Buna .Am si eu o nedumerire.Am un 16v din aprilie 2007 acum are 15000km.La 130km/h incepe sa vibreze volanul iar daca las acceleratia vibratiile se intensifica pt o perioada scurta de timp.Am fost sa echilibrez rotile si degeaba.Tot asa vibra si dupa.Am mai fost inca o data sa vad daca trebuiau echilibrate iar si bine inteles ca trebuia?!Si dupa aceasta interventie vibreaza.Eu nu mai inteleg nimic.Ce poate fii?Masina nu a fost imprumutata sau lovita ????Jentile nu-s indoite...?
Trepidatii Volan.
Collapse
X
-
-
Pentru ca sunt unele cauciucuri cu un singur sens de mers si sa nu le puna invers si pentru ca rotile fata si spate calca diferit ... nu neaparat sa nu le incruciseze .. deci roata dreapta fata cu roata dreapta spate si pt stanga acelasi procedeu si daca e nevoie mai faci o echilibrare dar undeva unde fac treaba nu la coltu bloculuisigpicMy ride
Comment
-
Originally posted by cip View PostBuna .Am si eu o nedumerire.Am un 16v din aprilie 2007 acum are 15000km.La 130km/h incepe sa vibreze volanul iar daca las acceleratia vibratiile se intensifica pt o perioada scurta de timp.Am fost sa echilibrez rotile si degeaba.Tot asa vibra si dupa.Am mai fost inca o data sa vad daca trebuiau echilibrate iar si bine inteles ca trebuia?!Si dupa aceasta interventie vibreaza.Eu nu mai inteleg nimic.Ce poate fii?Masina nu a fost imprumutata sau lovita ????Jentile nu-s indoite...?
De echilibrat iti pot spune ca acolo,la aceea operatie, daca masina de echilibrat are pb tehnice,sau pe meseriasul ala il doare undeva...,.si daca nu exista alt interes in afara de a-ti lua banii!! - degeaba mergi de 2 ori in acel loc!!
Cauta un service Dacia ,incearca sa ajungi la un meserias de acolo si sigur se v-a rezolva probema! Dar daca afli un rezultat spune -ne si noua!Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !
Comment
-
Eu zic sa faci echilibrarea in alta parte (eventual la un service Dacia), ca aia mai mult ca sigur n-au facut-o cum trebuie.
O alta varianta ar fi sa fie caseta de directie stricata, dar daca era asa, facea si la viteze mai mici.
Ce presiune ai in pneuri? Ai curatat jantele pe interior, cu jet de apa?
Comment
-
Mai mult ca sigur ca apar din roti...jante, cauciucuri
Comment
-
Da, asa tind si eu sa cred ca e.
Posibil sa fie ceva mizerie pe roti sau presiune necorespunzatoare in pneuri.
Comment
-
Are nevoie de presiunea care scrie pe usa, nu neaparat 2.0 si 2.2.
La Prestige parca e 2.0 si 2.0.
Comment
-
Dupa o buna echilibrare a rotilor , reglarea directiei si a geometriei , veti avea un autoturism la care nu mai apar vibratii in volan si care va avea o tinuta de drum mult mai buna . Este de asemenea , de preferat a nu se face echilibrarea rotilor cu anvelope noi , ci dupa un rulaj de aproximativ 100 km .
Comment
-
Am avut problema similara. La 130km/h aveam trepidatii in volan.
Iata ce am facut, la vulcanizare:
1. rotire roti fata-spate, fara incrucisare
2. curatare + spalare jenti la interior
3. presiune 2.0 fata si 2.2 spate, conform cu indicatiile de pe usa sofer
4. echilibrare pe o scula recunoscuta ca fiind precisa - Berin Galati
5. 175km/h - trepidatia a disparut
Daca se fac toate operatiile astea in ordinea mentionata problema trebuie sa dispara. Daca nu, atunci sigur este o problema mecanica (geometrie, bucsi, pivoti, rulmenti, etc.) si trebuie mers la service.
PS Inainte de a merge la service asigurati-va ca rotile sunt OK, altfel riscati ca cei din service, de lene, sa spuna ca nu aveti rotile in regula.
Comment
-
O data cu echilibrarea rotilor am erificat si presiunea in roti.Era cea recomandata de fabricant.Masina o spal personal si stiam ca se poate acumula mizerii pe interiorul jentii asa ca aveam grija si de zona respectiva.Sa fie jentile astea de pe 16v asa de slabe?Rotile au fost echilibrate sub privirea mea , omu stia ce face.Vad eu acum la revizie care-i problema:unghiul de fuga ?,ceva bucsi?Etc.mersi de sugestii!
Comment
Comment