Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • prometheus
    replied
    Imi este teama ca nu cumva ceara sa fi ajuns si pe sinele unde culiseaza geamul sau pe la motoras unde gasim tot angrenajul de ridicare.

    La treaba asta m-am gandit dupa ce am aplicat ceara

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Originally posted by prometheus View Post
    [...]Mie imi este teama acum de altceva ....[...]
    Marturiseste, tinere. De ce anume iti este teama?

    Adu-ti aminte de cuvintele Domnului: "as i walk through the valley of the shadow of death i shall fear no evil" si totul va fi bine.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Vitriol , operatiunea s-a efectuat dimineata , seara am reusit sa le sterg lejer acele pete (ceara inca nu se uscase complet).Am folosit o laveta de microfibra.

    Ca tot a adus vorba mr.K de acele scurgeri , chiar ieri a plouat zdravan in Braila , absolut nici o problema n-am avut cu aceste scurgeri , nu sunt obturate , totul este ok .

    Mie imi este teama acum de altceva ....
    Last edited by prometheus; 22 June 2017, 13:54.

    Leave a comment:


  • Oti
    replied
    La mine a picurat si s-a prelins pe prag. Eu am folosit alcool izopropilic, solvent pentru stergere, se sterge inainte de intarire. Merge si alcool tehnic. Acum depinde si de producator ce solvent a folosit pt ceara. Parearea mea este ca solutia anticoroziva este pe baza de ceara+rasina pe baza de colofoniu (sacaz)+alcool+ altele
    Last edited by Oti; 22 June 2017, 11:38.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Petele alea se curata?
    Attached Files

    Leave a comment:


  • anto84
    replied
    Originally posted by Andyno View Post
    Am fost sa vad noul break stepway. Se vede la oalele din spate terosnoul dat cu pensula intr un mare fel. Zici ca a dat in scarba! arata ca dracu mai ales la o masina noua.
    Cine se uita acolo? Asta e moft...

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Am introdus lancea prin cele doua orificii de scurgere + am scos si acel capac de plastic situat pe "centrul" portierei.
    N-am dat nici o fata de usa jos.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    Prometheus, cum ai procedat la portiere, ai dat jos fetele de usi cand ai aplicat ceara? Sau doar ai bagat lancea/furtunasul prin acele doua scurgeri?
    Multumesc.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Oti nu cred ca faci bine cu stratul asta de praf argilos ! ceara trebuie lasata asa cum este, sa se usuce fara sa "aspire" nu stiu ce praf pentru ca ea trebuie sa ramana cu un grad de elasticitate pentru dispersia apei din cavitati , pentru adaptare rapida la variatii de temperatura etc
    Last edited by prometheus; 21 June 2017, 19:21.

    Leave a comment:


  • Oti
    replied
    @ Fanez - se depune la suprafata, impregneaza ceara la suprafata, formeaza un strat mai dur ce se aseamana unui antifon. Stratul depus mai gros va cadea la prima spalare, stratul superficial va ramane, formeaza o coaja mai dura. Metoda o stiu de la un mecanic..care pulveriza un maglavais (ulei+vaselina+fulgi de cauciuc) cu pistolul de sablat sub masina. Metoda economica de protectie anticoroziva pt masinile vechi si foarte vechi, inainte de a le vinde prin targuri. Am vazut cu ochii mei cum radea cu spaclu la o masina data de doi trei ani si tabla nu avea pic de rugina, cadea mizeria cu rugina si ramanea fierul curat. Solutia o dadea pe tabla ruginita (vreau sa se inteleaga ca rugina se impregna si nu se mai extinde).
    Last edited by Oti; 21 June 2017, 18:46.

    Leave a comment:


  • Andyno
    replied
    Am fost sa vad noul break stepway. Se vede la oalele din spate terosnoul dat cu pensula intr un mare fel. Zici ca a dat in scarba! arata ca dracu mai ales la o masina noua.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by mr.K View Post
    Va dati seama ca, fiind copil, ii vedeam pe tata si alti prieteni dand masinile pe o parte si antifonandu-le, bagand vaselina peste tot...
    Pe vremea aia tineai masina toata viata, ba o lasai mostenire chiar.

    Originally posted by Oti View Post
    ... La urma, un drum prin tarla, pt prafuirea cerii.
    Praful ala nu tine umezeala mai mult timp?
    Last edited by Fanez; 21 June 2017, 14:57. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Oti
    replied
    Mai mult timp miroase uleiul si vaselina. Eu am dat in straturi subtiri, tragand repede lancea din cavitati. Operatie asemanatoare vopsirii cu pistolul. Teoretic doua tuburi de 500ml ajung pt toata masina si ramane un pic si pentru unele interventii pe sub masina. Atentie! doua tuburi pt vopsirea in doua straturi, cu pauza de peste 24h....am facut operatia in concediu, la tara, cand am stat cam 6 zile...printre alte treburi. La urma, un drum prin tarla, pt prafuirea cerii.
    Last edited by Oti; 21 June 2017, 13:02.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Chiar si pana se usuca ceara sunt capacele + sezutul de la canapea care acopera foarte bine practic acele guri de vizitare, cat pentru portiere ...pai ceara s-a aplicat in interiorul lor nu pe fata de usa asa ca...care miros ?

    Bonus , in timp ce injectam ceara in usa din stanga spate am observat cum incepe ceara sa se scurga printre fata de usa si portiera....nice ! acum stiu un posibil loc pe unde putea sa-mi intre apa , trebuie sa o rezolv.

    Viata fara Logan e pustiu...
    Last edited by prometheus; 21 June 2017, 12:33.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Va dati seama ca, fiind copil, ii vedeam pe tata si alti prieteni dand masinile pe o parte si antifonandu-le, bagand vaselina peste tot.
    Acum, imi retraiesc copilaria, Dacia imi ofera aceasta sansa.
    Multumesc, Dacia!

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google