Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cherubino
    replied
    Originally posted by prometheus View Post
    Daca vrei baga niste ceara prin gurile de vizitare...
    prometheus
    O rugaminte: ai putea sa-mi dai un raspuns la intrebarea de la postul 3338?
    Multumesc.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    N-a fost lovita pe nicaieri.

    Rugina a aparut din cauza condensului pe perioada rece, dar mai ales datorita tablei de kkt...ca la toate din promotia de vis 2005-2006.

    Bag pe dracu ceara, o tiganesc sa mai tina vreo 2 ani, dupa aia directia remat.
    Last edited by Kojak; 28 May 2017, 22:29.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    De curiozitate , a fost lovita in acele zone pe laterale unde ti-a aparut rugina ? sau cancerul a aparut datorita acelor mizerii de aeratoare ? Daca vrei baga niste ceara prin gurile de vizitare , o sa vezi ca o sa stopeze aparitia ruginei , degeaba ai curatat la suprafata daca pe interior nu aplici ceva.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Operatiunea za mizerable, continua

    Cu ocazia asta am schimbat din nou ( a 3 a oara?) si extractoarele de aer.
    Alea vechi aveau bineinteles garnitura perimetrala coapta, in rest "branhiile" erau stas...

    Ce se vede in zona amortizoarelor este doar mizerie (noroi) din fericire. S-a luat imediat dupa ce am dat cu o carpa umeda. Asta inseamna ca scapa pe acolo de curand, altfel avem deja floare de rugina clar.

    Rugina din zonele laterale am curatat-o cum am putut cu smirghel (n-a iesit toata), am dat cu grund, vopsea si lac in final.
    Sper sa tina...pana la primavara.
    Am dat si roata de rezerva jos, totul se prezinta uscat si curat, nema rugina...ma mir.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Originally posted by Oti View Post

    O scoti la pensie?
    Nope.....o tin cum o am si pe aia din '70

    De fapt ma doaren cot de aspectul estetic, pe mine ma intereseaza functional - motor si tren rulare


    Mutra alora care ii depasesc cu ruginatura la 180km/h+ face toti banii....

    Astept sa apara Sandero RS in romania....sau europa ))

    Leave a comment:


  • Cherubino
    replied
    Originally posted by prometheus View Post
    Exact in acele locuri, de curand am injectat ceara in cantitati considerabile si nu ca aveam probleme cu rugina ci ca sa previn din timp aparitia "cancerului".
    Poti detalia putin?
    Ai facut-o in service sau in regim "DIY"? Cum ai procedat?

    Leave a comment:


  • Oti
    replied
    Nu am voie sa judec, din poze pare "lucrare low cost", oricum "baba" nu are nevoie de dinti de aur.
    Pana cade tabla mai trec cativa ani. O scoti la pensie?

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Pe interiorul aripii s-a dat cu "ceara" teoretic....aia e vopseaua aripii - lucrarea nu a fost facuta la reprezentanta dar la un service agreat Dacia.....nu mai am timp sa fac si tinichigerie, trebuie migala

    Firma aia nu e low cost....e singura firma care face exclusiv numai acele pasaje de la roti

    Altfel trebuia sa schimb toata aripa de sus pana jos sau sa faca tinichigiul diverse combinatii.....

    Nu ma deranjeaza mult....nu am pretentii mari- iar acum iam aplicat tratamentul meu "babesc" pana acum a vazur numai Ixell Renault sau cum dreq ii zice si.....

    Curios este ca a ruginit desi apa nu sta deloc acolo si gaurile pe jos sunt perfect libere....

    Asta e, sunt la a 4-a des-ruginire daca se poate zice asa.....

    Bine ca nu stau doar in Logan....si bine ca merge Loganul in rest

    Drumuri bune sa fie...

    Leave a comment:


  • sorin1983
    replied
    aia e vopseaua(grundul) cu care a venit piesa... firma aia e low cost la piese after market... acolo putea fi protejata cu vopsea de cel care a montat acele piese... de asta iese rugina la loc... ca pe afara e vopsit gardul si inauntru leopardul

    Leave a comment:


  • Oti
    replied
    Se vede ceva negru pe tabla. Cu ce s-a dat dupa sudura? Antifon? Tabla cu vopseaua data fabricant? Cam ciudat ca o tabla pregatita pt montaj pe masina sa rugineasca asa , mai ales made Germany (West/East Germany..)

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Exact in acele locuri, de curand am injectat ceara in cantitati considerabile si nu ca aveam probleme cu rugina ci ca sa previn din timp aparitia "cancerului".
    Last edited by prometheus; 15 May 2017, 19:22.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Razi ca flegma la tbc...

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by Hirayama View Post
    ...
    Rugina deja aparuta in conditiile in care elementul Acela e complet nou, tabla noua - piesa din Germania ( Klockerholm sau cum naiba ii zice)
    E Dacia, ce pretentii sa ai? Masina low cost.
    La Dacia rugineste si aluminiul.

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Rugina la mine, descoperita dupa rabatarea banchetei spate- curatenie

    Aripile si contra aripile reconditionate in toamna )))))


    Rugina deja aparuta in conditiile in care elementul Acela e complet nou, tabla noua - piesa din Germania ( Klockerholm sau cum naiba ii zice)


    Dar no problem, si-a luat doza de ulei+ parafina topita.....ne vedem peste 10 ani )))
    Attached Files

    Leave a comment:


  • MihaiiahiM
    replied
    După 10 ani te lasă. Ori te lasa caroseria, adică apar câteva puncte de rugină, ori te lasa cateceva pe la motor, in cazul meu fac cam 40000km pe an. Daca o iei sa o scoți ca pe motocicleta, adică pana in 10000km pe an si aia doar când e soare si in rest in garaj, atunci datele problemei se schimbă.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google