Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu as zice sa alegi Iatsa, dar faci cum vrei.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • Originally posted by nicumig21fn View Post
      [Salut,
      acum cateva zile am ridicat capota si am ramas surprins sa vad stropi de ulei pe unitatea de control abs si umed la inbinarea carterului de distributie superior( deci pierde ulei, incet dar sigur deoarece in doua zile pata de la inbinarea carterului s-a marit); am mers la service a fost vazuta de un mecanic diagnostic....Joi intre orele 08 si 18 lucru la Loganul meu , din cate am inteles trebuie schimbat kitul de distributie si un simering intrebarea este:masina fiind in garantie(are 900km ) mai trebuie sa platesc ceva(service-ul este la Adras)?]

      Nu este posibil ca un motor cu 900km sa piarda ulei( decat daca a fost montat de "mecanici "cu ochelari de sudori) , atunci la 100.000km prin care gauri nu curge uleiul?
      Astept factura si cu cateva poze am sa le trimit la VC cu un mesaj de "felicitare la adresa muncii depuse" de angajatii SC Dacia sectia motoare( a se citi Renault engine) ca prea sunt batosi cu munca lor si doar noi clientii suntem vinovati ca: scartaie , curge ,bate,se arde, se rupe , suruburile nu sunt stranse, pinioanele au joc in axe,etc.
      Am fost ,am stat langa masina si am vazut tot procesul ba chiar am pus si intrebari la care mi s-a raspuns politicos ...Mi-au schimbat pinionul de la pompa de ulei, simeringul si cureaua de distributie total timp de lucru dela 08.30 la 12.40.Am avut oarisce indoieli cand dupa demontarea semicarterelor distributiei si fotografierea problemei activitatea a incetat pana la aprobarea celor de la Pitesti de continuare a lucrarilor( pierdut 30 de minute) deoarece "masina era prea virgina(916km)"( am citat unul din mecanici); este acolo in motor o ciudatenie simeringul etansaza pe gatul pinionului de la pompa iar daca pinionul nu este la cota( interiorul) atunci se scurge ulei printre pinion si axul arborelui cotit in carterul distributiei (asta am vazut eu deoarece acel pinion defect a fost scos de pe ax cu mana fara nici un efort si asi putea spune ca daca se inclina putin motorul cadea singur; cred ca altfel trebuia gandit sistemul de antrenare al pompei de ulei astfel ca simeringul sa "stranga " arborele cotit nu pinionul si atunci nu mai exista aceasta problema (ma surprinde cum de cei dela Pitesti nu gasesc o rezolvare in conditiile in care toate motoarele MPI vor avea aceasta problema....Este vorba doar de timp unele mai de vreme altele mai tarziu.
      Inca o data am ramas placut surprins de cum s-au comportat cei de la Adras cu mine(deocamdata nu pot spune daca au facut si treaba buna dar din cate am vazut s-au straduit, deci repet nu au lasat impresia ca... Ci chiar s-au straduit[sa nu creada cineva ca-i laud sau ca am vreun beneficiu din asta deoarece daca intrati pe forumul lor veti vedea ca nu sunt un client prea multumit], oricum faptul ca m-au lasat sa asist la demontarea motorului ca nu mi-au zgariat masina si ca au refuzat sa ia mica atentie oferita este un lucru bun..Cred.Vom vedea ....Sper ca nu prea repede.
      omul destept invata din greselile altora,omul mediocru invata din greselile lui iar omul prost nu invata niciodata!

      Comment


      • Va salut din nou. Am reusit si eu sa-mi desfac cele doua capace de la distributie, si vreau sa va spun ca era totul uscat in interior, nici o picatura de ulei. Cureaua, rola si pinioanele (de pe vibrochen, axu cu came si pompa de apa) erau lacrima. Am dat jos si fulia de pe vibrochen sa verific mai bine semeringul. Nimic, nici o problema. Singurul loc pe unde lacrima ulei (foarte putin) era unul dintre suruburile care fixeaza capacul de sus, cel metalic. Suruburile sint lungi si ajung in bloc la uleiul din motor, care a trecut incet prin filet. Pe suruburi este pus din fabrica ceva mastic dar putin doar pe o spira de filet. Apoi uleiul iesit sa scurs pe marginile capacelor, si a fost aruncat de fulie la turatie. Am pus mastic (fara economie) pe toate suruburile capacului de sus si le-am strins bine. Nu mai curge. Cel mai bine ar fi sa vedeti voi cind va desface distributia la service, pt ca masinile cu probleme mari sint rare. Sper sa fie doar atit si la voi. Dreptate are Cromatic-cine are noroc are, cine nu...
        Last edited by Otto; 8 June 2008, 10:52.

        Comment


        • Fratilor, am fost acum o saptamana in service. A durat 5 minute, stiau baietii exact care-i treaba (un surub pe care a fost pus mastic maspa). I-am spus sefului, acesta a trimis un mecanic cu o cheie si niste silicon afara, si imediat a rezolvat-o. Schimbati motoarele degeaba! Nu mai da lacrima.


          Nu mai cita postul anterior
          Last edited by vali007; 8 June 2008, 23:43.

          Comment


          • Ma pregatesc de a treia interventie,curge iar,parca mai abitir ca primele doua interventii,dupa nicio luna de la ultima lucrare.Cred ca acum sigur o sa-i pun sa schimbe si pinionul la pompa de ulei ca m-am saturat si cu ocazia asta sa-mi schimb si burduful planetarei dreapta ca e putin intepat si scapa vaselina.
            KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

            Comment


            • Originally posted by burtosu View Post
              Ma pregatesc de a treia interventie,curge iar,parca mai abitir ca primele doua interventii,dupa nicio luna de la ultima lucrare.Cred ca acum sigur o sa-i pun sa schimbe si pinionul la pompa de ulei ca m-am saturat si cu ocazia asta sa-mi schimb si burduful planetarei dreapta ca e putin intepat si scapa vaselina.
              Pinionul "original"(cel de pe masina cu probleme) este de la Sinterom dintrun lot cu o cota mai mare si daca nu este schimbat problemele vor reaparea.
              Se pare ca nimeni nu stie cate astfel de pinioane au "scapat"ochiului vigilent al C.T.C-ului fiind deja pe motoare in circulatie si nici nu pot fi retrase daca un se stie lotul si nr. de motoare echipate(se pute-a face un pinion cu "gat" mai scurt si un simering care sa preseze axul arborelui si atunci se rezolva definitiv problema( ar mai fi o varianta ...ca axul arborelui sa nu fie la cota si atunci degeaba se schimba pinionul...)
              Attached Files
              Last edited by nicumig21fn; 9 June 2008, 14:41.
              omul destept invata din greselile altora,omul mediocru invata din greselile lui iar omul prost nu invata niciodata!

              Comment


              • Nu se putea face un alt tip de pinion deoarece acesta este liber pe axul arborelui fiind strans de pinion curea+fulie accesorii,un pinion cu "gat" mai scurt nu mai putea fi antrenat de arbore,singura modalitate este sa fi avut un canal spiralat intre arbore si pinion in sens invers sensului de rotatie a motorului ca acesta sa arunce uleiul inapoi in baie.
                KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                Comment


                • Eu cred ca o simpla etansare (un "O-ring") intre pinion si arbore ar fi rezolvat problema de mult

                  Comment


                  • Si asa e foarte buna solutia.
                    KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                    Comment


                    • M-am intors de la ultima interventie la capitolul "scurgeri ulei",s-a schimbat totul de data aceasta,pignon antrenare pompa ulei(era sinterom cel de pe masina),simerig,garnitura baie,masticat totul,acum mi-au zis sa mai o tin sub observatie sau sa mai trec pe la ei dupa 1000 km.Cu ocazia aceasta am facut si o refreonare a instalatiei AC,unde s-a constatat ca avea mai mult freon(840 gr)si mult aer de la incarcarea din fabrica,apoi vidata instalatia si reincarcat cu freon corect(750 gr),merge brici acum,inainte fluctua,totul durand aprox 30 min fiind automatizat(ce crezi ca stau aia la Dacia asa la fiecare masina,numai vidarea dureaza fix 20 min.).Apoi mi-au facut poze la planetara lunga cu burduful murdar de vaselina si astept sa ma cheme sa-mi schimbe planetara deoarece ziceau ca au mai avut cazuri si asa se face.
                      KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                      Comment


                      • Nu am nici 300 km de la ultima "vizita" la service si... CURGE IAR.Creste inima-n mine cand vad ca stau numai in service.Pe 23.06 ma duc sa schimb planetara si le spun iar de ulei abia ii astept sa vad ce fata fac cand m-or vedea am ajuns sa ne cunoastem bine.
                        KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                        Comment


                        • Eu am un logan 1.6 16V cumparat in mai 2008.Vazand aici despre ce este vorba, intreb si eu ca nu prea ma pricep la motoare.Unde sa ma uit la motor de 1.6 16V sa vad daca am scurgeri de ulei? Poate o sa radeti, dar nu stiu unde sa ma uit

                          Comment


                          • Cred ca tot in partea stanga cum stai cu fata la motor,in zona curelelor,dar din ceea ce am auzit de la cei din service,cica acest motor e reusit si nu are aceste probleme,sa speram ca asa e si nu vei avea aceasta problema.
                            KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                            Comment


                            • Ar fi bine sa fie asa cum zici tu, dar citind pe forumul asta am vazut ca e o persoana cu un mcv 1.6 16v care spune ca i se pare ca are scurgeri de ulei.Asta e, masina romaneasca trebuie sa ramana romaneasca

                              Comment


                              • Romaneasca ca romaneasca dar am platit-o cu bani europeni.
                                KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google