttrebat cum se rezolva ala sigur e senzorul de aer, nu motorasul pas cu pas. Motorasul nu se spala cu benzina.Motorasul se inlocuieste sau in cel mai fericit caz, speli contactele.

    Leave a comment:


  • NerviiMei
    replied
    Originally posted by csebalyn View Post
    Kandrei, langa senzorul ala e se afla senzorul de temperatura, senzorul de presiune din galerie si senzorul pozitie clapeta fluture. Apoi si motorasul pas cu pas. Daca l-a a scos si l-a curatat, sigur nu era motorasul. Banuiesc ca ala de temperatura sau senzorul pozitie clapeta (un banal potentiometru).
    ia mai citeste odata ce a scris userul virtualmansorin si ce am scris eu.
    daca un logan pe benzina nu-si tine relantiul e 99 la suta din MPP.
    rezolvarea pe loc<in mijlocul intersectiei> este:
    deschizi capota si scoti mufa motorasului, inchizi capota si pelci cu masin ain service sau acasa unde cureti MPP.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    Kandrei, langa senzorul ala e se afla senzorul de temperatura, senzorul de presiune din galerie si senzorul pozitie clapeta fluture. Apoi si motorasul pas cu pas. Daca l-a a scos si l-a curatat, sigur nu era motorasul. Banuiesc ca ala de temperatura sau senzorul pozitie clapeta (un banal potentiometru).

    Leave a comment:


  • Cristi_LCD
    replied
    Originally posted by csebalyn View Post
    se poate intampla la toate dieselele care nu au taierea alimentarii cu motorina pe sitem de vacuum (mercedes, vw, audi). La toate sistemele cu electrovalva e teoretic posibil, din cauza blocarii acesteia. Si ford sierra din 1992 chiar n-are electronica; stiu unul care mergea si colegul meu se uita din afara masinii, cu cheia in mana la ce frumos "toarce" la ralanti
    De ex ARO . La astea daca nu trageai de o tija nu se oprea motorul. Puteai sa intorci cheile pe dos.

    Leave a comment:


  • NerviiMei
    replied
    Originally posted by virtualmansorin View Post
    si la mine se oprea la relanti,acolo la clapeta este un senzor care sa dat jos sa curatat cu benzina si dai bataie totui ca nou,sa blocat din cauza prafului
    acel senzor se numeste motorasul"pas cu pas" el este raspunzator de relanti si de soc automat. Daca ti se opreste in strada e suficient sa-i scoti mufa si motorul va merge ca si cum ai avea socul tras.<cam mult de munca sa-l demontezi in mijlocul intersectiei si sa-l cureti>.
    merge curatat o data, de doua ori, dupa care va fi necesara inlocuirea acestui reper.

    Leave a comment:


  • Seba
    replied
    Originally posted by golanu View Post
    Ooook, la partea cu motorul merge chiar daca a fost scoasa cheia, am ramas uimit. Sunt curios ce zic aia din service daca te duci, ca eu la vreo intamplare din asta nu cred ca m-as fi gandit vreodata. Prea multa electronica pe masinile astea, incep sa faca numa cum vor ele :P.
    se poate intampla la toate dieselele care nu au taierea alimentarii cu motorina pe sitem de vacuum (mercedes, vw, audi). La toate sistemele cu electrovalva e teoretic posibil, din cauza blocarii acesteia. Si ford sierra din 1992 chiar n-are electronica; stiu unul care mergea si colegul meu se uita din afara masinii, cu cheia in mana la ce frumos "toarce" la ralanti

    Leave a comment:


  • mae
    replied
    Ca nu se opreste motorul cred ca mai repede e pb de contact. Un vecin a avut aceasi problema. De la contact. Au schimbat butucul acela de contact si gata. Era din primele modele de logan vechi printe primele iesite din fabrica.

    Leave a comment:


  • golanu
    replied
    Ooook, la partea cu motorul merge chiar daca a fost scoasa cheia, am ramas uimit. Sunt curios ce zic aia din service daca te duci, ca eu la vreo intamplare din asta nu cred ca m-as fi gandit vreodata. Prea multa electronica pe masinile astea, incep sa faca numa cum vor ele :P.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google