Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se putea si mai rau; considera ca esti un norocos.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Pai daca are garantie 6 ani (asa scrie in acte), deci este iesita si a inceput sa apara si rugina.
      sigpic

      Comment


      • Originally posted by IancuMIC View Post
        Se putea si mai rau; considera ca esti un norocos.
        Daaa, Am văzut și mai rău
        sigpic

        Comment


        • Stefan, trebuie sa te astepti sa iti rugineasca in continuare usile acolo jos sub mastic,...langa orificiul de scurgere al apei. Si eu am la a mea lafel la usa dreapta fata, am facut-o pe casco acolo la usa, dar a reaparut. O sa o fac eu cat de curand, daca ai posibilitatea achizitioneaza-ti acid fosforic concentratie 85% si aplica-l pe suprafetele ruginite sa vezi ce reactie chimica frumoasa face (sfaraie si albeste zona ruginita ca si cum ai fi polizat-o ) Uita-te pe threadul meu, sa vezi spre vinal ca am avut si eu niste rugina la panoul spate, sub bara, din cauza unor tamponari din spate si din lipsa de interes a mesterilor de la Dacia. Am refacut zonele si sunt super incantat de rezultate,
          Si pe viitor, cheleste tot interiorul si baga cat de mult ulei ars poti in: usi, praguri, lonjeroate, aripi, contraaripi, pe orice orificiu care are capacel negru.
          Nu stiu cati de pe forum au fost chemati in orice reprezentanta dacia pentru ca masiniile sa primeasca acel tratament chimic al caroseriei constand in..injectarea cu o substanta supertoxica in praguri etc pe dedesubt. Pe mine m-au chemat la service-ul de la magurele unde am facut aceasta operatiune. Stiu ca a stat ridicata pe elevator 3h, timp in care s-a injectat o solutie prin lonjeroane, praguri, iar la final a trebuit ca masina sa se aeriseasca cam 4-5h, si drumul spre casa l-am facut cu toate geamurile coborate. Asta s-a intamplat prin 2007-2008. Numai stiu exact
          Last edited by andrei_mircea; 6 August 2013, 00:37.
          My turbo lag, give your MPI, a chance

          Comment


          • am vazut si eu una bucata alba la care pasajul roata stanga spate era ca si inexistent... mai exact puteai sa bagi mana in prag... nu mi-a venit sa cred. pe margini am mai inteles dar exact in capatul de prag nu ma asteptam...

            Comment


            • Originally posted by Stefan Tiberiu View Post
              Iată ce am găsit când am dus MAT-ul la tinichigiu. Loganul este din Martie 2005
              Sunt curios cat costa toata operatiunea.

              Comment


              • Am dat jos masticul acela si cam asta am gasit. Masina este din 2006.
                Attached Files

                Comment


                • La mine se dezlipeste masticul de pe praguri, pentru ca de lene am fost la o vulcanizare fantoma care avea cric fara pastila de cauciuc.... Si tot 40 de lei am dat ca sa schimb rotile de vara cu alea de iarna, la autosoft era mai ieftin si scapama si cu masina intreaga.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • nu de aia se dezlipeste. banuiesc, pentru ca eu ca am patit la fel. a ruginit tabla pe interior si masticul ala in ce sa se mai tina ?
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • Originally posted by einstein1984 View Post
                      Rugina la praguri am eu, si e inflorita vopseaua, posibil sa fie ciupitura de piatra dar nu bag mana in foc. E pe partea vopsita frumos, nu pe cea cu antifon texturat.
                      Si eu am rugina la un prag, cel din stanga. De altfel pe partea dreapta a masinii nu am rugina deloc, dar pe stanga am si la aripa spate aparuta de sub protectiile de plastic, am si pe portiera fata un punct. Pe prag a fost ditamai zona de rugina cam 5cm. Intre timp am retusat eu pragul si nu a iesit prea bine, de asta mi-i si rusine sa pozez. Daca mai apare rugina(in 3 luni inca nu a aparut) tot eu o sa vopsesc dar de data asta mai cu talent. La portiera nu m-as baga eu ca sigur o sa imi iasa alt alb decat trebuie.

                      Ce mi se pare mie interesant e ca nu aveam deloc rugina pana sa faca masina 6ani, sau nu aveam nimic evident care sa imi tina mintea ocupata. Insa in iarna trecuta a aparut ca o plaga, ca un mucegai, a cuprins partea stanga in 5-6locuri. Eu masina o am SH, luata cand avea 3ani. pana sa faca 6ani nu a aparut nici o rugina deci si daca ar fi fost lovita tot aparea rugina in ceilalti 3 ani. In plus e prea drept pragul si nezgariat macar pe dedesubt ca masina sa fi fost lovita
                      Last edited by lord_wader; 13 August 2013, 21:23.

                      Comment


                      • Originally posted by einstein1984 View Post
                        La mine se dezlipeste masticul de pe praguri, pentru ca de lene am fost la o vulcanizare fantoma care avea cric fara pastila de cauciuc.... Si tot 40 de lei am dat ca sa schimb rotile de vara cu alea de iarna, la autosoft era mai ieftin si scapama si cu masina intreaga.
                        Originally posted by Costi-bc View Post
                        nu de aia se dezlipeste. banuiesc, pentru ca eu ca am patit la fel. a ruginit tabla pe interior si masticul ala in ce sa se mai tina ?

                        Are dreptate colegu', si eu am patit-o la praguri in zona de ridicare pe cric, unde sunt gaurile alea sa se exfolieze antifonu' / masticu' sau ce dracu e p-acolo.
                        Tot pe la niste ciumpalaci la vulcanizari, la fel, care nu aveau tampoane de cauciuc la cric. In plus au reusit performanta sa si indoaie muchia aia. Prostia mea ca nu am bagat de seama atunci. Acu' am si putin rugina superficiala, de suprafata de la muchia aia strambata.
                        In niciun caz nu e rugina de la interior spre exterior prag...inca.

                        Deci atentie cand mergeti pe la vulcanizarile de cartier, multe au scule de kkt incepand de la cricuri si pana la aparatura de echilibrat sau plumbi vechi de pe alte masini si refolositi (n-ar avea nici o prblema daca nu i-ai plati la pret de noi)
                        Last edited by Kojak; 13 August 2013, 21:37.

                        Comment


                        • Originally posted by 24MAP View Post
                          Sunt curios cat costa toata operatiunea.
                          Toata operatiunea ma costat 1.700 Lei inclusiv ceruirea zonelor unde NU sa putut lucra la ea.
                          Asa arata dupa ce am adus-o de a vopsit.
                          Attached Files
                          Last edited by Stefan Tiberiu; 13 August 2013, 21:38.
                          sigpic

                          Comment


                          • imi place cum arata.

                            La banii astia as putea sa o vopsesc si eu complet desi nu stiu daca e momentul acum. Restul vopselei inca straluceste la mine.

                            Comment


                            • Originally posted by Archangel80 View Post
                              Mie nu mi se pare normal ca in 2013 sa fac ce face colegul de mai sus.
                              Daca ai la pusculita 4000 euro , o sa vinzi masina actuala inainte sa rugineasca ce cele expuse aici si o sa cumperi alta noua.Din pacate la masinile fabricate in 2013 se foloseste tot tabla in procesul de fabricatie si mai devreme sau mai tarziu tot rugineste. Ceea ce face Jelly este o protectie suplimentara care il ajuta sa nu dea mana prea devreme cu croitorul de tabla.
                              real power..... diesel power by

                              Comment


                              • La mine pe pragul din stanga a aparut, cand masina facea 6 ani, punct de rugina. Nu e de la cric, nu e de la pietre, e pur si simplu pnct de rugina inflorit din interior spre suprafata.
                                Spunea careva ca pragurile sunt mai rasarite? Eu cred ca nu. Au doar o tabla mai groasa acoperita cu un strat protector, mastic sau antifon, ce naiba o fi, in partea de sub masina.
                                Toata operatiunea ma costat 1.700 Lei inclusiv ceruirea zonelor unde NU sa putut lucra la ea.
                                Asa arata dupa ce am adus-o de a vopsit.
                                Nu mi-o lua in nume de rau, dar sunt curios cum vor arata subansamblele vopsite primavara viitoare. Rugina e nemuritoare, mai ales pe tabla Loganului. Singura solutie e sa schimbi subansamblul cu totul.
                                Din pacate, aripile spate nu fac parte din categoria tablelor pe care eu le-as schimba la o masina.
                                Last edited by mr.K; 14 August 2013, 08:22.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google