Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kojak
    replied
    S-a pus prafu' pe ea, s-a uscat de vreme sau devreme.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Ti-au bagat bah si tie
    Ai o poza mai sus. Arata-mi si mie, unde e ceara aia din usa?
    Eu stiu ca am stat langa ei sa vad ce inseamna "operatiunea respectiva". Poate m-au fentat si au bagat si prin usi fara sa vad eu.
    Last edited by Fanez; 29 May 2017, 22:49.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Originally posted by kossak View Post
    Ma gandesc sa dau si eu cu putin smirghel unde am rugina si sa "torn" ceva inhibator de rugina peste ( ceva gen Nigrin).
    E bine sa dai cu inhibator de rugina gen Nigrin, Loctite 7507 (mi s-a parut cel mai bun, dar si cel mai scump) sau Kelfos.
    Io n-am mai dat pt. ca am ramas fara (dupa retusul de la colturile portierelor si aripilor spate ) si mi-a fost lene sa ma duc sa cumpar. Am folosit ce am avut "in ograda", adica smirgel, spray cu zinc (asta e cam frectie la picior de lemn, dat peste rugina - se da peste sudura proaspata), spray cu ceva grund, vopsea si lac la final.

    Originally posted by Fanez View Post
    Numai la unii.
    Ti-au bagat bah si tie, da' erai prea entuziasmat de operatiunea asta ca sa observi.


    Apropos, a gasit cineva vreo solutie ca sa nu se mai infiltreze mizerie in portbagaj in dreptul prinderilor amortizoarelor? (asta e ceva nou la a mea)
    Last edited by Kojak; 29 May 2017, 22:44. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Au bagat si prin usi putin.
    Numai la unii.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Au bagat si prin usi putin. Imi aduc aminte ca probabil au dat si pe macaraua de geamuri pt. ca mi se jegareu (dare verticale) geamurile la ridicare-coborare un timp de ceara de-aia.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by Luciano2 View Post
    O fi şi efectul la ceara care mi-au băgat-o ei când le-au rechemat in service.
    Aia a fost sa bage ceara in praguri si atat. Altceva nici n-aveau ce sa faca. Prin rechemarea aia n-o puteau proteja sa nu rugineasca o aripa de exemplu.
    Asa arat usa pe interior prin 2015
    Se vede ca n-a avut ceara in ea si nici rugina.
    Attached Files
    Last edited by Fanez; 29 May 2017, 22:36.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Eu am anulat acele mizerii de aeratoare , cea mai buna solutie/imbunatatire adusa portbagajului a fost sa astup porcariile alea!! asta dupa ce ma saturasem sa scot apa din acele zone de fiecare data cand ploua mai zdravan.
    Last edited by prometheus; 29 May 2017, 22:32.

    Leave a comment:


  • kossak
    replied
    Mersi pt raspuns stimate domn! Deci e floare la ureche
    O sa-mi mai bag nasul pe acolo sa vad exact in ce stare e extractorul respectiv. Tin minte ca intr-o vreme verificam periodic dupa cate o ploaie sa vad daca am apa sau nu si, culmea, de cele mai multe ori gaseam uscat pe acolo. Ma gandesc sa dau si eu cu putin smirghel unde am rugina si sa "torn" ceva inhibator de rugina peste ( ceva gen Nigrin).

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    @kossak,

    Nici vorba de dat bara jos.
    Se schimba foarte usor (maxim 1 min de extractor).
    Pe cel vechi il declipsezi prin apasare in 4 locuri (spre colturi) si il lasi pur si simplu sa cada.
    O sa cada in bara si de acolo jos, fara niciun risc de blocare pe undeva.
    Pt. extractorul nou, il apuci cu o mana si il ridici pe langa bara (pe jos) incercand, pe pipaite sa-l proptesti oarecum provizoriu in zona gaurii. Dupa ce ai reusit treaba asta, te ridici si prin portbagaj il apuci usor cu degetul, sa nu-l scapi si pozitionezi corect, tragand de el spre interiorul portbagajului pana clipseaza in cele 4 pct.
    Job done! Pare complicat, dar e extrem de simplu, n-ai cum sa dai gres.
    Daca mai e o persoana pe langa tine care sa te ajute, e si mai simplu.

    Pretul in reprezentanta este de 80lei/ buc. (fct. de cursul euro)


    @anto84


    Ai perfecta dreptate!

    De dragul discutiilor , o sa fac niste poze sa vezi in ce hal a ajuns plafonul la mine si in ce hal s-a exfoliat lacul pe toata suprafata. Mai nou a inceput "procesul" si pe capota motor.

    @Luciano2
    Cati km avea loganul tau 2006 pe care l-ai vandut si in ce proportie ai mers cu el iarna pe drumuri pline de sare si nisip?
    Last edited by Kojak; 29 May 2017, 22:30.

    Leave a comment:


  • anto84
    replied
    @Kojak-parca si a ta are 11-12 ani, pai eu zic ca arata bine de tot chiar si cu rugina aia care era, pai ce sa zic la mine, deja tabla aia din "buzunarele laterale" la mine s-a gaurit complet-partea orizontala,adica "fundul" buzunarului cand am vrut sa curat sa smirgheluiesc, am facut o gaura frumoasa, acoperita cu chit de sticla ) Dar who cares, ca nu-si baga nimeni nasul acolo.
    Bine, la mine ar fi circumstante atenuante faptul ca masina a avut o avarie serioasa la spate acum multi ani, si s-a mai taiat/carpit pe acolo. IAr aceiasi meseriasi au stricat si extractoarele precum si niste dopuri pe acolo, de a baltit apa in buzunarele alea ani de zile, deci nu-i de mirare ca s-a ajuns la gaura.
    Si la mine e "generatia de aur" 2006.
    Totusi cum zice si hirayama mai sus, sunt doar probleme estetice, nu mai tinem noi loganele astea pana cand sa apare probleme reale, grave, gen sa se dezintegreze ceva care tine de structura de rezistenta. Cred ca mai trec 20 de ani. Eu m-a,m linistit, n-o mai caut in coarne prin locuri ascunse, ca n-are rost. Doar tabla exterioara sa fie ok.
    Last edited by anto84; 29 May 2017, 22:24.

    Leave a comment:


  • Luciano2
    replied
    nu toate ruginesc..cred că la generaţia 2005/2006 a fost şi după noroc. La a mea pe care tocmai am vândut-o(am avut anunţ şi aici) nu a intrat rugina în ea decât au apărut mici puncte în câteva locuri dar nu pătrunsă. O fi şi efectul la ceara care mi-au băgat-o ei când le-au rechemat in service.

    Leave a comment:


  • kossak
    replied
    Originally posted by Kojak View Post
    Operatiunea za mizerable, continua

    Cu ocazia asta am schimbat din nou ( a 3 a oara?) si extractoarele de aer.
    Alea vechi aveau bineinteles garnitura perimetrala coapta, in rest "branhiile" erau stas...

    Ce se vede in zona amortizoarelor este doar mizerie (noroi) din fericire. S-a luat imediat dupa ce am dat cu o carpa umeda. Asta inseamna ca scapa pe acolo de curand, altfel avem deja floare de rugina clar.

    Rugina din zonele laterale am curatat-o cum am putut cu smirghel (n-a iesit toata), am dat cu grund, vopsea si lac in final.
    Sper sa tina...pana la primavara.
    Am dat si roata de rezerva jos, totul se prezinta uscat si curat, nema rugina...ma mir.

    Si eu am un inceput de rugina fix in acelasi loc dar pe partea stanga. Pe la extractorul de aer de pe partea aia imi mai intra si mie apa dupa cate o ploaie mai zdravana. Extractoarele le-ai schimbat cu bara spate demontata sau a mers direct prin portbagaj? Asa ca idee, cat mai costa un extractor?

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by Kojak View Post
    ...ca la toate din promotia de vis 2005-2006.
    Nu toata promotia 2006. A mea, fabricata prin noiembrie n-a avut probleme cu rugina aiurea.

    Leave a comment:


  • Cherubino
    replied
    prometheus
    Multumesc pentru lamuriri. Ma poti ajuta cu un link catre produsul respectiv?
    Eu inca n-am probleme cu rugina (masina e din 2010, dar ea mea doar din iunie anul trecut), se pare ca sunt norocos din punctul asta de vedere, dar niciodata nu strica putina prevedere.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Originally posted by Cherubino View Post
    Poti detalia putin?
    Ai facut-o in service sau in regim "DIY"? Cum ai procedat?
    Am comandat online ceara anticoroziune pentru cavitati , un tub care vine la pachet si cu o "lance" ca sa poti introduce lichidul prin locurile greu accesibile.

    Cum am procedat :
    - Pentru contra aripi spate , am dat jos sezutul de la canapea si am introdus lancea in gurile de vizitare de la baza pragului (vorbim de interior!).
    - Tot pentru praguri o sa observi daca de uiti/pipai pe exterior doua capace de plastic situate la extremitati , am scos acele capacele si am introdus lancea cu ajutorul careia am injectat ceara .

    O poza cu acel capacel de la prag situat pe exterior.
    Attached Files

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google