Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cristi....
    replied
    eu ma refer la preturi de reprezentanta, am luat o marja grosolana, ca sa fie satisfacut si motivat orice mester. nu neg ca se poate si cu 2 mii de lei de ex, dar ma tem ca lucrarea va fi tot de 2 mii de lei. eu l-as intreba pe un vopsitor bun: " cat vrei sa-ti dau ca sa o faci la nivelul tau maxim de pricepere si performanta? nu conteaza cat dureaza, vreau s-o faci perfecta "

    Leave a comment:


  • Oti
    replied
    Asta este restaurare nu reparare, toti care au restaurat masini au facut-o in regie proprie, cu supraveghere maxima, ca sa nu spun ca au lucrat personal + ajutoare. Daca gasiti un atelier cinstit care sa faca treaba.....la noi este zicala: si.....si cu banii luati.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    de unde naiba scoateti preturile astea ? cel mai mult mi s-a cerut la autowab si dacoserv 100 euro pe element cu toata tinichigeria.
    pana la 800 lei/element mai e drum lung.
    eu l-am lovit pe unul in spate si am facut tinichigerie+vopsit cu tot cu materiale 4 elemente cu 1200 de lei. erau lojeranele indoite si a fost ceva de lucru la ele.
    a iesit superbine la banii astia.

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    daca le umpli buzunaru cu monetar o fac cum trebuie, prin asta intelegand 800 de lei/element. do the maths, vezi cat iese. sunt 13 elemente vizibile

    Leave a comment:


  • Oti
    replied
    Si aia care restaureaza masini ce o sa zica? Am vazut pe Discovery cum dintr-un cazan iesea o camioneta Ford.......de toata frumusetea. Poate este un pasionat care o sa faca din Ligheanu ruginit, o masina noua, asa din pasiune, in service isi bat joc de tine, da un pic de maglavais, pe urma vopsea, si dupa 12 luni da vina pe sarea din bucate.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by cristi.... View Post
    are doar cativa mm de rugina, e "numai buna". daca e asa buna, sa o ia el )

    no offence pt colegu care a postat pozele. daca avea 1-2 puncte de rugina, mici, numai la exterior, nu pornind din interior, nu ziceam nimic. dar asa..totul e intr-o stare avansata de degradare, caroseria nu mai rezista. sau poate merge un rat style, ca aia sunt ahtiati dupa rugina... cam dubiosi oamenii astia, sa-si ia dacia, ca au rat style natural numai in cativa ani, nu trebuie sa "forteze" ei procesul
    toate pornesc din interior. tu cata rugina ai pe ea ? cred ca n-ai cautat inca.
    are dreptate, vad zilnic berline de 30 de ani, nu "zambetul lui iliescu" care au tot fost vopsite si n-au nici pe dracu'.
    ar trebui sa nu mai existe emisiuni precum "car sos", la care rugina se faramiteaza si totul se mai tine doar pe sasiu.

    exemplu...

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    noi suntem numai realisti, incercam sa-i dam un sfat. sfaturi bune au fost, in sensul ca la cat de avansata e treaba, coroborat cu varsta masinii, nu prea are sens sa mai investeasca vreun leu in aspect

    daca e dispus s-o readuca la viata, atunci treaba nu se rezolva doar cu o simpla mazgalitura, trebuie dezechipata toata masina, curatata de rugina, dat cu tot ce trebuie pt prevenirea reaparitiei, zinc, inecata in ceara etc, 2-3 straturi de vopsea, 2-3 de lac

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    de unde vii cu ideile astea ?! de ce n-o dai tu la fier vechi ?
    omul va intreaba ceva si il trimitei la remat ?
    crezi ca a ta e mai breaza ? oi avea vreun "lambo" si noi nu stim.
    habar n-ai tu ce rugina pandeste pe dedesubt.
    a fost un coleg de pe aici lovit in spate si sarise vopseaua in portbagaj,
    iar dedesubt era numai rugina. asta era un ph2 cu putini ani.
    daca citeste asta, sa confirme.

    Originally posted by prometheus View Post
    Ce se vede cu ochiul liber e destul de nasol... dar ce se ascunde pe sub vopsea , horror!!! nu se mai merita reparata , un sfat cat se poate de sincer - vinde-o , cel mai probabil vei scapa de ea numai data la fier vechi sau poate ai noroc sa te scape altul de epava, asta daca faci cumva sa scapi asa de suprafata de acele zone vizibile de rugina!!
    ...............
    Last edited by B997NDL; 2 November 2016, 22:03. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    are doar cativa mm de rugina, e "numai buna". daca e asa buna, sa o ia el )

    no offence pt colegu care a postat pozele. daca avea 1-2 puncte de rugina, mici, numai la exterior, nu pornind din interior, nu ziceam nimic. dar asa..totul e intr-o stare avansata de degradare, caroseria nu mai rezista. sau poate merge un rat style, ca aia sunt ahtiati dupa rugina... cam dubiosi oamenii astia, sa-si ia dacia, ca au rat style natural numai in cativa ani, nu trebuie sa "forteze" ei procesul
    Last edited by cristi....; 2 November 2016, 22:04.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    N-auzi ca o cumpara Anto84?! Masina e lucs.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    De vandut, poate o cumpara colegu' cu ideea mazgalelii.
    El o mai tine inca 13 ani.

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    nu o cumpara nimeni asa cum se prezinta acum, decat pe moca poate

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    In curand face 12 ani. Nu cred ca merita sa investesti ceva in ea; mai tragi de ea si asta e.... ca de vandut, nu cred ca se mai poate pune problema.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Ce se vede cu ochiul liber e destul de nasol... dar ce se ascunde pe sub vopsea , horror!!! nu se mai merita reparata , un sfat cat se poate de sincer - vinde-o , cel mai probabil vei scapa de ea numai data la fier vechi sau poate ai noroc sa te scape altul de epava, asta daca faci cumva sa scapi asa de suprafata de acele zone vizibile de rugina!!

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    daca ce a expus colegul e o nimica toata...ce sa zic, fiecare are etalonul lui de "epava"

    din pct meu de vedere caroseria e praf, toate elementele afectate trebuie inlocuite cu altele noi, nu cred ca se mai pot recupera

    genu asta de atitudine l-am mai regasit pe la unu care a terminat tcmu si se da rotund ca se stie cu masinile. are o skoda Octavia 1, tot asa dupa 2-3 ierni facand des bv-sb inevitabil ca s-a ciobit vopseaua si pe capota, si pe portiere, si pe praguri etc. in fine, masina prezinta o gramada de rugina dar a zis ca nu o face decat atunci cand se perforeaza tabla, ca tot nu are rost s-o faca acu ca la anu iar sare, "da-o draq, cand o sa strapunga tabla o sa inlocuiesc toate elementele, o revopsesc total si gata, o mai tin 10 ani"

    nu mai zic ca masina nu e spalata niciodata, pe acelasi principiu ca se murdareste la loc, iar la interior numai cand nu mai suporta sotia, nu zic cum e in interior ) dar el e cu masinile, se "stie" si imi zice mie ca cu cat am bagat in ea schimband aiurea uleiu la 5-6 mii imi luam alta noua. el imi zice ca la motoru meu merge schimbat si la 20-25 de mii fara probleme. aha, cum sa nu, daca ma iau dupa sfaturile lui de "profesionist" distrug masina, ajunge cotetz ca a lui)

    cu toate astea insa, baba lui inca rezista, la 270 de mii de km cat are, nu are amortizoarele schimbate si nu e chiar barca. cica I-a zis unu ca amortizoarele nu se schimba inainte de 300.000km. la fel si uleiu de cutie, a zis ca nu se schimba niciodata, ca asa I-a invatat si profu lor. mno, ce sa zic )
    Last edited by cristi....; 2 November 2016, 21:51.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google