Probleme cu I-a si marcharriere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Cristi_Xp View Post
    stiti ce e culmea... am pe masina cutia ce se pune la 16veuri...adica tot JH3 ,dar 060 ...nu 052 ca la 1.6 ... si culmea ...nu caraie si nici problema sa bag 1a in mers nu are...
    Cristi si care sunt partile pozitive ale cutiei tale, se simte ceva diferenta in exploatare intre cea de 16v si 8v?

    Comment


    • @ Madi
      nu pot sa spun decat ca am avut masina din '75, nu era dacie si intra si la ea marsarierul din mers...dar dintr-un singur motiv. mi se rupea daca se spargea ceva in cutie. cu 100RON luam alta cutie si o si puneam pe masina.
      dadeam in ea pana nu mai putea saraca, nu vreau sa continui discutia dar pe mine in scoala de soferi asa m-a invatat: "tr I-a e doar pentru plecare de pe loc. ai miscat masina din loc, ii dai a doua.".
      la logan ma doare sufletul cand caraie cutia si nu inteleg de ce ai avea nevoie sa ii dai 1-a in mers. daca chiar vrei sa faci asta o fortezi si intra garantat. dar te si apropii de service sa faci o reparatie, incet-incet

      Comment


      • Eu de exemplu cand intru in parcare reduc mereu din a II-a in I-a pentru ca trebuie sa merg foarte incet, sa fac jaloane, sa ma feresc de garduri si treapta a II-a e prea rapida pentru ce-i acolo. Am citit tot pe forum daca e recomadat sa fac asa si am vazut ca n-are nimic, din contra nu merg cu ea subturata.

        Comment


        • @ skd ozenel - Am invatat sa merg pe o dacie din 75' , care inca mai functioneaza la parintii mei , are peste 350000 km si nu s-a umblat la cutie . Intra si acum in reducere in tr I . Daca loganul nu e capabil de aceasta performanta , e de rahat.
          PS . si planetarele sunt originale .

          Comment


          • Cutia de dacie este in 4 trepte sau 5? Alea in 5 nu intra in mers a 1-a nici la daciile vechi.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • Tu zici de daciile 1300, nu de logan. Nu ?

              Comment


              • Da ii spuneam lui madi(cutie de Logan cu 4 trepte ). Cu prima ocazie incerc si la un Accent sa bag a 1-a in mers. Bineinteles tot la viteza mica.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • Originally posted by Juristul2000 View Post
                  Cristi si care sunt partile pozitive ale cutiei tale, se simte ceva diferenta in exploatare intre cea de 16v si 8v?
                  ti-am zis mai sus care mi se pare diferenta... dar cine a avut cutia inainte ...pe 16v a zis ca avea celebra problema cu caraitul in marsarier,asa ca tind sa cred ca este o problema de reglaj,eu sincer nu am observat-o,am incercat si dimineata la rece, am bagat direct fara sa tin apasat ambreiajul 3 secunde cum se recomanda...si intra bine,ca sa nu mai vorbesc ca odata am nimerit sa o bag 1 in loc de 3 ...
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Originally posted by madi View Post
                    @ skd ozenel - Am invatat sa merg pe o dacie din 75' , care inca mai functioneaza la parintii mei , are peste 350000 km si nu s-a umblat la cutie . Intra si acum in reducere in tr I . Daca loganul nu e capabil de aceasta performanta , e de rahat.
                    PS . si planetarele sunt originale .
                    Loganul e de rahat ca nu are astfel de "performante"?...asa o fi si Megane-ul ca si ala tot cutii d-astea de viteza a avut...ai mai mers cu alte masini sa vezi ca sunt destule care fac asa?Vezi ca, conteaza si la ce viteza bagi din a 2-a in a 1-a...din pacate observ ca unii nu stiu cum functioneaza o cutie de viteze dar isi dau cu parerea.Nu e o problema de proiectare ci e in functie de rapoartele unei cutii si mai ales fenomenul apare la masinile care nu au cuplu mare pentru ca primele rapoarte de viteza sunt scurte si e logic ca atunci cand retrogradezi de la 30km/h sau 20km/h intr-a 1-a sa caraie ca e viteza destul de mare pentru treapta unu de viteza...au si sicroanele alea rostul lor si d-aia te "lasa" mai greu sa retrogradezi

                    PS: Am vazut Dacii care intrau in viteza fara sa apesi ambreiajul...hidramate, ce sa mai ....al dreaq Logan asta nu stie sa faca
                    Last edited by darksid3; 20 January 2009, 11:55.
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • Originally posted by darksid3 View Post
                      PS: Am vazut Dacii care intrau in viteza fara sa apesi ambreiajul...hidramate, ce sa mai ....al dreaq Logan asta nu stie sa faca
                      sigur nu stie sa faca asa ceva? atunci e de rahat

                      dar a incercat cineva? ca eu am facut din greseala asta dar a hârâit urât dar nu mai tin minte daca a intrat sau nu
                      sigpic

                      Comment


                      • Ti-o fac eu sa intre dar pe a ta nu pe a mea . Si nu promit sa intre din prima dar o sa intre fara carait la un moment dat.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • Originally posted by darksid3 View Post
                          Loganul e de rahat ca nu are astfel de "performante"?...asa o fi si Megane-ul ca si ala tot cutii d-astea de viteza a avut...ai mai mers cu alte masini sa vezi ca sunt destule care fac asa?Vezi ca, conteaza si la ce viteza bagi din a 2-a in a 1-a...din pacate observ ca unii nu stiu cum functioneaza o cutie de viteze dar isi dau cu parerea.Nu e o problema de proiectare ci e in functie de rapoartele unei cutii si mai ales fenomenul apare la masinile care nu au cuplu mare pentru ca primele rapoarte de viteza sunt scurte si e logic ca atunci cand retrogradezi de la 30km/h sau 20km/h intr-a 1-a sa caraie ca e viteza destul de mare pentru treapta unu de viteza...au si sicroanele alea rostul lor si d-aia te "lasa" mai greu sa retrogradezi

                          PS: Am vazut Dacii care intrau in viteza fara sa apesi ambreiajul...hidramate, ce sa mai ....al dreaq Logan asta nu stie sa faca
                          asta spuneam si eu...

                          "Cutia de viteze nu este proiectata sa cupleze 1-a din mers...spuneti voi la ce masina cu cutia in toate mintile ati vazut asa ceva???
                          problema cu marsarierul e recunoscuta la nivel mondial...de toti utilizatorii de JH / JR.

                          toti se plang de logan...ati uitat din ce 1310 ati coborat? unde vitezele erau pe unde aveau ele chef? unde uleiul la cutie se schimba in functie de magazinul de unde il luai si era mai apt/inapt ?"

                          Comment


                          • Pai loganul la 2200 rpm in tr I are 20 km/h. Vi se pare mare turatia pentru retogradare in tr I la 20 km/h ? Sub 20 km/h in tr II incepe sa tremure masina daca accelerezi.
                            @ Cristi LCD. Patru trepte , e dacie din 75'
                            @darksid3 . Daca citeai "postul 118" observai ca vorbesc de viteze de la 20 km/h in jos.Nu sunt nebun sa retrogradez in tr I la peste 20-30km/h.
                            @skd ozenel . Istructorul este idiot cand afirma ca tr I este doar pentru plecarea de pe loc. Sau mai bine zis vine dupa un camion .

                            Comment


                            • ma scuzi dar la o masina utilizata pe drum nu ai nevoie de mai mult sa faci cu tr I.
                              sa nu crezi ca daca scrie la locatie bucuresti eu si sunt de aici...daca tu vrei sa te dai la vale cu loganul pe unde te dai si cu 4x4 e alegerea ta, daca ai dat cu ea de pamant sau cine stie ce si nu vezi garantie? si nu cred ca e nevoie sa te invete in scoala de soferi sa nu pui piciorul in frana cand cobori ca faci tumbe.
                              eu la a mea nu am nevoie de I-a decat la plecarea de pe loc, in rest ...fara sa omor ambreiajul pot sa plec si cu a doua...K4M si JR5, de...
                              hai sa incheiem aici discutia asta pentru ca nu ii mai vad rostul...
                              se transforma in diesel vs otto

                              Comment


                              • Nu stiu...cert e ca mie nu mi s-a parut nimic in neregula cu cutia de viteze de pe Logan si am tot tras de ea in toate situatiile...daca e sa caraie, caraie ca orice alta cutie normala. Nu ma refer la limuzine
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google