Probleme cu I-a si marcharriere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am mers cu adypala in masina si da intra a1a la 35km/h.Masina nu are cutia varza,e logan ph 2 are in jur de 10.000km deci nu are cum sa fie terminata.
    AG 16 Y M A

    Comment


    • am citit si eu topicul si as avea ceva de spus:
      Cutiile de viteze tip JH care echipeaza motoarele 1,4 si 1,6 MPI de Logan nu sunt prevazute cu sincronizator pentru treapta de mers inapoi (pe scurt MAR).
      Cutiile de tip JR ce vin din Spania pentru motorizari diesel si 1,6 16V au sincronzator pentru mersul inapoi. n-au Problema aceasta.
      Revenind la cele spuse de Meseriasu: dantura pinioanelor (cele trei este dreapta) - cand bag in MAR actionez pinionul intermediar. Apare o interferenta a danturii de cuplare care face dificila actionarea in MAR - solutia s-a dat - astepti 3 sec apoi actionezi levierul dar se mai poate intampla sa nu mearga nici asa - ex. daca ai frana de mana trasa adica rotile inca blocate - ideea este sa eliberezi autoturismul prin deplasare usoara inainte (cativa cm) si apoi sa actionezi levierul (evident cu motorul la relanti).
      Cam atat ...
      Din pacate nu exista solutie pentru acest tip de incident, decat daca faci un bricolaj al cutiei de viteze si anume recuperezi de la dezmembrari o cutie tip JR (renault), recuperezi din ea pachetul de mers inapoi cu sincronizare si il montezi in cutia ta (la faza asta trebuie studiate putin manualele de reparatie pentru ca elementele sa fie perfect compatibile)

      O mica rectificare: se poate folosi pt solutionare, ansamblul mers inapoi de la cutiile JH3-060 ce echipeaza logan diesel 1,5, 65 caluti. Se gasesc ca piese de schimb la service - dar mutarea se poate face dupa ce iesi din garantie.
      Pont: pentru economie de combustibil la drum lung pt loganisti cu motor 1,6 MPI se poate in locui pachetul (treapta a 5 a) cu un pachet (2 pinioane) de la cutia de diesel 1,5 65 cai adica JH3-060. Au alt raport ce functioneaza ca uns pe motorizarea 1,6 MPI.
      Last edited by tutupiciu; 12 May 2009, 13:45. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • nici loganul meu nu intra intotdeauna din prima in R . si tot aceeasi explicatie am primit-o si eu de la mecanic, lipsa sincronului si atunci nu se aliniaza pinionul intotdeauna ca sa cupleze .

        Comment


        • Misto pontul lui @tutupiciu cu pinioanele de a 5-a, poate dupa garantie... Caraiala in R nu prea ma deranjeaza, se poate strica ceva pe acolo?

          Comment


          • Salutare.

            Nici la mine nu le inghite din prima, dar ii fac dublu debreiaj si o ia direct.Nu imi place sa fortez pinioanele , dar nici nu sufar sa simt ca nu intra .

            Asta este. Sunt ale noastre si sa le stapanim sanatosi .
            real power..... diesel power by

            Comment


            • Faptul ca face zgomot la culpare MAR nu e asa grav (distructiv) - ideea este sa nu fortati levierul de viteze cand faceti aceasta manevra pentru ca forta in cutie e multiplicata de vreo 7 ori si riscati sa "tundeti" profilul danturi de cuplare,din (V) ajunge (U) iar apoi caraie tot timpul.

              Comment


              • Salut la mine cand introduc viteza-I-cateodata,nu tot timpul simt cand ridic piciorul de pe ambreiaj o pocnitura...nu pot sa imi dau seama ce e dar am intrebat un mecanic si a spus ca pot fi sabotii de frana blocati..poate are cineva aceiasi problema si poate sa-mi dea un sfat..

                Comment


                • unde auzi sau simti aceasta pocnitura ?

                  Comment


                  • dupa ce am introdus prima viteza ,merg foarte putin si se aude aceea pocnitura...si nu tot timpul...nu pot sa va spun cu exactitate unde se aude,undeva in zona ambreiajului sau partea soferului...mutumesc

                    Comment


                    • simti pocnitura la nivel de pedala (in talpa) ?

                      Comment


                      • in talpa da,dar foarte putin si am observat ca la rece nu mai face nimic...doar in prima viteza,in rest nu am probleme

                        Comment


                        • Controleaza in acest caz - cablul de ambreiaj - daca nu te pricepi te duci la service
                          trebuie sa scriu mult sa-ti explic - cablul poate avea tendinte de intzepenire , fie gresaj neconform fie un fir al cablului rupt, fie agata la articularea lui cu pedala, etc ...

                          Comment


                          • Da,iti multumesc.Singurul lucru care il pot face eu e sa controlez daca exista un fir al cablului rupt.Am sa ma uit atent poate se vede,de nu ma duc la service.Noroc mult

                            Comment


                            • Am si eu o intrebare. Mi se mai intampla sa nu imping pana in capat schimbatorul de viteze ( cand incerc sa bag in treapta a doua ) si incepe sa caraie . Cand aud zgomotul apas rapid pe pedala de ambreaj. Vream sa stiu daca se poate strica ceva la cutie?
                              Chestia asta se intampla numai in viteza a doua. Bag a I -a , si cand dau sa schimb a doua, trag de maner se simte un mic blocaj si atunci las picioru de pe ambreaj, rezultatul fiind o caraiala de toata frumusetea. Cine are 1.4 simte o mica agatare in treapta a doua, dupa care intra de tot in viteza?

                              Comment


                              • intr-a doua, eu nu simt, doar in prima si marcharriere caraie. cati km are loganul?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google