Trepidatii Volan.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trepidatii Volan.

    Buna .Am si eu o nedumerire.Am un 16v din aprilie 2007 acum are 15000km.La 130km/h incepe sa vibreze volanul iar daca las acceleratia vibratiile se intensifica pt o perioada scurta de timp.Am fost sa echilibrez rotile si degeaba.Tot asa vibra si dupa.Am mai fost inca o data sa vad daca trebuiau echilibrate iar si bine inteles ca trebuia?!Si dupa aceasta interventie vibreaza.Eu nu mai inteleg nimic.Ce poate fii?Masina nu a fost imprumutata sau lovita ????Jentile nu-s indoite...?

  • #2
    Verifica unghiul de fuga schimba gumele de pe spate pe fata fara a le incrucisa ... si mai vedem
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      De ce fara a le incrucisa?

      sigpic

      Comment


      • #4
        Pentru ca sunt unele cauciucuri cu un singur sens de mers si sa nu le puna invers si pentru ca rotile fata si spate calca diferit ... nu neaparat sa nu le incruciseze .. deci roata dreapta fata cu roata dreapta spate si pt stanga acelasi procedeu si daca e nevoie mai faci o echilibrare dar undeva unde fac treaba nu la coltu blocului
        sigpicMy ride

        Comment


        • #5
          Originally posted by cip View Post
          Buna .Am si eu o nedumerire.Am un 16v din aprilie 2007 acum are 15000km.La 130km/h incepe sa vibreze volanul iar daca las acceleratia vibratiile se intensifica pt o perioada scurta de timp.Am fost sa echilibrez rotile si degeaba.Tot asa vibra si dupa.Am mai fost inca o data sa vad daca trebuiau echilibrate iar si bine inteles ca trebuia?!Si dupa aceasta interventie vibreaza.Eu nu mai inteleg nimic.Ce poate fii?Masina nu a fost imprumutata sau lovita ????Jentile nu-s indoite...?
          Nu am de unde sa stiu daca sunt jantele indoite sau masina imprumutata!
          De echilibrat iti pot spune ca acolo,la aceea operatie, daca masina de echilibrat are pb tehnice,sau pe meseriasul ala il doare undeva...,.si daca nu exista alt interes in afara de a-ti lua banii!! - degeaba mergi de 2 ori in acel loc!!
          Cauta un service Dacia ,incearca sa ajungi la un meserias de acolo si sigur se v-a rezolva probema! Dar daca afli un rezultat spune -ne si noua!
          Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

          Comment


          • #6
            Eu cred ca merita sa schimbe anvelopele fata/spate si sa verifice daca mai apar trepidatii (nu cumva afecteaza caseta de directie?) dupa care fuga in service (ai zis ca ai masina din aprilie.07 si in plus ai si 15000 km)
            succes

            Comment


            • #7
              Eu zic sa faci echilibrarea in alta parte (eventual la un service Dacia), ca aia mai mult ca sigur n-au facut-o cum trebuie.
              O alta varianta ar fi sa fie caseta de directie stricata, dar daca era asa, facea si la viteze mai mici.
              Ce presiune ai in pneuri? Ai curatat jantele pe interior, cu jet de apa?
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                Mai mult ca sigur ca apar din roti...jante, cauciucuri
                http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                Comment


                • #9
                  Da, asa tind si eu sa cred ca e.
                  Posibil sa fie ceva mizerie pe roti sau presiune necorespunzatoare in pneuri.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    Da ... specificati baiatului ca are nevoie de 2.0 pe fata si 2.2 pe spate
                    sigpicMy ride

                    Comment


                    • #11
                      Are nevoie de presiunea care scrie pe usa, nu neaparat 2.0 si 2.2.
                      La Prestige parca e 2.0 si 2.0.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        Dupa o buna echilibrare a rotilor , reglarea directiei si a geometriei , veti avea un autoturism la care nu mai apar vibratii in volan si care va avea o tinuta de drum mult mai buna . Este de asemenea , de preferat a nu se face echilibrarea rotilor cu anvelope noi , ci dupa un rulaj de aproximativ 100 km .

                        Comment


                        • #13
                          Cred ca e problema de echilibrat incearca schimbarea fata spate cum au zis si alti useri mai sus. sau vezi poate ai vreo janta stramba. bafta si sa pui concluzia

                          Comment


                          • #14
                            Am avut problema similara. La 130km/h aveam trepidatii in volan.
                            Iata ce am facut, la vulcanizare:
                            1. rotire roti fata-spate, fara incrucisare
                            2. curatare + spalare jenti la interior
                            3. presiune 2.0 fata si 2.2 spate, conform cu indicatiile de pe usa sofer
                            4. echilibrare pe o scula recunoscuta ca fiind precisa - Berin Galati
                            5. 175km/h - trepidatia a disparut
                            Daca se fac toate operatiile astea in ordinea mentionata problema trebuie sa dispara. Daca nu, atunci sigur este o problema mecanica (geometrie, bucsi, pivoti, rulmenti, etc.) si trebuie mers la service.

                            PS Inainte de a merge la service asigurati-va ca rotile sunt OK, altfel riscati ca cei din service, de lene, sa spuna ca nu aveti rotile in regula.

                            Comment


                            • #15
                              O data cu echilibrarea rotilor am erificat si presiunea in roti.Era cea recomandata de fabricant.Masina o spal personal si stiam ca se poate acumula mizerii pe interiorul jentii asa ca aveam grija si de zona respectiva.Sa fie jentile astea de pe 16v asa de slabe?Rotile au fost echilibrate sub privirea mea , omu stia ce face.Vad eu acum la revizie care-i problema:unghiul de fuga ?,ceva bucsi?Etc.mersi de sugestii!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google