Martor "motor/check Engine" Aprins !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ok multumesc dar problema tot nerezolvata a ramas, asta dupa ce am schimbat bujii,reglat culbutori, schimbat sonda lambda 1 si 2 si sters eroare din sistem care dupa un nou test era legata de sonda 1 oxigen.Dupa stergerea erorii si facut toate de mai sus a aparut din nou dupa 2 zile.Mecanicul imi spune ca mai ramane doar catalizatorul si ca sa nu imi fac griji merge si asa.Iar la intrebarea daca imi mai ies noxele la ITP raspunsul a fost pe masura: -Cu 50 de lei se rezolva, multe nu trec oricum.
    Ma gandesc sa o las asa mai ales dupa raspunsul asta si dupa ce am cheltuit vreo 5 mil fix degeaba.
    Last edited by john Q; 19 March 2016, 13:00.
    "light up the darkness" Bob Marley

    Comment


    • #77
      Incearca sa inlocuiesti si garniturile pe admisie. Poate trage aer fals pe undeva.

      Comment


      • #78
        Originally posted by john Q View Post
        schimbat sonda lambda 1 si 2 si sters eroare din sistem care dupa un nou test era legata de sonda 1 oxigen.Dupa stergerea erorii si facut toate de mai sus a aparut din nou dupa 2 zile.
        Esential este interpretarea unei erori,de ex. daca eroarea anunta prin intermediul sondei lambda ca amestecul carburant este bogat/sarac,nu trebuie inlocuita sonda lambda,care si-a facut treaba,trebuie rezolvata problema pe sistemul de alimentare cu carburant/aer... Cel ce inlocuieste o sonda lambda,trebuie sa fie sigur ce e defecta,prin verificare cu testerul pe functia osciloscop(grafic),generindu-i situatii de amestec sarac/bogat,urmarind viteza de raspuns,deoarece si o sonda "lenesa" poate crea probleme.La incalzitor(rezistenta) arsa,sonda se va inlocui obligatoriu... Ca ultima masura de rezolvare,este testul dinamic cu inregistrare,in traseu,cu regimuri de sarcina si turatie diferite,pina se creeaza conditiile aprinderii martorului din bord,situatie in care se analizeaza cauza...

        Comment


        • #79
          Originally posted by gl_mmm View Post
          Incearca sa inlocuiesti si garniturile pe admisie. Poate trage aer fals pe undeva.
          Garniturile admisie sau evacuare?Ma intreb ce rol are pe admisie?
          "light up the darkness" Bob Marley

          Comment


          • #80
            Am avut si eu o problema asemanatoare:
            Marton "check" aprins, masina mergea normal. Pusa pe tester, amestec (ori bogat ori sarac - nu mai stiu) si fratele mi-a resetat toti parametri, mi-ai zis sa dau fuga la benzinarie, sa fac plinul cu 98,99,100 si sa merg asa cateva plinuri.....
            de atunci, anu am mai avut probleme....
            Nu stiu daca problema este similara, dar iti zic ce am fost eu sfatuit sa fac...

            Comment


            • #81
              Consumul este acelasi ca inainte iar ca simptome nou observate motorul are un usor tremurat cateodata cu oscilari minore ale acului turometru.
              "light up the darkness" Bob Marley

              Comment


              • #82
                Variatii usoare ale turometrului +tremurat poate indica si o bobina defecta.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #83
                  Lehamite de Logan

                  Caut pe aici de nebun,o rezolvare,turatia urca la 4000 ..nu mai stiu ce sa ai fac,,
                  Eu unul..m-am saturat de pocaria asta de LOGAN,cu electronica asta idioata implementata...adica am verificat tot...ECU,MPP,POTENTIOMETRU..garnituri,furtune etc..
                  Cred ca am sa dau tot jos si montez un carburator clasic de DACIE 1300..
                  Tampenia asta de electronica,care te lasa unde nu te gandesti...te pune pe ganduri...

                  Ma duc iarasi in service cu ea,asa cu 4000 de ture...inebunesc sau topesc ambreiajul,dar cui ai pasa...o pune iarasi pe calculator,merge o luna si iarasi o ia-u de la inceput...sa fiu umil si atent ca asa vrea Loganul...sau proiectantul,fabricantul ...solutia...sa scap de ea

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by Marcelik View Post
                    adica am verificat tot...ECU,MPP,POTENTIOMETRU..garnituri,furtune etc..
                    ETC-ul ala include si cablul de acceleratie? Poate ramane blocat...
                    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                    Comment


                    • #85
                      raspuns

                      Desigur,am verificat si cablul de acceleratie....

                      Am spus ca pun carburator de Dacie,de nervi..stiu ca este o tampenie..
                      insa masina asta..te scoate din pepeni..daca nu este fiabila,la ce au mai aruncat-o pe piata,romanul inghite toate mizeriile lor,experimentele etc.
                      Prea multe,prea multe puncte vulnerabile..am urmarit postarile colegilor,de-a lungul anilor, multa lume este confuza la aceste defecte,au fost situatii inumane,motorul a murit din senin ca asa a vrut el..intoarsa acasa si data apoi jos de pe platforma cu care a fost carata 600 km,masina nu a avut pe tester nimic,mecanicul se uita intrebator la propietar,nene de ce ai venit la mine cu masina asta,nu vezi ca merge ???
                      Penibil ...la fel ca nervii mei acum..
                      Unde esti tu DACIA 1310,cu simplitatea ta iubita,demontai si montai motorul ,cutia de viteze etc...la marginea santului... o punea-i la loc si iti continua-i concediul fericit.

                      Comment


                      • #86
                        Da, dar polua mult, la noxe si alti oxizi de carbon, cu aia ce facem ?

                        Comment


                        • #87
                          Și mie îmi stătea relantiul la 2000, câteodată 3000 rpm. S-a dovedit a fi cablul de accelerație. Degeaba am tot încercat să-l ung, să-l repoziționez.

                          Dacă tot l-am schimbat, am făcut și următoarele operații:

                          - La mine era și un furtun (cred că de la canistra de carbon) care trecea prin dreptul cablului și-l atingea. L-am legat cu un colier de plastic - șoricel de un furtun de apă a. î. să nu mai atingă.
                          - Am curățat și pârghia aceea triunghiulară, nu știu cum îi zice, de care se prinde cablul. Ea se rotește în jurul unui fel de ax și la rândul ei antrenează o tijă care antrenează clapeta-fluture. Mai întâi am scos siguranța care o fixează pe ax, apoi am scos-o de pe ax și am curățat tot cu cârpa apoi am uns cu un strop de ulei. Am găsit și acolo mizerie.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google