Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cherubino
    replied
    Multumesc, prometheus!

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Produsul se numeste : Bilt Hamber Dynax S50.

    Nu este nevoie de nici un pistol cu aer comprimat pentru aplicare, deoarece o data cu produsul primiti si o lance.

    Eu l-am comandat de pe acest site.


    Poza cu produsul.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    ..deci nu sunt singurul..
    Scuze , colegu prometheus, pe pm am trimis de pe telefon si nu stiam daca au plecat mesajele
    Multam fain.

    Leave a comment:


  • Cherubino
    replied
    Originally posted by prometheus View Post
    M-ai innebunit cu pm-urileai putina rabdare ca nu mai stiu nici eu cum se cheama produsul , trebuie sa rascolesc mail-ul,ca sa-mi aduc aminte denumirea si site-ul de unde l-am comandat.
    Dacă reușești să găsești datele respective le poți posta, te rog, în aria publică, nu pe p.m., că mă interesează și pe mine (te întrebasem și eu în urmă cu vreo săptămână)? Mulțumesc.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    M-ai innebunit cu pm-urileai putina rabdare ca nu mai stiu nici eu cum se cheama produsul , trebuie sa rascolesc mail-ul,ca sa-mi aduc aminte denumirea si site-ul de unde l-am comandat.

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    Pentru prometheus:
    in legatura cu ceara de cavitati, ma ajuti, te rog, cu mai multe detalii, gen denumirea produsului, cantitate, pret sau chiar un link de unde ai comandat? Se pot comanda si accesorii pentru aplicarea cu compresor?
    Multumesc anticipat.

    Leave a comment:


  • stolniceanulucian
    replied
    Doar pentru rugina nu are rost sa fugi de Dacia. Nu e tabla nici mai buna, nici mai rea decat la alte modele ieftine.
    Pentru siguranta si ergonomie are rost sa te uiti la un Suzuki, Renault si altele.
    Depinde ce fel de model cauti.

    Spatiu de MCV nu prea gasesti pe la altii la acelasi pret.
    Pentru Duster sau Sandero, merita sa te mai uiti si la alte marci.
    Last edited by stolniceanulucian; 31 May 2017, 19:52.

    Leave a comment:


  • ursamajor
    replied
    Dragilor, cum stau versiunile moderne de Dacia la capitolul rugină? S-a îmbunătățit ceva sau să-mi arunc ochii în alte ogrăzi?

    Leave a comment:


  • Silviu
    replied
    @mr.K, comentez eu: toate elementele reparate si vopsite in service-ul de tinichigerie de reprezentanta Dacia (din Timisoara) au umflaturi de rugina (elemente reparate in urma unor lovituri/accident minor) sau puncte aparute din 2 maxim 3 ani. Dar absolut la toate.

    Problema am rezolvat-o partial intr-unul mai mic dar ce aparent lucreaza bine. (adica dupa 4 ani nu am vz sa reapara). Si da am platit ceva mai mult, pe aceeasi lucrare, fata de serviceul initial (timpii de manopera au fost mai mari).

    Vorbesc aici de Loganul vechi din 2007 ce a ramas in exploatare parintilor.

    De asta ziceam nu neaparat in reprezentanta.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Originally posted by Silviu View Post
    Cu hartie abraziva si vopsea la tub? Il stopezi? Sau doar il incetinesti?
    Ca sa nu mai spun cum arata "reparatia" in locuri vizibile.
    Doar bagi mizeria sub pres.

    Originally posted by Silviu View Post
    Daca gasesti un service competent (n-am spus reprezentanta unde tinichigeria este de multe ori o gluma) o poti rezolva pentru totdeauna, cu costuri probabil ceva mai mari.
    Avand in vedere ca masina valoreaza 1900E (in ochii asiguratorului Casco) si costul unui element de caroserie de reparat costa 100E, nu prea se justifica efortul.

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    vitriol retusuri faci daca ti-a sarit o pietricica, daca ai o zgarietura. Rugina...este deja o reparatie majora. Nu neaprat inseamna sa revposesti masina...ci doar sa revopsesti elementul.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Fiecare face ce considera. La o masina care mai facea 4000 de euro la momentul ala, am decis ca 1500 de euro o revopsire totala nu se justifica.
    Am vopsit o aripa spate la reprezentanta (asta ca sa nu mai comenteze unii).
    A reaparut rugina.

    Eu nu stiu ce e asa greu de priceput. Rugina odata aparuta, nu mai poate fi eliminata decat eliminand subansamblul respectiv. Dar asa, sunt sanse sa rugineasca sudura noului element.
    Last edited by mr.K; 30 May 2017, 10:21.

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    Da, daca te duci la un atelier de tinichigerie prost...a unei cunostinte care-i meserias. Verisoarei mele a fost revposita aripa spate (a intrat unul in ea prin 2007)...si nu a mai dat rugina (masina fiind din 2004...cam din aceasi luna cu a mea). Clumea...a dat rugina pe aripa nereparata.

    Leave a comment:


  • Silviu
    replied
    Originally posted by mr.K View Post
    De fapt, un punct de rugina stopat la timp, te scuteste de alte neplaceri.
    Cu hartie abraziva si vopsea la tub? Il stopezi? Sau doar il incetinesti?
    Ca sa nu mai spun cum arata "reparatia" in locuri vizibile.

    Originally posted by mr.K View Post
    Deci pentru un punct de rugina, dai 600 lei/element sa revopsesti, de fiecare data?
    Stii ca apare in maxim 12 luni iarasi rugina, nu?
    Daca gasesti un service competent (n-am spus reprezentanta unde tinichigeria este de multe ori o gluma) o poti rezolva pentru totdeauna, cu costuri probabil ceva mai mari.
    Last edited by Silviu; 30 May 2017, 10:17. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Originally posted by Silviu View Post
    Rezolvarea probabil este intr-un service de tinichigerie unde reparatia se face cum trebuie si nu cu unele solutii inutile prezentate aici, ce doar acopera problema si nu o rezolva defapt.
    Nu si daca vrei sa pastrezi vopseaua originala a masinii.

    Noi aici vorbim de retusuri, nu de inlocuit elemente de caroserie.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google