Trepidatii Volan.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Daca tremura la franare,indiferent ca se simte sau nu in pedala,e de la discuri,sunt strambe.Daca mai au grosime discurile se pot indrepta si prin strunjire,daca nu,se schimba.Discurile nu se ovalozeaza doar tamburii,dar si aia la randul lor se pot indrepta la un strungar.Tremuratul in mers poate sa fie de la echilibrare proasta,cauciuc deformat sau janta stramba,lucruri care nu se vad neaparat cu ochiul liber.

    Comment


    • #47
      Asa-i.
      Facute teste: dat jos distantierele, schimbat cauciucele (fata cu spate), verificat de galme, strambaturi, etc etc... tot la fel face.
      Am observat ca pe franare in intervalul ~85-70/h trepideaza un pic mai tare.
      Oricum se poate merge, nu e foarte deranjant (depinde de persoana, pe mine ma calca pe nervi ) ).

      In concluzie, cer ajutor de la voi care va stiti mai bine cu franele, ceva linkuri/preturi etc pt un set de discuri (m-am speriat cat e un set ''de origine'').
      Discuri de 1.4, nu striate, nu ventilate (buget de criza).

      Comment


      • #48
        Vorbeste cu Soran sau dsign
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #49
          Cauzele vibratiilor in volan la viteza mare este pcauzata de rotile neechilibrate si jocul in rulmenti.
          La frinare vibratiile pot fi cauzate si de jocul in capete de bara si pivoti.

          Comment


          • #50
            La fel si la mine problema..de la 120 incepe sa vibreze destul de tare volanul.mentionez ca am avut gume de iarna cand am luat maisna,le-am dat jos si le-am inlocuit cu altele noi de vara,centrat,echilibrat,insa tot degeaba,tot asa face vibreaza destul de urat.Sa fie unghiul de fuga?caseta de directie?insa de era caseta facea asa si la viteze mici.precizez ca bucsi duse sau bielete nu am,toate is oki,iar masina nu trage intr-o parte.Ce ar putea fi?

            Comment


            • #51
              si la mine incepe distractia de la 125-130 in sus. nu stiu exact care ar fi cauzele. masina e sa spunem noua, are 1 an si 1 luna, 16500 km, menajata la maxim pe drumuri. am facut un schimb de cauciucuri in decembrie, iar in aprilie am pus inapoi cauciucurile de vara. ce pot sa spun e ca am jocuri in caseta de noua (stiti binecunoscutele troncaneli la viraje), in rest e totul ok. echilibrarea am facut-o ultima data la o firma cu aparatura buna, tocmai sa nu am probleme de acest gen. in iarna am avut probleme ca am pus gumele la vulcanizarea din cartier si imi trepida volanul la 100 km\h.atunci am zis ca sigur nu mi-au echilibrat bine. acum exclud cauciucurile deformate desi sunt proaste (kormoram), jocuri rulmenti, deformari ale altor componente care pot cera astfel de brobleme. poate fi din caseta?..sau ce sa fie?
              Last edited by ciomp; 13 June 2010, 00:37.

              Comment


              • #52
                Revin cu solutia in cazul meu:
                Am reechilibrat rotile. Acum merg cu 160 fara nici cea mai mica vibratie (am fost la mare si pe autostrada am mers regim sustinut 150).
                Problemele mele au aparut dupa ce am schimbat gumele si am echilibrat rotile la vulcanizare de la muncii (Bl. Basarabia prima pe dreapta de la muncii spre Lia Manoliu) asa ca FERITIVA de ei. Am reechilibrat rotile acum 2 sapt cand eram in delegatie la Medias. Cand le a pus pe masina de echilibrat toate 4 aveau erori de genul (25-35, 35-45) adica ENORM.
                Sincer mi a fost greu sa cred ca dupa ce am paltit 70 Ron la Vulcanizarea de la Muncii (mi au dat si bon pt asta) doar pt echilibrat rotile, proasta echilibrare poate fi cauza. Am mers 3 luni cu vibratii dc depaseam 110Km/h. I mi vine sa ma duc sa-i strang de gat. In medias am platit 30Ron pt echilibrare, mi au facut si presiunea din partea casei .

                Deci feritiva de Vulcanizarea de la Muncii (scump si prost).

                Comment


                • #53
                  Aceasi problema o am si eu. Am schimbat discurile o fuzeta cu rulment si nimic tot asa face am avut doua seturi de gume pe fata am pus si pe cele de iarna, am luat de la un prieten rotile cu totul si nu sa cunoscut nici o schimbare ci pe zi ce trece parca se accentuiaza. Ca idee cu discurile vechi si oricinale pe la 90000km a inceput sa bata treptat cate putin, mai disparea mai aparea bataia si din ce in ce mai accentuatcentuat. Bun am pus altele noi si bataia se mentinea cu aceasi intensitate insa acum cu astea noi a inceput sa bata mai rau fata de cele vechi, cum se explica asta??????????

                  Comment


                  • #54
                    Nu cumva masina a fost lovita in fata sau a suferit un soc destul de puternic .
                    Dupa cum descrii nu ramane alta idee decit sa o schimbi .

                    Comment


                    • #55
                      si cam ce crezi ca o sa iau pe sora ei dar cu un alt "melic"
                      Last edited by Seba; 1 December 2010, 00:29.

                      Comment


                      • #56
                        Am si eu aceeasi problema.Pe la 120 tremura,la 140 se linisteste.In vara am facut 5000 km in concediu cu discurile originale,apoi le-am schimbat cu brembo max ventilate.De atunci belelele acestea.Am echilibrat de 2 ori cauciucurile,am schimbat fata cu spatele,nimic.Se pare ca inainte de a pune discurile noi,trebuie curatata foarte bine fuzeta cu perie de sarma,suflat cu aer si pus discurile.O sa incerc si varianta asta si apoi sa vedem

                        Comment


                        • #57
                          eu am scapat de vibrata la franare am rectificat discurile ei care au venit din fabrica, le-am dat jos pe cele NOI si nu mai face deci discuri noi direct ovalizate, loto asta e

                          Comment


                          • #58
                            eu am discuri zimmerman pt clio rs si tot huruie la franare. de batut, bate de la dezechilibrul rotilor. la verificare in vara n-am iesit cu jocuri sau bucse slabite si tot asa facea. mai rau, am cumparat rulment, pus pe ideea ca de la ala huruie. cand am dat jos rulmentul d efabrica, teapan ca osul. nici un sunet, nici un joc. am montat tot inapoi fara sa schimb rulmentul si nu mai huruia. dupa 1 saptamana, huruitul a reaparut. ghiciti voi, ca eu m-am dat batut...in afara de echilibratul rotilor (nu avea zgomot dupa echilibrare), eu nu stiu de la ce huruie trotineta mea.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #59
                              Am si eu aceeasi problema: la viteza de peste 85-90 km/h incepe o vibratie la volan iar cand franez vibratia se amplifica... am echilibrat rotile si le-am curatat pe interior, am schimbat capetele de bara, am fost la service si mi-au schimbat caseta de directie ... aceleasi simptome... Ce poate fi ? Problema asta pentru mine a devenit foarte enervanta si costisitoare! HELP!

                              poate fi de la unghiurile de fuga daca nu sunt reglate corect?
                              Last edited by r3duc; 8 April 2011, 02:23. Reason: Automerged Doublepost
                              Ambition

                              http://www.loganclub.ro/forum/golane...s-t2538p9.html

                              Comment


                              • #60
                                daca e in legatura cu franarea verifica discurile

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google