Trepidatii Volan.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Am si eu aceasta problema, de la 120 in sus vibreaza volanul destul de tare, am citit acest thread de la cap la coada, din cate inteleg problema poate sa fie si mecanica, bielete, capete de bara, dar si de la roti.
    Rotile ce am pe masina sunt jante table noi neoriginale de la inceputul verii, cauciucurile de pe fata sunt noi, bridgestone, echilibrate si umflate cu azot la montare in service mare. Pe spate am 2 uzate inegal.

    Problema poate sa fie de la roti in acest caz?
    Logan laureat 1.2

    Comment


    • #92
      Am si eu o problema

      In decembrie mi-am pus niste cauciucuri noi good year ultragrip 8, am fost la un service si i-am zis sa-mi faca directia, dupa ce mi-a facut-o volanul stetea putin stramb, dupa 2 saptamani am fost iar si tot stramb era, a zis ca totul este ok. A venit primavara am schuimbat si cauciucurile, am avut "surpriza " sa constat ca, cauciucurile erau distruse pe interir. Ce gtrebuie sa faca la directie ca totul sa mearga bn, masina a fost lovita in partea dreapta.

      Comment


      • #93
        e ceva stramb pe acolo.mergi la facut unghiuri in alta parte.cineva care stie meserie poate sa-ti spuna care e buba.unii fac unghiul numai de dragul de a lua banii.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • #94
          Anul trecut am schimbat toata articulatia pe fata,plus discurile de frana.
          Anul acesta am inceput sa-mi bata volanul si pedala de frana, binenteles la franare,am schimbat discurile, a mers o perioada ok,dupa care iar.
          Azi am curatat culisele si le-am uns, dar tot degeaba.
          Mentionez ca am lovit de doua ori bordura,am schimbat tot,exceptand rulmentul/fuzeta/butucul.
          Placutele sunt Ferodo SL (am frane de VAN) si au aproximativ 50.000 de km !
          Masina are cadere -2.30

          A mai patit cineva ceva asemanator?
          sigpic
          "BRABUS" STYLE

          Comment


          • #95
            Am patit asa ceva. Am schimbat discurile si pa! Ai grija cu discurile noi! O perioada nu pune frane bruste, sa se obisnuiasca bine discul cu placutele! Daca incepi exploatarea in forta, ele se ovalizeaza si trebuie inlocuite/rectificate. Spor!

            Comment


            • #96
              am si eu problema asta cu vibratiile, apar la 120 km/h si la 140 dispar. la franare nu se simte nimic. am echilibrat rotile de vreo 3 ori la ateliere diferite, jantele sunt curate tot timpul, si tot asa face. Vibratia nu este f puternica, dar se simte.

              Comment


              • #97
                Se pare ca am depistat problema, este un butuc care fuleaza,o sa-l schimb impreuna cu rulmentul si revin cu informati
                sigpic
                "BRABUS" STYLE

                Comment


                • #98
                  salut baietii mai nou cu loganul ,
                  am acceleasi probleme pe amsamblu la peste 100km/h vibreaza usor volanul iar la franare ceva mai tare; cauze si metode de reparatii ? ... multumesc anticipat

                  Comment


                  • #99
                    Verifica discurile si butucul daca fuleaza,am patit-o, le-am schimbat si am scapat de probleme.
                    Vezi daca jantele sunt strambe/dezechilibrate
                    sigpic
                    "BRABUS" STYLE

                    Comment


                    • Jantele sunt din tabla?
                      Eu am patit-o.Chiar daca rotile erau echilibrate.

                      Comment


                      • Am avut si eu aceeasi problema cu trepidatiile la franare, am schimbat discurile si placutele de frana (se inlocuiesc ambele) si s-a rezolvat problema. Acum nu stiu daca e normal sa schimbi discurile la 40 000 km, dar tinanad cont ca am un stil de mers mai sportiv si e si mcv (greutate mai mare fata de berlina) am trecut peste prejudecati si am zis ca decat sa ma lase franele si sa-mi tot vibreze volanu le-am schimbat mai ales ca am prins si oferta cu reducere de 650 ron discuri + placute.

                        Comment


                        • Ajutor !!!

                          Originally posted by dany59ddd View Post
                          Daca tremura la franare,indiferent ca se simte sau nu in pedala,e de la discuri,sunt strambe.Daca mai au grosime discurile se pot indrepta si prin strunjire,daca nu,se schimba.Discurile nu se ovalozeaza doar tamburii,dar si aia la randul lor se pot indrepta la un strungar.Tremuratul in mers poate sa fie de la echilibrare proasta,cauciuc deformat sau janta stramba,lucruri care nu se vad neaparat cu ochiul liber.
                          Pfffff...cam astfel de simptome are si a mea caruta !!! la 100km cand franez o ia razna volanul tremura cam rau !! Mentionez ca am schimbat cam tot ce se putea...mai putin motorul si cutia.... cauciucuri noi ,jenti echilibrate saptamanal ,bascule, rulmenti ,capete de bara ,butuc, placute , planetare etc....asa au decis meseriasi !!!!!!!! Au mai ramas amortizoarele...oare sa fie din cauza flanselor???? gen..rulment etc. Oameni buni e doar un simplu logan, atat !!! Va rog sa ma ajutati !!!

                          Comment


                          • Verifică jocul la flanşe, discurile de frână să nu fie ovalizate, să nu fie noroi sau altceva acumulat pe interiorul jantelor şi mai pot fi şi alte posibile cauze.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • daca face doar la franare,sunt discurile sau flansele !
                              sigpic
                              "BRABUS" STYLE

                              Comment


                              • Salutari.
                                Regret sa aduc la suprafata un thread vechi, dar am urmatoarea problema, mai mult curiozitate .
                                De ceva vreme experimentez niste vibratii ciudate in volan.Spun ciudate, deoarece nu se manifesta tot timpul.
                                Sa detaliez putin: sa zicem ca merg in linie dreapta cu 90km/h, volanul sta nemiscat, dupa un viraj la stanga, o curba, etc. la revenirea volanului in pozitia initiala acesta incepe sa trepideze. Alt ex. Cateodata o accelerez pana pe la 120, volanul sta nemiscat dar daca iau piciorul de pe acceleratie si ramane in frana de motor, volanul incepe sa trepideze. Azi dimineata in drum spre servici am accelerat-o pana pe la 130 apoi am lasat-o in frana de motor pana pe la 90, surprinzator ...nici o trepidatie in volan, dar dupa doua viraje trepidatia apare iar .

                                Ok, am zis ca rotile sunt dezechilibrate, le-am echilibrat de vreo 5 ori, fara rezultat.
                                Mai departe, am zis ca sunt jantele de vina, am pus jantele de tabla, tot asa face.Buuun, am zis ca sunt cauciucurile, am pus 2 cauciucuri noi, nerulate pe fata, fara rezultat. In mers nu trage stanga/dreapta, nu bate/troncane nu este nimic suspect. La service au zis ca totul este ok la articulatii, oricum o sa mai trec la ei.

                                Ce credeti ca ar putea fi? Sa aiba legatura cu geometria, cu acele unghiuri?nici nu le stiu pe toate.
                                Daca jantele ar fi strambe/lovite/ovalizate nu ar trebui sa trepideze volanul tot timpul?
                                Este destul de stresanta treaba, chiar nu am idee ce ar putea avea sau ce sa ii fac.
                                Multumesc!.
                                Drumuri bune!
                                sigpic
                                !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google