si eu am probleme
probleme cu relantiul cand e cald motorul sta sub 500 chiar si la 250.....
Oprire motor la ralanti
Collapse
X
-
la diesel acceleratia e electronica,cauza poate sa fie si din circuitele care sunt asezate chiar la pedala,eu am dat-o jos o data fara sa imi faca vreo figura si i-am dat cu o vaselina speciala pt circuit electric ca si cel de la pontetiometrele de volum la casetofoanele vechi,problema poate fi cauzata si de condensul care se face in masina in special iarna,atunci nu ai porbleme ca e umed si face contact vara se usuca umezeala si pe contactul acela in interiorul pedalei se face un fel de calamina,te duci in servici si nu ai da de cap,daca nu te pricepi si nu vrei sa strici mergi in service si spune de problema asta,multi habar nu au dar daca mecanete e istet totul e posibil
Leave a comment:
-
Salutare!si mie mi se opreste motorul in mers e un dci de 70 cp din 2007 49000km.prima data s-a intamplat acu vreo 2 luni cand am facut schimbul de ulei si filtre,dimineata la vreo2-3 min de la plecare cand am vrut sa trec din treapta 5 in treapta 4 am vazut bordul aprins, era motorul oprit.acum 3 saptamani am pornit dimineata si s-a balbait pt vreo 3 secunde ca un benzinar care merge in 3 pistoane si azi s-a oprit iar.nu stiu ce poate fi pt ca masina merge bine,porneste la sfert de cheie,nu se aprinde nimic in bord, sper sa nu fie nimic grav.
Leave a comment:
-
Nu am noutati. Am fost pe la vreo 3 servisuri si nu iau dat de cap.Tot asa face.Rar da face.
Cind am noutati va spun.
Leave a comment:
-
@nycyfiranescu, cum s-a rezolvat pb?.... Restul sunteti cam pe linga subiect,scuzati era vorba de un dci,nu de mpi unde sunt intradevar motoras de reglaj relanti,senzor potentiometru clapeta si temperatura aer.Dar dci nu are asa ceva.
Leave a comment:
-
Deci ti-au scos si senzorul si motorasul..."dornul" ala e senzorul. La motor poate-au curatat contactele
Leave a comment:
-
Pai mie ce mi-au curatat astia la service Seba? Au scos exact dracovenia care o cauta Kandrrei sa o cumpere(si sunt 99% sigur ca e motorasul pas cu pas). Si au desfacut-o si au curatat o chestie ca un varf de dorn (dar mai gros) si inca niste chestii pe acolo.
Sau te referi strict la curatarea cu benzina? (ca la mine au sters cu o carpa si cu o bucata de sarma).
Leave a comment:
-
Kandrei, sorin a spalat senzorul cu benzina. Chiar cunosc bine problema lui sorin, ca doar acum 2-3 luni m-a inttrebat cum se rezolva ala sigur e senzorul de aer, nu motorasul pas cu pas. Motorasul nu se spala cu benzina.Motorasul se inlocuieste sau in cel mai fericit caz, speli contactele.
Leave a comment:
-
Originally posted by csebalyn View PostKandrei, langa senzorul ala e se afla senzorul de temperatura, senzorul de presiune din galerie si senzorul pozitie clapeta fluture. Apoi si motorasul pas cu pas. Daca l-a a scos si l-a curatat, sigur nu era motorasul. Banuiesc ca ala de temperatura sau senzorul pozitie clapeta (un banal potentiometru).
daca un logan pe benzina nu-si tine relantiul e 99 la suta din MPP.
rezolvarea pe loc<in mijlocul intersectiei> este:
deschizi capota si scoti mufa motorasului, inchizi capota si pelci cu masin ain service sau acasa unde cureti MPP.
Leave a comment:
-
Kandrei, langa senzorul ala e se afla senzorul de temperatura, senzorul de presiune din galerie si senzorul pozitie clapeta fluture. Apoi si motorasul pas cu pas. Daca l-a a scos si l-a curatat, sigur nu era motorasul. Banuiesc ca ala de temperatura sau senzorul pozitie clapeta (un banal potentiometru).
Leave a comment:
-
Originally posted by csebalyn View Postse poate intampla la toate dieselele care nu au taierea alimentarii cu motorina pe sitem de vacuum (mercedes, vw, audi). La toate sistemele cu electrovalva e teoretic posibil, din cauza blocarii acesteia. Si ford sierra din 1992 chiar n-are electronica; stiu unul care mergea si colegul meu se uita din afara masinii, cu cheia in mana la ce frumos "toarce" la ralanti
Leave a comment:
-
Originally posted by virtualmansorin View Postsi la mine se oprea la relanti,acolo la clapeta este un senzor care sa dat jos sa curatat cu benzina si dai bataie totui ca nou,sa blocat din cauza prafului
merge curatat o data, de doua ori, dupa care va fi necesara inlocuirea acestui reper.
Leave a comment:
-
Originally posted by golanu View PostOoook, la partea cu motorul merge chiar daca a fost scoasa cheia, am ramas uimit. Sunt curios ce zic aia din service daca te duci, ca eu la vreo intamplare din asta nu cred ca m-as fi gandit vreodata. Prea multa electronica pe masinile astea, incep sa faca numa cum vor ele :P.
Leave a comment:
-
Ca nu se opreste motorul cred ca mai repede e pb de contact. Un vecin a avut aceasi problema. De la contact. Au schimbat butucul acela de contact si gata. Era din primele modele de logan vechi printe primele iesite din fabrica.
Leave a comment:
-
Ooook, la partea cu motorul merge chiar daca a fost scoasa cheia, am ramas uimit. Sunt curios ce zic aia din service daca te duci, ca eu la vreo intamplare din asta nu cred ca m-as fi gandit vreodata. Prea multa electronica pe masinile astea, incep sa faca numa cum vor ele :P.
Leave a comment:
Leave a comment: