Probleme la pornire Ph1 si Ph2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am avut si eu problema acesta. Dupa primii 10000km nu mai pornea la prima cheie. Pe la 15000 nu mai pornea nici la a 10-a. DAca o lasam in pace cateva ore pornea fara probleme. In service in Bv nu au gasit o explicatie logica pentru ca nu s-a intamplat niciodata cand mergeam cu ea. In fine, toto pe forum am citit ca ar fi senzorul de turatie. Asa ca l-am dat jos si cu o carpa l-am curatat, desi nu se vedea nici-un fel de mizerie pe el. Dar dupa curatare pornea masina fara probleme. Cam dupa 4000-5000 km iar se intampla fenomenul fie vara fie iarna. Am tinut-o tot asa de pe la 20000km pana pe la 45000km. Dupa care am citit tot pe forum ca nu este bine ca la schimbarea treptei de viteza in sus sa iti cada turatia sub ~2000rpm. Initial cand am cumparat masina in 2005 un taximetris mi-a zis ca pentru a merge economic cu masina trebuie sa schimbi la 2000rpm ceea ce in seamna ca iti cade undeva la 1500 rpm. Si asa am facaut pana la cei aproximativ 45000km. Dupa care am inceput sa schimb pe la 2500-2700rpm si de atunci pena acum la 70000km nu am mai avut aceasta problema si nici nu am schimbat senzorul de turatie ci numai stilul prost de condus .

    Comment


    • Chestia asta cu schimbatul subturat si eu o mai practic, tot pentru economie de benzina, dar nu cred sa aiba vreo legatura cu faptul ca nu vrea sa porneasca cand sta in soare .
      La drum intins de multe ori schimb si la 4000 de rotatii , mai ales cand vreau sa depasesc sau ma grabesc , si daca o las sa stea la soare tot asa face. Nu stiu ce sa mai cred . Eu cand am vorbit cu cei de la service (Auto Europa ) mi-au zis ca nu este posibil sa nu porneasca dupa ce sta in soare . Mi-au propus sa o las la ei sa faca niste incercari, dar nu prea am incredere in ei, si in plus masina mi-o trebuie .
      Mai asteptam , poate mai vine cineva cu vreo idee .

      Comment


      • Economie de benzina nu faci daca schimbi subturat, s-a mai discutat asta , dupaia va plangeti ca nu trage motorul .
        misucelmic 4000 rpm cand te grabesti ? Tii se pare mult ? Inseamna ca eu ma grabesc mai tare daca schimb la 5500 sau aproape de 6000 rpm , eu am mers cu ea tot timpul mai turat fara sa scad sub 2000 rpm si pt. aia tot am probleme cu pornirea groaie. Explicatia a zis-o Seba si mi se pare cea mai logica. S-a mai dicutat ca ba ar fi benzina, ba senzorul de turatie, ba motorasul pas cu pas , iar acum ca se merge subturat (mit busted) dar din moment ce masina merge perfect , porneste la prima in orice alta situatie cea mai plauzibila explicatie este cea data de Seba !
        sigpic

        Comment


        • Eu n-am avut asemenea probleme niciodata...bun dar atunci cum s-ar putea remedia?
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Originally posted by Bad_Wolf View Post
            Problema pornirii greoaie dupa stationarea in soare mai este discutata si pe alt thread, oricum referitor la ce zici tu Renault, cum iti explici ca a mea a facut figura asta si cand a fost noua, de 4-5 luni maxim si aprox 3000 km. Odata cu racirea vremii problemele au disparut, dar au reaparut acum odata cu incalzirea .
            Nu stiu ce sa zic dar la mine a fost din cauza ca a fost foarte murdar MPP si corpul clapeta nu a facut niciodata figuri nici cand a stat in soare. Si mie imi pornea la a 5 -a cheie si dupa ceva timp am descoperit ca daca ii dau sprituri (din acceleratie) porneste si dupa ce am curatat mpp (aproximativ 2 luni) porneste instant.

            Comment


            • Of topic : Nu stiu la tine cum face cand ai asemenea turatii, dar la mine dupa 4500 face ca avionul si mi-e mila de ea .Probabil ca tu te grabesti mai tare ca mine
              On topic : Da, se pare ca cea mai stiintifica explicatie ar fi cea cu rampa , a lui Seba , chiar am pus mana pe un manual de reparatii si am vazut ca exista acea rampa si chiar este specificat ca nu are conducta de retur si mai este un rezervor de recirculare a vaporilor de benzina .
              Poate ca la acest rezervor este secretul .
              PRINCIPIU DE FUNCŢIONARE
              Aerisirea rezervorului se face prin absorbantul de vapori de benzină.
              Vaporii de benzină sunt reţinuţi la trecerea prin carbonul activ conţinut în absorbant.
              Vaporii de benzină conţinuţi în absorbant sunt eliminaţi şi arşi de motor.
              Pentru aceasta, se pun în legătură, prin electrovană, absorbantul de vapori de benzină şi colectorul de admisie. Această electrovană este integrată în absorbantul de vapori de benzină.
              Principiul electrovanei este să ofere o secţiune de trecere variabilă (în funcţie de semnalul raportului ciclic de deschidere) emis de calculatorul de injecţie.
              Variabila secţiunii de trecere a vaporilor de benzină în electrovană rezultă din echilibrul dintre câmpul magnetic creat de alimentarea bobinajului şi efortul arcului de revenire care asigură închiderea electrovanei.
              Cred ca elecrovana asta o fi buba ?
              Mai stii ?

              Comment


              • Nu prea ma pricep foarte bine, poate ne lamureste cineva mai priceput iar in legatura cu turatia peste 4500 rpm ar trebui sa stii si tu ca nu are absolut nimic sa ajungi cu ea in 6000 rpm , mai ales ca la 5500 avem puterea maxima (90 cai in cazul tau)
                sigpic

                Comment


                • Oameni buni nu mai dati vina pe subturare, la voi sub 2500 RPM e subturare, eu merg fregvent sub 2500 RPM, la fel si multi cunoscuti care merg batraneste ( la consum in oras)! Si nici nu pornesc greu masinile si consumul este bun, eu cred ca voi dati vina pe stilul de condus in loc sa acceptati o defectiune tehnica! Este adevarat ca mecanicii din service-uri nu au destula experienta (nici nu au de unde sa aiba) in ceea ce priveste problemele Loganului, deci mai trebuie sa asteptam sa mai faca experimente pe masinile noastre!
                  Foarte important: Cum de nu am avut probleme timp de 4 ani si deodata s-a descoperit ca merg subturat si nu mai porneste motorul, eu nu am probleme dar explicatia asta nu pot s-o accept niciodata de la un service autorizat!

                  Comment


                  • au trecut 5 ani de cand au aparut loganurile, ai nostrii mecanici de cati ani au nevoie ca sa se specializeze ? 10-20 de ani ? Inca sunt specializati pe carburatoare ( sarma si patentul)? Mare pacat .

                    Comment


                    • am sn am schimbat senzor tur. si tot imi face figuri

                      Comment


                      • salut am si eu o problema la pornirea de dimineata , problema se manifesta astfel: bag cheia in contact astept sa se stinga martorii pornesc motorul acesta urma in 2000rpm apoi da sa moara turatia coboara aproape la 0 , in acest moment motorul urca brusc la 2000rpm si scade la 500 ramand stabila .Masina are rezervorul de benzina plin la jumatate mai mereu ,tin sa precizez ca masina este un laureate 1.6 GPL PH2

                        Comment


                        • Nu are cum sa'ti stea relantiul la 500....

                          Comment


                          • Mergi la service si probabil o sa iti faca o resoftare, s-ar parea ca e din loturile acelea cu probleme de pornire.
                            Si mai spuneti-i omului de ce nu e la 500, pentru ca asa credeam si eu la inceput.
                            E de la faptul ca daca privesti mai atent la cadran, vei observa ca prima linie este de fapt 500 (aia pe care tu o consideri 0) si relantiul cand se stabilizeaza se duce la 750-800, putin peste.

                            Comment


                            • E o problema de soft - ECU tau nu stie RELANTI
                              1.6 MPi Icy White

                              Comment


                              • pai asa dintr o data sa nu stie ? ah si inca o chestie am observat ca daca o pornesc pe un plan drept porneste fara probleme , in parcare este o usoara panta 1% si masina sta cu botul in jos

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google