Modificare Pompa De Injectie Delphi 1,5 Dci Pt A Nu Mai Bloca Injectoarele!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu miros clone si reclama gratis. fa tu modificarea si lasa-ne...

    Comment


    • asa am sa fac domnule . astazi am facut modificarea in pompa de injectie si am mers cu ea la banc de probe (contra cost). alimentata doar prin cadere cu motorina, la 1000 rot/min debiteaza in calaj hidraulic o presiune de 1720bar. din punctul meu de vedere este superb.
      am realizat si modulul electronic de alimentare cu 12v, conditionat de functionarea motorului la 15 sec de la pornirea acestuia, pentru a scapa de teama cu incendiu a domnului ce a postat mai sus. astfel, pompa se alimenteaza din +dupa contact iar dupa 15 sec de la pornirea motorului, oprirea acestuia realizeaza si oprirea pompei chiar daca este contactul pus.
      o sa am nevoie de o pompa de motorina de preferat bosch, de pe un megane 2 -1.9 dci pe care sa o montez nu in rezervor ci intre filtru si pompa de injectie si o supapa de sens, pentru a nu solicita circuitul la presiuni pe care nu a fost proiectat sa le suporte..
      mai am inca de munca la curatarea instalatiei.
      precizez ca nu este masina mea si ca firma imi permite sa experimentez pe ea.
      Last edited by 77sky; 31 January 2013, 22:24.

      Comment


      • Functioneaza Pompa

        Prin cadere simpla nu functioneaza .. dar cu pompa electrica confirm functioneazaAlimentarea se ia de pe un releu de la ECM avantajul este ca sta pornita atunci cand dai la automat ... dezavantajul este ca se opreste la 2 minute dupa oprirea motorului ... pompa electrica de pe megan de 1.9 functioneaza garantat ridica presiunea mai bine de 6 atmosfere (fata de cat baga pompa de transfer) si ai un demaraj mai rapid decat pe alimentare clasica. Trebuie neaparat scosi paletii din pompa de transfer. Respect

        Comment


        • Salut,Care pompa electrica este mai buna? COD?Multumesc.Electric Fuel Pumps
          B0SCH: 0 580 464 008 0 580 464 014 0 580 464 015 0 580 464 016 0 580 464 019 0 580 464 033 0 580 464 056 FIAT: 4421193 4460210 82308678 JAGUAR: CAC2263 PSA: 91 538 806 ROVER: AUU1649 S.I.D.A.T.: 70401 Voltage: 12V PRESSURE: 3BAR
          Electric Fuel Pumps
          B0SCH: 0 580 254 911 0 580 254 945 0 580 254 946 0 580 464 030 FORD: 6127983 6158319 6165570 6165571 MERCEDES: 002 091 59 01, 002 091 88 01, 002 091 89 01 S.I.D.A.T.: 70911 Voltage: 12V PRESSURE: 4BAR
          B0SCH: 0 580 464 048, 0 580 464 070 BMW: 16 12 1 115 862, 16 14 1 178 751, 16 14 1 179 232 DAEWOO: 92 927 023 FIAT: 4421193 4460210 60521992 60546091 60810370 7635535 82308678 JAGUAR: CAC2263 OPEL: 815004 815011 90020443 90292723 90349944 PIERBURG: 7.21287.53.0 PSA: 1450.59 91538806 RENAULT: 77 00 722 393, 77 00 855 358 ROVER: AUU1649 S.I.D.A.T.: 70070 Voltage: 12V PRESSURE: 3BAR

          Comment


          • Presiunea de apasare a placutelor de la pompa de joasa presiune pa carcasa pompeii este foarte mica, practic este doar presiunea exercitata de forta de apasare al arcurilor respective. Este o presiune mica. In schimb la partea de inalta intre cele doua role si cilindrul "partat cu colturi rotunde (sper ca intelegi ce vreau sa zic)", forta de apasare este mult mai mare. Gandeste-te ce se intampla daca intre cele doua suprafete intra apa sau motorina cu capacitate scazuta de ungere. Acolo apare fenomenul de piting. Adica apare contact metalic(in mod normal totdeauna intre cele doua metale, rola si galet, trebuie sa fie o pelicula de motorina pentru ungere. Gandeste-te ca pistonasul este de vreo 5 mm diametru si produce pina la 1800bari. Forta de apasare necesara crearii acestei presiuni este egala cu presiunea ce trebuie creata ori diametru. Fa un simplu calcul si vezi ce presiune este intre cele doua metale. E logic ce se intampla daca acolo apare apa sau altceva decat motorina. Asa ca degeaba renuntati voi la pompa de joasa ca tot nu dispare cauza. Apropo, un coleg de munca are un clio. A bagat in rezervor de la galeata o panarama de motorina. A mers cca 15 Km apoi motorul s-a oprit. Cand am demontat pompa, cele doua role aveau sectiune patrata, iar pompa de joasa nu avea nimic, doar mici urme de uzura avansata datorita piliturii produse de pompa de inalta. Oricum in rezervor, filtru si pompa era o cantitate foarte mare de pilitura provenita din cele doua role si galetul interior, ce prezentau uzuri foarte mari.

            Originally posted by culmesm View Post
            Prin cadere simpla nu functioneaza .. dar cu pompa electrica confirm functioneazaAlimentarea se ia de pe un releu de la ECM avantajul este ca sta pornita atunci cand dai la automat ... dezavantajul este ca se opreste la 2 minute dupa oprirea motorului ... pompa electrica de pe megan de 1.9 functioneaza garantat ridica presiunea mai bine de 6 atmosfere (fata de cat baga pompa de transfer) si ai un demaraj mai rapid decat pe alimentare clasica. Trebuie neaparat scosi paletii din pompa de transfer. Respect

            Tu crezi ce scri aici????
            Last edited by adicata2003; 31 January 2013, 23:53. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Si cu petrol daca mergea...nu scotea in 15km.atita span,cata motorina a putut sa consume in 15 km.sa produca o asemenea uzura.

              Comment


              • Originally posted by petronel View Post
                Salut,Care pompa electrica este mai buna? COD?Multumesc.Electric Fuel Pumps
                B0SCH: 0 580 464 008 0 580 464 014 0 580 464 015 0 580 464 016 0 580 464 019 0 580 464 033 0 580 464 056 FIAT: 4421193 4460210 82308678 JAGUAR: CAC2263 PSA: 91 538 806 ROVER: AUU1649 S.I.D.A.T.: 70401 Voltage: 12V PRESSURE: 3BAR
                Electric Fuel Pumps
                B0SCH: 0 580 254 911 0 580 254 945 0 580 254 946 0 580 464 030 FORD: 6127983 6158319 6165570 6165571 MERCEDES: 002 091 59 01, 002 091 88 01, 002 091 89 01 S.I.D.A.T.: 70911 Voltage: 12V PRESSURE: 4BAR
                B0SCH: 0 580 464 048, 0 580 464 070 BMW: 16 12 1 115 862, 16 14 1 178 751, 16 14 1 179 232 DAEWOO: 92 927 023 FIAT: 4421193 4460210 60521992 60546091 60810370 7635535 82308678 JAGUAR: CAC2263 OPEL: 815004 815011 90020443 90292723 90349944 PIERBURG: 7.21287.53.0 PSA: 1450.59 91538806 RENAULT: 77 00 722 393, 77 00 855 358 ROVER: AUU1649 S.I.D.A.T.: 70070 Voltage: 12V PRESSURE: 3BAR
                pompa trebuie aleasa automat la 12 v, de preferat ptr motorina dar merg si cele ptr benzina numai ca nu stiu cat timp, este nevoie sa debiteze o presiune intre 4 si 8 bar de preferat media. restul, furnizor, tip si alte chestii nu stiu, stiu doar ca cea care corespunde cel mai bine este cea folosita de renault la motorul 1.9dci de pe megane 2 si laguna.
                si nu uitati, conceptul injectiei delphi este euro3 la baza si noi alimentam cu motorina e5 uscata.
                Last edited by titusake; 1 February 2013, 11:40.

                Comment


                • Originally posted by YLYE View Post
                  Si cu petrol daca mergea...nu scotea in 15km.atita span,cata motorina a putut sa consume in 15 km.sa produca o asemenea uzura.

                  Apropo, ai idee cum functioneaza in amanunt o asemenea pompa?

                  Comment


                  • Sal.Pompa electrica medie presiune cu rotor didtrus,
                    Attached Files

                    Comment


                    • dar cati km a mers cu pompa aia?

                      Comment


                      • Cod pompe de 4bari.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Problema?Unde este pilitura ceea de cupru de la rotor?Unde sa dus?

                          http://www.reno.ro/index.php?showtop...120-------Aici gasit nu stiu cat are.
                          Last edited by petronel; 2 February 2013, 19:49. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • sa nu crezi ca in motorina. daca ajungea acolo, atunci rotorul era la randul lui inundat in carburant... foarte bun tabelul cu coduri... mersi

                            Comment


                            • Daca va intrebati ce e in capete, langa papucii de alimentare, este poxipol, imi dadea motorina pe acolo acum ceva vreme, inainte sa pice de tot.Nu scris de mine,de cel ce a dasfacut pompa deci?

                              Comment


                              • bucsi sau garnituri duse... pompa cu ceva km, nu gluma... daca nu zice nimic de injectoare, inseamna ca nu a avut probabil probleme cu ele. deci?
                                Last edited by Fyrestarter; 2 February 2013, 21:59.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google