Probleme cu I-a si marcharriere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by lau View Post
    Si cutia mea de viteze mai face nazbatii in I-a si R dar m-am obisnuit cu ea.
    Cred ca o mare parte din vina il poarta uleiul ce e in cutie. Oare ce ulei ar fi mai ok ?

    P.S. Am vazut in service ce uleiuri "Made in Turkey" folosesc. Asta e uleiul lor ........ de firma la revizii.
    Uleiu din cutie n-are nici o vina. Daca vrei sa-l schimbi sa bagi ulei de cutie 75W80 , nu altceva (ca atunci risti sa ai si mai mari probleme cu tr I si R ).

    PS: ref la uleiu folosit la revizii nu vad care e problema daca scrie Made in Turkey, erai mai linistit daca scria Made in UE ? ) (poate ar trebui dupa considerentu asta si pe Renault Symbol sa scrie ''Made in Turkey...'')

    PPS: chiar am incercat ieri cu motorul/cutia incalzita, din tr II de la 1400-1500 rpm intra in tr I fara efort (de la 1100-1200 rpm intra lejer de tot in tr I).

    Comment


    • Am condus pana acum 3 Loganuri. Problema march-arriere-ului o aveau toate, difera doar numarul de incercari 1-2-3, dar despre treapta I, eu nu am avut probleme. Este Dacie , ce vrei? Cea veche , 1310, trebuia sa trag de schimbator spre a II-a si dupa aceea "bagam" in prima treapta.

      Comment


      • Daca ne bazam toti pe ideea ca " E dacie domne , Ce vrei ? .." am ajuns rau ..
        Eu am intalit problema asta pe un logan , incercati sa bagati 5-a si apoi in R sa vedeti ce usor merge ..

        Comment


        • Nu e dacie , e Renault sau o dacie cu trei !

          Comment


          • Deci fie ca se mai uzeaza pinioanele/sincroanele, sau fie ca m-am adaptat eu bine la ea, dar mie (am mai spus) nu-mi mai caraie de vreun an.
            La inceput o caraiam si eu, dar acum nu s-a mai intamplat.
            Oricum, la R o manevrez cu blandete, nu rup schimbatoru.

            Comment


            • poti da treapta 1 din mers chiar si la 35 km/h........merge garantat
              trebuie sa o lasi pe liber,o turezi putin si cuplezi a 1-a
              cat despre marsalier:o opresc pe loc,bag a 2-a si apoi R si intra fara probleme

              Comment


              • Eu nu cred ca bagi tu a 1 a la 35 la ora

                Comment


                • Originally posted by alin2009 View Post
                  Eu nu cred ca bagi tu a 1 a la 35 la ora

                  vrei sa pariem?

                  Comment


                  • decat daca ai cutia varza pori sa bagi a 1 la 35 ora sau sa mergi direct cu 1 viteza de 35 h
                    drive with speed than you die fast

                    Comment


                    • Originally posted by adypala View Post
                      poti da treapta 1 din mers chiar si la 35 km/h........merge garantat
                      trebuie sa o lasi pe liber,o turezi putin si cuplezi a 1-a
                      cat despre marsalier:o opresc pe loc,bag a 2-a si apoi R si intra fara probleme
                      Mergi cu a 1-a si vezi ce turatie ai la 35 km/h...apoi mai vorbim daca poti retrograda la 35 km /h in a 1-a...ori ai probleme cu ambreiajul/cutia, ori...
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Nu va mai contraziceti, faceti proba (cutia calda) si vedeti.
                        Eu am bagat (de proba, fara sa eliberez ambreaju desigur!) si la 50 km/h din tr III am bagat tr I , un pic opune rezistenta apoi intra in viteza. N-am cutia varza, ambreaj sau alte belele.
                        De la 30-35/h intra sigurat.

                        PS: daca trebe fac un clip, dar oricum e tampenie, doar ca idee, intra si la 40/h in tr I.

                        Comment


                        • intra cateodata in treapta I asa de usor, la viteze destul de ridicate de aprox. 20 si ceva km/h, iar atunci cand intra, am impresia ca am bagat a III-a
                          sigpic

                          Comment


                          • Intra cateodata? La mine nu intra niciodata a I-a la mai mult de 5 maxim 10 km/h decat un pic fortat! Cred ca totusi are o protectie cutia asta, sa nu bage "Gheorghe" a I-a in loc de a V-a si sa-i scoata pistoanele prin capota! Despre march arriere (sau cum s-o scrie) eu am auzit ca nu e sincronizat si e normal sa caraie putin daca e motorul rece ( turatie peste 750 RPM). Am 5000 km in bord si pun pariu ca nu i-mi baga nimeni a I-a nici macar la 30 KM/H , daca-mi crapa cutia sau motorul sa-l plateasca el ! Hai noroc!

                            Comment


                            • nu am cutia varza,nu are absolut nici o problema
                              doar ca viteza a 1-a nu e sincronizata si ca sa intre din mers trebuie turat pe liber(ca sa intre pe la 35 km/h trebuie turata cam pana la 3000) pt ca pinionanele sa ajunga la aceasi turatie sau ceva de genu :)
                              PS:va aduc un martor cu care am mers chiar azi si am dat a 1-a la 35 kmh
                              si ca idee:nu incercati sa dati a 1-a peste 45 kmh pt ca s-ar putea sa faca poc
                              pun pariu cu oricine de pe forum ca dau a 1-a din mers

                              Comment


                              • Hai, pariu pe-o acadea !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google