Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr.K
    replied
    Iar la ziua fiecarui loganist, cel mai potrivit cadou ar fi un kit de retus complet, cuprinzand vopsea, lac, chit auto+intaritor, hartie abraziva de diverse granulatii, solutie neutralizat rugina, banda izolatoare de hartie etc.... mai bagati voi ce va trebuie.
    Plus un curs platit de vopsitor auto.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    K, spray sau vopsea care se aplica precum oja de unghii.

    + hartie abraziva.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Ca bine zici!
    Tre' sa mai trec prin Vitan sa mai iau o butelie de sprai. Nu se stie cand mai am de gazat vreun element.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Some say...ca fiecare posesor de Logan trebuie sa aiba in portbagaj un spray cu vopsea la culoarea masinii.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Acolo am dat eu cu ceara , asa de preventie si nu , nu s-a sudat in zona aia, oricum nu se murdareste roata de rezerva.

    TReaba a fost facuta bine de APAN si cu scule de actualitate nu cu aparatul de sudura , cum se foloseau odata pe vremuri , s-a evoluat mult si pe partea de scule in reparatie caroserie.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    @prometheus,

    De ce arata asa zona cu filetul de prindere a rotii de rezerva? Cu ce e dat sau nu e dat acolo, s-a pus flama (s-a sudat) in zona aia?
    Vad ca la tine nu se infiltreaza mizerie pe langa amortizoare.
    Last edited by Kojak; 29 May 2017, 23:40.

    Leave a comment:


  • Luciano2
    replied
    Deci .şi la case mai mari se bagă ceară. Ce-am găsit pe un forum de VW Passat:
    I looked under the car today and there was a something dripping. It is a white wax like substance coming from undercarriage between the front and read doors on the passenger side. It is just like candle wax... no smell... I heated it and it melted into a liquid just like wax does. It was 104...

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    PUn cateva poze facute la portbagaj sapt. trecuta.

    Avand in vedere ca masina a fost lovita in spate de mai bine de 4 ani tabla se prezinta impecabil (si a fost schimbata fusta spate cu elemet nou de oprigine), dar i-am injectat si ceara din timp , nu am asteptat mult timp dupa reparatie sa pun maclavaisul.

    La mine treaba este reversibila , am pus silicon cu plastic , daca vreau il inlatur si pot revenii la solutia facuta de fabrica imediat fara probleme , fara modificari , fara sa atac tabla/vopseaua.
    La cat de prost sunt gandite aeratoarele de pe L1 cred c-am mai multe dezavantaje decat avantaje cu ele.
    Attached Files
    Last edited by prometheus; 29 May 2017, 23:39.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Asa o fi, cum zici tu, dar nu crezi ca extractoarele alea au si ele un scop acolo, cat de mic?
    Io am preferat sa nu aduc modificari, sa le anulez, ci sa le schimb ori de cate ori e necesar (in ciuda pretului de cocaina). Oricum, nu esti singurul care le-a "anulat", poate e mai bine, habar n-am.

    Originally posted by prometheus View Post
    Daca as fi ales varianta sa pun alte aeratoare noi cat tineau ? maxim cateva luni dupa care iar apa in portbagaj , mare afacere faceam!
    Nici chiar cateva luni...

    Par example, io le-am schimbat asa:
    04.2010
    06.2013
    12.2014
    05.2017

    In 2010 cand le-am schimbat prima data, acolo era lac, mocheta era imersata in apa. Ulterior le-am schimabat cand a inceput sa se jilaveasca usor in zona.
    Last edited by Kojak; 29 May 2017, 23:26. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Ce glumet esti tu !! crezi ca nu m-am gandit si la asta ? are pe unde sa se evapore acel condens, o cale o are pe la fusta spate (gurile de vizitare care comunica cu altele pe exterior ) , nu-mi fac probleme , oricum la cata ceara i-am injectat in portbagaj pe la fusta spate - poate sa apara si mama condensului ca rugina tot nu isi face aparitia , pai numai de la ceara aia care are inhibitori de coroziune , umiditate etc etc pot sa stau linistit + ca am granule de silicat puse in zona lor .

    Am facut operatiunea de blocare a acelor aeratoare de prin nioembrie anul trecut si de atunci zero probleme cu aparitia ruginei si crede-ma o verific zilnic in acele locuri.
    Daca as fi ales varianta sa pun alte aeratoare noi cat tineau ? maxim cateva luni dupa care iar apa in portbagaj , mare afacere faceam!
    Last edited by prometheus; 29 May 2017, 23:23.

    Leave a comment:


  • Luciano2
    replied
    Ăsta a fost Loganu meu:

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Originally posted by prometheus View Post
    Eu am anulat acele mizerii de aeratoare , cea mai buna solutie/imbunatatire adusa portbagajului a fost sa astup porcariile alea!! asta dupa ce ma saturasem sa scot apa din acele zone de fiecare data cand ploua mai zdravan.
    In afara de faptul ca in portbagaj se va forma si mai mult condens in perioadele reci, nu cred ca mai e vreo problema daca sunt astupate gurile alea.

    @Luciano2,

    Am inteles, dar io ma refeream strict la mers iarna pe drumuri unde s-a dat fara zgarcenie cu antidrapant si unde agresiunea asupra tablei e maxima.
    Noroiul intarit si nespalat (de exemplu cu saptamanile sau lunile) de pe forestiere nu cauzeaza chiar asa usor rugina, chiar si pe tabla de dacie, in schimb miixul de sare, nisip si pietrisul, da.
    Bine, sa nu inteleaga cineva ca io caut scuze pt. tabla si vopseaua jalnica de la dacia.
    Last edited by Kojak; 29 May 2017, 23:16.

    Leave a comment:


  • Luciano2
    replied
    @Kojak Scuze abia acu am vazut intrebarea ta. Loganu meu era 2005 cu 133000 km, şi am mers multi km pe drumuri nasoale, nu pot să-ti dau proportia da am mers ( pescuit, ţară, forestiere..etc)

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Originally posted by Luciano2 View Post
    Da din câte mi-aduc aminte au băgat şi-n uşi..
    N-auzi, ca numa' lu' Fane cica nu i-au bagat. L-au vazut cu ciunga-n par!

    Leave a comment:


  • Luciano2
    replied
    Da din câte mi-aduc aminte au băgat şi-n uşi..Eu o să fac operaţia asta pe Golanul pe care l-am cumpărat acum. Oricum, după 10 ani intră rugina şi la case mai mari, staţi liniştiţi..iar la noi condiţiile de pe drumuri sunt mai nasoale ca la alţii (praf, pietricele, mai bagi şi câte un drum de ţară..etc)

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google