Rugina Logan - totul despre problemele de rugina
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
nu mai cred in Mos Craciun, deci incercati voi kelfos... (eu incerc o masina la care nu "prea" rugineste tabla)
-
e ceva obisnuit. statiile de itp sunt verificate prin sondaj de catre RAR. vine alt inginer de la RAR si verifica din nou masina , apoi confrunta defectele gasite cu defectele gasite de inginerul din statia respectiva. dureaza maxim o ora parca.
ps:legea (adica http://www.rarom.ro/cs-uploads/RNTR%201.pdf) are lacune referitor la rugina. rugina e "rugina patrunsa" , nu petele alea maronii pe care toate loganurile albe la fac dupa cativa ani.
Leave a comment:
-
si ?! de ce ti-a oprit masina ? ai mai luat-o ?Originally posted by MIPusor View PostOff-topic: miercuri am facut ITP-ul la masina mea. Cand a terminat omuletul de verificat vine spre mine si spune: "Masina a fost blocata de RAR, vin sa faca supracontrol". Nu mi-am facut probleme, masina avand 2 ani si ~7500KM parcursi.
On-topic: Dupa 10-15 minute a venit reprezentantul RAR sa verifice. A venit cu un Logan 1 atat de ruginit ca am vazut rugina unde nu ma astept sa apara. De exemplu, la portiere pe rama geamurilor, la vedere. Oare acea masina trecea ITP-ul?
PS. Nu am facut poze, nu am dovezi.
Leave a comment:
-
Off-topic: miercuri am facut ITP-ul la masina mea. Cand a terminat omuletul de verificat vine spre mine si spune: "Masina a fost blocata de RAR, vin sa faca supracontrol". Nu mi-am facut probleme, masina avand 2 ani si ~7500KM parcursi.
On-topic: Dupa 10-15 minute a venit reprezentantul RAR sa verifice. A venit cu un Logan 1 atat de ruginit ca am vazut rugina unde nu ma astept sa apara. De exemplu, la portiere pe rama geamurilor, la vedere. Oare acea masina trecea ITP-ul?
PS. Nu am facut poze, nu am dovezi.
Leave a comment:
-
Oti eu am incercat sa previn de pe acum cand inca n-am puncte de rugina in portiera, rau clar nu are cum sa-i faca.
Feedbackul este bun avand in vedere c-am fost lovit in spate iar ceara si-a facut treaba foarte bine , neaparand rugina la locul interventiei pe caroserie.
Pe unde am dat cu ceara am observat ca si fabrica injectase putin , dar in cantitati foarte mici banuiesc din motive de economie.
Leave a comment:
-
Asa este....eu am observat, citit, ca sunt oteluri si oteluri. Unele rezista la coroziune altele mai putin. Adica "societatea de consum" a obervat ca principalul motiv din cauza caruia isi schimba omu masina este cel estetic. Atunci "specialistii" trateaza tabla in asa fel, incat, orice ai face, pe la 8 ani trebuie sa apara puncte de rugina. "Rasare" rugina din "material" asa cum "primavara rasar ghioceii". Astfel se explica rateurile cu rugina de pe la 4-5 ani, nu mai spun de cele de la un an.Last edited by Oti; 23 June 2017, 09:52.
Leave a comment:
-
Teoretic ar trebui sa n-am probleme cu rugina pentru ca ceara in carte scrie de protectie anticoroziva incepand de la cea mai ordinara tabla adica nevopsita si netratata in vreun fel pana la diverse aliaje.
Chiar daca materialul este cu defect ceara ar trebui sa protejeze fara probleme.
Leave a comment:
-
Acu esti linistit , rugina nu poate sa mai apara dacat daca tabla a fost tratata prost sau material prost. La Matiz dupa 6-7 ani, culoare albastra, au inceput sa apara puncte mici de rugina pe sub lacul vopselei, cat varful de ac, observabile numai cu lupa. In rest, vopseaua lacuita, arata bine...mi-am zis ca numai o vopsire integrala poate prelungi cancerul....REMAT a fost solutia. Eu la Sandero, vopsea alba, asta urmaresc acum, daca apar puncte mici de rugina.....in anumite locuri, efectul este vanzarea rapida. "Bormasina" este tratata bine, spalata periodic, o ceruiesc. Apropo....este buna ceara lichida de la LidlLast edited by Oti; 23 June 2017, 08:23.
Leave a comment:
-
Interiorul portierei.Daca va aparea rugina si dupa un astfel de tratament ....o mananc.
Attached FilesLast edited by prometheus; 22 June 2017, 22:41.
Leave a comment:
-
Pe geam nu ajunge daca injectezi ceara cu el ridicat.
Nici eu n-am introdus lancea ca nebunu pana la capat , am dat asa cu grija dar tot am un morcov
Last edited by prometheus; 22 June 2017, 17:27.
Leave a comment:
-
Fac o marturisire...din acest motiv eu am dat fetele de usi jos - la inceput. Sa nu ajunga ceara pe geam si sina de culisare. Am dat si fara sa dau fata de usa jos, cu grija si lancea indreptata spre tabla. Scopul este sa patrunda ceara la imbinarile portierei acolo se aduna praful care retine umezeala si rugina de acolo incepe. Apa se prelinge pe geam in interiorul portirei ajunge in zona de unire a tablelor si sta acolo mai mult timp decat ar trebui. Din acest motiv vedem multe masini cu coltul portirei ruginit. Sa nu mai spun si de parcarea inclinata, apa curge numai cand masina se deplaseaza. Am vazut un Logan care la plecarea de la stop, in timp ce vira, curgea apa din el de parca era masina de pompieri.
PS
pozele sunt cand masina era nouaLast edited by Oti; 22 June 2017, 16:49.
Leave a comment:
-
Fiind zona verticala nu-mi fac probleme prea mari pentru ca s-a scurs din ceara foarte mult , chiar daca a ramas putina pe interiorul fetei nu cred ca m-ar deranja pe viitor in cazul unei demontari.
Leave a comment:
-
Plus pe interiorul feței de ușă.
Daca nu le dai jos vreodata, nu o sa te deranjeze.
Leave a comment:

din cate stiu, foarte eficient.
Leave a comment: