Modificare Pompa De Injectie Delphi 1,5 Dci Pt A Nu Mai Bloca Injectoarele!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pompa electrica ramane alimentat tot timpul?
    I HAVE A !sigpic
    fara linkuri externe in semnatura

    Comment


    • tot timpul ,,doamne ...scrie clar ca la contact +(adica cat timp este contactul pus).
      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

      Comment


      • Originally posted by $$ilvviu View Post
        Se scot paletii de la partea de joasa din pompa de injectie si se monteaza o pompa electrica inainte sau dupa filtru alimentata la + contact.
        Asta e tot, merge la sigur.
        De mers merge, doar ca nu de acolo vine spanul....
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Sal.Dar de unde?Multumesc,poate ne dumiresti tu.Eu credeam ca de la acele patrate care freaca acolo in joasa.

          Comment


          • Din inalta vine, unde sunt forte mult mai mari intre rola si patina datorita presiunii din capul pistonasului plonjor.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • Sal.Eu personal {einstein1984} i ti multumesc.

              Comment


              • Craciun fericit.....

                Comment


                • Are dreptate enistein ,spanu vine din cremaliera rotorului care actioneaza rolele pistonaselor de inalta , dar asta din cauza ca se desamorseaza pompa si ramane fara ungere acele role ,iar presiunea ff.mare face ca din rotor sa se exfolieze material,
                  O varianta ar fi ca pe langa pompa existenta nemodificata sa se puna si acea pompa de motorina pe conducta de alimentare sa o tina in permanenta plina cu motorina.

                  In legatura cu afirmatia mea anterioara ca nu merge cu modificarea propusa de solan.
                  mentin aceasta afirmatie; o merge la relanti, dar la o turatie mai mare nu cred ,deoarece presiunea pe care pompa de alimentare pusa in rezervor si care baga 5,5-6 atm. , aceasta presiune se pierde pe retur,(vorbesc ptr. cei care au desfacut o pompa si stiu ce este in ea) ,iar a doua problema exista riscul sa sparga simeringul din fata ,asta daca folosesti o pompa mai puternica.asa ca-i foarte riscant

                  Comment


                  • Am vazut modificarea facuta de meggeo. Functioneaza fara probleme pe masina lui, de aproape 50 de mii de km. Urmeaza si la mine. Nu va mai luati dupa povesti si faceti modificarea pe electric pana nu aveti probleme cu pompa si injectoarele. Doamne ajuta...

                    Comment


                    • Dupa ce faci modificarea la tine sa nu uiti sa scrii aici si sa pui poze, asa ne vei ajuta pe toti.
                      PS: la ce te referi cand zici de "povesti" ?

                      Comment


                      • PS: am gasit acest site cu principiul de functionare al pompei Delphi PFP1.



                        Acolo scrie asa: Pompa de transfer (A) aflată în aceeași carcasă cu pompa de injecție (B) aspiră prin orificiul de admisie (2) combustibilul din rezervor (22). Combustibilul este filtrat (21) și precomprimat pentru a fi livrat pompei de injecție..

                        Ok, am inteles ca la diesel motorina e aspirata si ca nu exista nimic in rezervor. Si ca pompa este antrenata prin curea de catre motor. Intrebarea mea ar fi: pompa de transfer (joasa presiune) tine presiunea, implicit si motorina pe conducta de tur? sau cand dai la cheie face presiune si in timp f f scurt(sub 2s zic eu) pana la pornire ea trage motorina rapid din filtru/rezervor? Unde vreau sa ajung....e bine sa lasi masina nepornita mai mult timp? Care e mecanismul?
                        Attached Files

                        Comment


                        • in pompita de amorsare exista 2 supape care opresc motorina sa nu se intoarca in rezervor, iar pompa de joasa are in permanenta motorina necesara la pornire...deci daca pompita este buna poti sa o lasi cat vrei tu nepornita. spre exemplu a mea a stat vara trecuta 4 luni nepornita si a plecat la prima cheie...
                          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                          Comment


                          • Multumesc popavlm.

                            Comment


                            • @ Meggeo82 : Felicitari pentru initiativa ! Se pare ca ideea ta este cea care asigura rezolvarea (?) cauzelor legate de span.
                              Stiu ca este mult ce-ti cer, dar ...nu ai putea, totusi, sa pui niste poze cu modificarea ? Probabil sunt multi care isi doresc asta (in scopuri ...comerciale ) dar mai suntem si noi, ceilalti, posesori de dCi -uri si care ne rugam in fiecare zi "sa nu faca si a mea pilitura" ! Stiu ca m-ai invitat la tine sa vad "life" modificarea, dar ... vremea si vremurile m-au tinut si inca ma mai tin departe.

                              Nota : "?" este pus pentru ca am citit si pareri (destul e avizate, zic eu) ca pilitura este produsa ŞI/SAU de partea de inalta presiune a pompei ... De cat timp ai modificarea si cati kilometri ai parcurs ? Ai descoperit, intre timp, necesitatea unor "ajustari" la componentele montate initial ? Multumesc anticipat, pentru orice raspuns ! Sa ai numai drumuri bune !
                              Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                              Comment


                              • Originally posted by adam.sorin View Post
                                Salutare domnilor,
                                Vreau sa transmit tuturor celor care tin la masina si la viata lor sa nu faca aceasta modificare. Va expun doar cateva motive pe care si alti colegi le-au remarcat :
                                - In cazul unui accident pompa neavand o comanda "inteligenta" va arunca carburant peste parti fierbinti ale motorului. Se poate isca un incendiu de toata frumusetea. Cine va plati pierderile de vieti omenesti ?
                                - Instalatia de alimentare cu carburant NU este proiectata sa functioneze cu presiune !!!
                                Daca masina ia foc credeti ca " geniul din sufragerie" va raspunde cumva ?
                                Decat sa facem aceste modificari "pe romaneste" de ce sa nu gasim adevarata cauza pentru care mizeria trece de filtru si ajunge in pompa cu toate problemele care care apar dupa aceea.
                                De ce Logan-urile sau Renault-urile vandute afara ajung la 400 000 Km fara probleme ?
                                Poate ca acolo nu exista mecanici iresponsabili care schimba filtrul fara o curatenie elementara, poate ca acolo motorina indeplineste standarde internationale, poate ca acolo nu se fura motorina si se revinde ca pe la noi, etc, etc.
                                Asa ca domnilor lasati inventiile mioritice si aveti grija de masini si de viata voastra sau a celor dragi.
                                Cu stima.
                                am citit asta si m-am stricat de ras. daca ia foc masina.... nu ia foc masina si modificare se face cu succes in multe feluri: 1- pompa de 1.6 in rezervor sau pompa pe linie undeva inaintea pompei de injectie ca sa nu mai fie pericolul incendieriib + supapa de sens.
                                deci, domnu', nu mai fiti alarmist, chiar daca sunteti comerciant de piese de origine, drobul de sare nu tre sa stea deasupra capului.

                                Originally posted by einstein1984 View Post
                                De mers merge, doar ca nu de acolo vine spanul....
                                de acolo vine spanul, de fapt nu e span sunt particule mai mici de 2 microni ce nu lovesc doar la prima trecere prin injectoare ci merg in rezervor, se intorc si trec prin filtru si lovesc din nou. particularitatea lot este ca ele devin abrazive si uzeaza supapele de retur din injectoare (mai mult decat orice). am vazut masina taxi cu 440000 la bord modificata la baia mare cand avea 90000 si n-au mai fost probleme.
                                Last edited by titusake; 30 January 2013, 23:25. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google