Martor "motor/check Engine" Aprins !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Uite si aici un topic asemanator cu destule pareri.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #32
      sautare tuturor...am o problema si eu cu check engine-ul...
      am citit postarile de pe aici...dar poate ma lamuriti si p mn...multumesc anticipat!
      Acum vreo luna jumate am mers la moldoveni sa bag benzina pentru prima data si mi-am facut plinul ca sa merg la mare....am mers din iasi pana in galati fara nici cea mai mica problema...pe la galati mi s-o aprins check engineul....am mers pana la Constanta si inapoi...p urma a plecat frate-miu la mare...tot asa a ramas senzorul, aprins...cand a venit acasa pur si simplu i s-a stins in mers, apoi a aparut iar..am mers in service, a sters eroarea, mi s-a stins becul din bord...akum doua zile iar mi s-a aprins...baiatul din service a zis k dak se mai aprinde sa schimb sonda lambda...am mai schimbat o sonda acum 3 ani...cat e durata de viata a unei sonde..si ce se intampla daca merg cu becul aprins??
      sper k nu deranjez...si scuze pentru postarea prea lunga!!!

      Comment


      • #33
        Dupa cum ai vazut in cazul tau, nu s-a intamplat nimic, desi ai mers ceva km; ECU injectie stie sa lucreze si in aceste conditii, adica in bucla deschisa.
        In alte conditii de aprindere a martorului antipoluare, bujii defecte, fise, bobina, se poate inregistra o functionare defectuoasa a motorului, respectiv pierdere de putere,( rateuri succesive), conditii in care este imposibila functionarea; in cazul sondei lambda, urgenta este data de poluare( exista chiar norme europene care interzic functionarea motorului cu echipamentul antipoluare scos din functiune)
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #34
          deci e bn k masina imi merge rotund si nu am probleme tehnice.....dar ce se poate intampla daca merg asa cu martorul aprins in bord? pot sa-mi iau amenda? sau ce?
          P.S. oricum o sa schimb sonda lambda dak stiu sigur ca este de vina, doar k momentan stau foarte prost cu banii.....

          Comment


          • #35
            Shevchenko07 doar consumu de benzina este mai mare si poti distruge catalizatoru

            Comment


            • #36
              Stai linistit ca nu te amendeaza nimeni, ca n-ai facut nimic pentru asta; iti spuneam ca un amanunt chestia cu anularea instalatiei de antipoluare.
              Aia e dilema; daca e sau nu sonda de vina; la o diagnoza un meserias iti poate da verdictul, in functie de tensiunea sondei.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #37
                am inteles...oricum inainte sa schimb sonda o sa mai bag odata testerul sa vad exact...
                o sa mai merg odt la un service sa vad ce-mi mai zice meseriasu cu testerul...
                va multumesc!!!
                sper sa nu merg prea mult si sa distrug catalizatorul,dak e sonda de vina!!!

                Comment


                • #38
                  salutare tuturor....vreau sa anunt k azi am facut o cursa de vreo 300 km...i-am cam dat in gusa,drumurile au fost bune si deodata mi s-a stins check engine-ul....oare mi s-a dus eroarea? ce stiti despre asta?
                  multumesc!!!

                  Comment


                  • #39
                    nu stie nimeni ce e de facut???
                    sper ca nu mi s-a dus catalizatorul si s-a sters si eroarea!!!

                    Comment


                    • #40
                      Daca ai eroare catalizator sau lambda sonde amont ( aval ) ramine aprins, nu se mai sterge decit cu testerul si daca nu repari defectul se reaprinde. Nu se stinge de la sine.

                      Comment


                      • #41
                        cum spun si baietii, martorul se stinge doar daca ECU a inregistrat alta eroare...Pune-o pe tester sa vezi ce zice....
                        MY CLA

                        Comment


                        • #42
                          Sau altfel spus, o alta pana de prioritate mai mare, pentru ca in memoria ECU exista o singura singura zona de memorie pentru toate defectele.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #43
                            Despre ce ecu vorbim, domnu` Iancu ?
                            Stim cum tine memoria de defecte Sagem V42, o fi la fel cu EMS3134, Sirius 34 si ce-or mai fi montat firma asta Reno pe motoarele 1.6 16V ?

                            Comment


                            • #44
                              Despre freeze frame-ul (trama memeorizata), a ECU injectie; nu conteaza marca. Ideea ere ca martorul OBD, nu se stinge de la sine, decat daca apare alt defect de prioritate mai mare.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #45
                                Deci tu spui ca martorul OBD va fi stins cu doua defecte, unul mai putin important care l-a aprins prima data, si cu unul mai important care l-a stins pe primul cind a aparut asta al doilea ?
                                Ambele memorate si neprezente sau unul prezent si altul decit memorat ?
                                Sau ambele prezente ?
                                Hai ca nu se intelege nimic din ce ai spus, cu toate eforturile ...
                                Trebuie sa mai corectezi pe aici pe acolo ceea ce ai spus ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google