Martor Airbag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da este posibil;au mai fost cazuri cand au miscat mufe,au afectat diferite circuite dedicate.
    Verifica in prima faza conexiunile de la calculatorul air-bag,care se afla undeva sub suportul de pahare.Ia in consideratie si postul mai sus de cel postat de tine.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Originally posted by vasilepop_65 View Post
      Am fost azi in service si am schimbat caseta de directie, dupa inlocuire am ramas cu martorul airbag sofer aprins. Mai precis la punerea contactului se aprinde martorul luminos, se stinge dupa pornire, pana aici totul este normal, numai ca dupa aproximativ 15 secunde se reaprinde si ramane aprins.
      Poate avea vreo legatura cu inlocuirea casetei de directie?
      Daca a invartit cineva de volan cand nu era caseta pe masina e posibil sa fi rupt panglica de la airbagul sofer.
      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

      Comment


      • Si aceasta varianta este corecta,rog pe cel implicat sa citesca posturile (103, 117)din acest thread si o sa traga o concluzie.
        Last edited by IancuMIC; 24 November 2011, 21:38.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Toate mufele sunt ok, posibil sa fie afectata acea banda! Ce inseamna din punct de vedere financiar inlocuirea acelui circuit?

          Suspiciunea mea este legata de modul in care s-a facut inlocuirea casetei de directie, respectiv la demontare mecanicul a lovit de vreo 2 ori cu ciocanul caseta care se incapatana sa nu iasa fara a desface surubul de la articulatia coloanei volan.

          Comment


          • Pai acea panglica cu circuite tine de blocul de lumini,nu se poate lua separat.Deci ar trebui cumparat blocul de lumini.Da eu am o vorba; nu cumpara pana nu desfaci ca sa stii ce trebuie sa ei.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Tine de blocul de lumini, mai precis este fixata in soclul blocului de lumini. Se vinde si separat! La modelul meu costa 500 lei ( in service Dacia).
              Last edited by Seba; 12 February 2012, 01:16.

              Comment


              • Pai, pana la urma ai gasit care e cauza?E panglica cu circuite?
                Cum...500 lei?Adica 50 mil sau 5 mil?
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Originally posted by Fane View Post
                  Daca a invartit cineva de volan cand nu era caseta pe masina e posibil sa fi rupt panglica de la airbagul sofer.
                  Diagnostic corect!

                  Reconstituire:
                  s-a demontat caseta cu rotile drepte, remontarea s-a facut cu rotile virate!!!, asta inseamna ca distributia infasurarii benzii s-a schimbat!
                  In conditii normale, se poate roti volanul aproape trei ture spre stanga pentru a se strange banda la maxim si respectiv aproape 3 ture spre dreapta pentru ca banda sa se destinda complet ( fara caseta din pozitia cu rotile drepte).
                  In cazul meu, daca s-a rotit cel putin o tura volanul fata de pozitia initiala, inseamna ca intr-o parte nu au mai ramas decat 2 ture!.
                  Pentru a vira maxim se roteste volanul 2 ture si 1/4 (caseta montata), este lesne de inteles ce s-a intamplat cand am depasit 2 ture!

                  Remediere:
                  am rezolvat-o cu un prieten, mai precis am relipit banda, nu-i usor dar se poate. Din pacate am pierdut vreo 2 cm din banda, sa vedem cum se va comporta in timp.
                  Lungimea ramasa este suficienta, permite rotirea maxim 2 ture si 1/2 (fara caseta) necesar fiind 2 ture si 1/4 ( caseta montata)!

                  PS: numarul de rotatii este valabil pentru caseta mecanica!

                  Originally posted by IancuMIC View Post
                  Pai, pana la urma ai gasit care e cauza?E panglica cu circuite?
                  Cum...500 lei?Adica 50 mil sau 5 mil?
                  5 milioane !!!

                  Originally posted by IancuMIC View Post
                  Pai, pana la urma ai gasit care e cauza?E panglica cu circuite?
                  Cum...500 lei?Adica 50 mil sau 5 mil?
                  5 milioane !!!

                  "panglica cu circuite" este de fapt conductor bifilar tip banda, cu latimea de 5-6 mm si grosimea de circa 1 mm!
                  Last edited by vasilepop_65; 25 November 2011, 20:06. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Ma bucur ca ai scapat ieftin.
                    Am mai spus-o tot pe acest thread:solutia lipirii nu a dat intotdeauna rezultate,se va vedea in timp.Sper sa tina si sa faci parte din categoria celor care au reusit.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • salut. a schimbat cineva airbag-ul sofer ,pasager si computerul de airbag-uri la logan?si daca da,cum a procedat.Multumesc
                      Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
                      Cine este interesat ma poate contacta pe privat
                      sigpic

                      Comment


                      • Faraonw cauta tutoriale pe youtube sau la crististreulea.

                        Eu mi-am rezolvat problema cu martorul pana la urma.
                        Cum zicea petrutzmarian sunt niste mufe sub torpedou care se pare ca sunt pentru airbag pasager dar sunt si sub bord in partea cealalta, langa maneta de deschidere capota, care evident sunt pentru airbag sofer.Am miscat putin contactele, mufele alea, ca n-am reusit sa o desfac s-o curat.Nu se mai aprinde, probabil nu facea contact bine.
                        Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                        Comment


                        • da ..asta i situatia
                          Last edited by barna marius; 21 January 2012, 19:32. Reason: posta gresit

                          Comment


                          • sigur ai avut o defectiune legata de airbag ,altfel bordul nu se aprindea..

                            Comment


                            • vad ca mai multi ati avut/aveti probleme cu martorul de la airbag si acuma si eu

                              ce am observat la masina mea, ca martorul acela se aprinde daca las masina in panta - nu glumesc. adica: o opresc in panta cu fata la vale pana acuma, invers nu am incercat , ma duc sa-mi fac treaba, plec cu masina si ramane aprins. cand ajung pe drum drept opresc motorul, il pornesc din nou si nu se mai aprinde.
                              are cineva idee care ar fii legatura?
                              am fost la service, fiind in garantie o sa-mi schimbe nu stiu ce, ca a dat o eroare pe tester, din cate am inteles panglica de la volan. inca nu am ajuns sa le spun si de treaba asta, da poate ar m-ar scuti de o asteptare mai lunga la service.
                              Mersi

                              Comment


                              • Chiar ca nu are nicio treaba pozitia masinii cu aprinderea martorului airbag; daca aprinderea martorului se datoreaza unei agresiuni asupra panglicii din cochilia volanului, mai degraba conteaza pozitia in care ramane volanul dupa oprire.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google