Martor "motor/check Engine" Aprins !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    astept si eu un raspuns Iancu mic...la mine mai dureaza vreo saptamana pana o pun pe tester...si sper sa nu fie alta eroare mai mare din cauza careia s-a stins eroarea astalalta...ms

    Comment


    • #47
      alfabit atata timp cat becu de coduri de eroare este aprins,codurile sunt prezente si memorate in ECU,daca sa stins becu,din diferite motive(borna baterie scoasa,mers mai turat etc)defectele sunt memorate dar nu prezente in memoria ECU
      ori cum ar fi tot la tester se ajunge si la electrician/mecanic pentru a remedia problema

      Comment


      • #48
        Tocmai de - aia am considerat o investitie buna 700 lei dati pe o sonda CAN-Clip, ca sa nu ajung la mecanic si sa rezolv singur chestiile astea, macar cele marunte...
        Sau daca ma duc sa ma duc informat, sa nu ma ia cu abureli ca pe toti neinformatii in probleme ingineresti.

        Comment


        • #49
          salut , eu am pornit masina fara mufele de la sonda , si imi statea turata la peste 2000 de ture , i.am pus mufele la loc am pornit-o , acum turatia e 800 la relanti dar mi sa aprins martorul , precizez ca n-am dat sonda jos si pana sa o pornesc fara mufe nu aveam martorul in bord , as dori un raspuns daca trebuie sa merg urgent la tester sa sterg eroarea sau pot sa merg cu masina asa . va multumesc

          Comment


          • #50
            va salut nu stiiu daca e si cazul vostru , dar eu am avut acel check engine aproximativ 1 and si nici un tester nu stia care era problema
            in sfarsit am gasit ca era vorba de Canistra Carbon Logan Benzina / Absorbant Vapori Benzina
            am schombat-o si mi-a disparut acel idicator

            Comment


            • #51
              Acum intelegi de ce e nevoie de pregatire si experienta...? Testerul e destept,daca e pus in valoare de un tip doxat in electric/electronic auto.Martorul,in cazul tau era aprins de calculator,pe baza semnalului primit de la sonda lambda amonte(prima),semnal ce trebuia interpretat corect de meserias,urmatorul aspect ce trebuia urmarit,este valoarea citita de senzorul de presiune admisie. Probleme pe sistemul canistrei purjare gaze rezervor,apar si atunci cind se face plinul pina in gura rezervorului(sa se vada benzina),conditii in care se inunda canistra, cu efecte de nedorit...

              Comment


              • #52
                Va salut,
                mie mi se aprinde acest martor in bord "check engine" de fiecare data cand motorul e rece si afara e rece si umed (cam sub 15 grade...).Motorul merge neregulat, parca in 2-3 bujii.Daca apas mai tare acceleratia, da "in nas", adica se inneaca..Aceasta stare dureaza pana se incalzeste motorul.Dupa ce apar 2 linii la apa in bord, motorul merge normal iar martorul se stinge.La diagnoza a rezultat miss fire in clinidrii 1 si 4, mecanicul nestiind sa mi explice si care e cauza acesteia.Motivatia lui a fost ca in momentul diagnozei motorul mergea corect, in parametrii, bla bla bla...
                Pana acum am schimbat fisele si bujiile, dar degeaba.
                Eu suspectez ca ar trebui sa fac un reglaj la culbutori,masina avand 140.000km si 8 ani si nu am facut niciodata aceasta operatiune...
                Are cineva alte idei?
                Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

                Comment


                • #53
                  vezi ca s-ar putea sa ai injectoarele 1 si 4 pe gata.inverseaza injectorul 1 cu 2 si vezi daca nu cumva eroarea se muta pe cilindrul 2. altceva nu cred sa fie. sa ai o zi cat mai faina.

                  Comment


                  • #54
                    Pai..e posibil ca injectoarele sa nu functioneze doar la rece?
                    Oricum, mie mi se pare dubioasa aceasta manifestare tipica motoarelor cu alimentare pe carburatie.
                    Cand e vorba de bani, toti suntem de aceasi religie...

                    Comment


                    • #55
                      Bobina ai verificat-o? misfire pe 1-4 e cam sugestiv......
                      Esti cumva pe gaz? daca da, nu strica si un reglaj al culbutorilor......


                      L.E : cel mai important- schimba mecanicul - e clar ca se pricepe la diagnoza
                      Last edited by Hirayama; 24 August 2015, 10:08.

                      Comment


                      • #56
                        Am pornit motorul si a palpait check engine de trei ori si s-a stins...Posibile cauze pana ajung cu masina la cineva cu tester. Bobina si fisele sunt din echiparea de fabrica, bujiile au 35000 de km.

                        Am pus testerul pe ea si a dat missfire general, nu a dat rateu pe cilindru sau vreo sonda. Posibil o bujie ori bobina....
                        Last edited by TazMan; 25 November 2015, 12:28. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #57
                          Sal am și eu o problema cu mașina mi s-a aprins martor motor și întrerupe aveți idee ce sa fie?

                          Comment


                          • #58
                            du o la tester
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #59
                              Dupa ce mi-a afisat eroarea p0300 am schimbat bujiile si ieri dimineata a palpait iar becul.
                              Bujiile aratau extraordinar de bine toate 4 , nici nu zici ca aveau aproximativ 35000 de km, oricum am pus altele originale cu doi poli de gpl noi.

                              Cum aflu mai usor daca sunt fisele sau bobina? Benzina alimentez doar de la omv o data la doua saptamani. Tot timpu am doua-trei linii.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by TazMan View Post
                                Benzina alimentez doar de la omv o data la doua saptamani. Tot timpu am doua-trei linii.
                                Decat s-o freci pe la testere si alte investigatii luate prin eliminare, fa-i un plin cu maxx 100 (omv) si toarna-i totodata un aditiv de eliminare a apei din benzina.
                                Daca se rezolva buba, te astept cu un six pack de heineken...daca m-am inselat, dau io o cola...la doi.

                                Si inceaca, pe cat posibil sa eviti pe cancerele astea sa o lasi cu 1-3 linii la benzina, macar peste jumate sa ai permanent.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google