Problema Incalzire Logan 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Totusi, revenind, desi am turat-o la relanti pana au iesit vecinii pe la balcoane, nu a pornit acel ventilator. Mai sus mi s-a zis sa o turez pana porneste GMV-ul, dar nu vrea neam sa porneasca pana nu pornesc aerul conditionat.
    Intrebarea este de ce? Si daca are treaba asta vreo legatura cu faptul ca nu mai da caldura ca pe vremuri?
    Nu stiu daca in mers a pornit azi in cei 50 km, dar stiu ca asta vara il mai auzeam pornind dupa ce opream motorul in parcare.
    MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

    Comment


    • #17
      o turez pana porneste GMV-ul, dar nu vrea neam sa porneasca pana nu pornesc aerul conditionat.
      Adică treapta II.

      Pus diagnoza pe mașină și urmărit:
      1- temperatura afișată pe TdB
      2- temperatura citită de injecție - e necesar laptop+diagnoză
      3- temperatura furtunului ce iei din termostat - e necesar un termometru IR tip pistol
      4- temperatura turului ce intră în calorifer - e necesar un termometru IR tip pistol

      Primele 1,2 și 4 trebuie să crească simultan, al 3lea se va încălzi după atingerea punctului de deschidere al termostatului - asta doar dacă termostatul e ok

      Dacă verificările de mai sus sunt ok:
      -lichidul de răcire e suspectul - altă concentrație - trebuie densimetru
      -aerisire defectuoasă
      -calorifer înfundat

      Tot din diagnoză se poate testa funcționarea GMV pe treapta I sau II:
      -dacă nu merge treapta I - releu sau rezistență defectă
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #18
        Salutare!

        Pentru ca nu ma impacam deloc cu faptul ca nu mai am caldura in masina ca pe vremuri si cum nu vreau sa fac precum altii (adica cei care pun intrebari, dar nu mai revin sa spuna ce si cum au rezolvat), revin pentru a spune cum am rezolvat.
        Am cumparat un calorifer de Logan, marca ITN (fabricat in Bulgaria), cu 12 tevi, la pretul de 80 de Lei. Am scurs antigelul din instalatie (am desfacut un furtun de sub carcasa termostatului) si cu o punga am recuperat cea mai mare parte a lichidului. Apoi am scos caloriferul din bord. Atentie sa nu strangeti prea tare, deoarece are o carcasa de plastic si nu cred ca v-ar placea sa va treziti cu apa oparita pe picioare atunci cand conduceti.
        Initial nici cu cel nou nu aveam caldura, insa dupa aerisire si vreo 20 km de test, acum am in sfarsit caldura in masina atat in mers, cat si la relanti. In mers baga chiar si mai fierbinte.

        Nu stiu sa explic de ce, dar cu noul calorifer imediat a pornit GMV-ul cand "apa" a ajuns la 4 pavele. Cu cel vechi nu vroia sa porneasca decat daca porneam aerul conditionat.

        Caloriferul original, cel vechi de 10 ani, a fost desfacut si curatat de mine (am detaliat mai sus), dar nu sufla decat caldicel (desi l-am curatat ca-n tutorialul lui Streulea). Acum l-am clatit putin si a curs rugina din el. Daca cel nou o sa functioneze 10 ani si el, ar fi super!

        Inainte de a va apuca de treaba, recomand aceste tutoriale.
        http://www.tutorialelogan.ro/2016/01...taclu.html?m=1
        https://nnn-autoblog.com/schimbare-r...-logan-14-mpi/
        Last edited by MARIVS; 6th December 2017, 00:22.
        MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

        Comment


        • #19
          am vazut chiar ieri aceeasi problema... verificati si caloriferul desi furtunele sunt calde, el nu se incalzeste pentru ca e infundat...
          nu se poate curata decat partial pentru ca e ciudatel construit in interior....de asemenea e bine venit un filtru de polen(si schimbat periodic) pentru a imbunatati si fluxul de aer...
          atentie la cele de srl mai ales la oring-uri sa nu curga.

          Comment


          • #20
            Salut baieti, am si eu o problema cu incalzirea la masina problema se manifesta in felul urmator, masina cat sta pe loc reusesc sa dezghet geamurile dimineata cat ar fi de inghetate dar in momentul cand pun masina in miscare scade dramatic temperatura la aerul cald gen pana in dreapta 2 la ventilatie baga caldura dar pe celelalte trepte 3 si 4 baga aer caldut sau chiar rece tot timpul trebuie sa merg cu recirculatia aerului pornita caci daca o trec sa traga aer de afara baga aer rece si mi sa mai intamplat ca in mers sa scada de la 4 linii la temperatura la 2 linii, a mai patit cineva asta si eventuale pareri, multumesc!

            Comment


            • #21
              Am avut si eu o problema de genul. La mine a fost termostatul. L-am schimbat si totul e ok.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google