Mi se arde in continuu un bec!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mi se arde in continuu un bec!!

    Pe partea stanga mi se arde in mod regulat becul h4 ,cam o data la doua saptamani ! Pe partea dreapta nu , e bacul original , sa fie becul de vina ? Am pus un bec Tesla ,credeam ca e original ,era firma buna !

  • #2
    Cred ca ar trebui sa mergi la un electrician in service sa verifice daca nu ai vreun scurt-circuit pe undeva.
    Computer, did we bring batteries?... Computer?...

    Comment


    • #3
      De cate ori ai schimbat becul pana acum?

      Comment


      • #4
        S-ar putea sa fie un scurt in instalatia electica ... Si tata la MCV-ul lui avea problema ca i se ardea siguranta de la bord si baietii de la AMAT au constatat ca un fir se freca de protectia de la computeru de bord ... Si i-au schimbat instalatia electrica da i-au pus-o aiurea rau .. Si protectia nu i-au mai pus-o ... (daca eram eu ii puneam sa dea motoru jos si o aseze cum trebuia ) ...

        Comment


        • #5
          Adica se arde becul mai intai si nu siguranta? Nu e in regula, ar trebui sa pui un bec bun (Osram) si daca se mai arde sa cauti problema la fire.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            Din punct de vedere electric, un bec nu se poate arde din cauza unui scurt circuit!!! Becul se strica(arde) fie prin supralimentare cu o tensiune mai mare decat cea prescrisa de fabricant(cazul tau peste 14,4v;asta ar insemna ca alternatorul tau sa debiteze mai mult decat trebuie, ducand la arderea mai multor componente nu numai a unui singur bec,(nu cred ca e cazul tau)) fie prin soc(lovire, trantire) iei o groapa mai puternic, fie sa ai ginion, ai nimerit un lot de becuri mai proaste (cazul tau )
            Last edited by raduSB; 9 November 2008, 12:19.

            Comment


            • #7
              Sau nu-ti functioneaza releul de protectie pe partea respectiva.
              CT-97-VIPsigpic

              Comment


              • #8
                Releul e pt protejarea circuitului (blocu de lumini in special), nu a becului.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by andrei View Post
                  Adica se arde becul mai intai si nu siguranta? Nu e in regula, ar trebui sa pui un bec bun (Osram) si daca se mai arde sa cauti problema la fire.
                  Adica Osram e din alea originale ? Daca era altceva , scurt circuit se ardea o siguranta , becul de pe partea dr e in regula e cel original ,e posibil sa fie si un soc ,pe faza lunga nu s-a ars nici unul ,am schimbat 3 in interval de o luna si jumatate!

                  Originally posted by raduSB View Post
                  Din punct de vedere electric, un bec nu se poate arde din cauza unui scurt circuit!!! Becul se strica(arde) fie prin supralimentare cu o tensiune mai mare decat cea prescrisa de fabricant(cazul tau peste 14,4v;asta ar insemna ca alternatorul tau sa debiteze mai mult decat trebuie, ducand la arderea mai multor componente nu numai a unui singur bec,(nu cred ca e cazul tau)) fie prin soc(lovire, trantire) iei o groapa mai puternic, fie sa ai ginion, ai nimerit un lot de becuri mai proaste (cazul tau )
                  Pai da ,dar unul era Tesla ,unul era Tungsram si unul era de bau bau!

                  Originally posted by TopCat View Post
                  Cred ca ar trebui sa mergi la un electrician in service sa verifice daca nu ai vreun scurt-circuit pe undeva.
                  Multumesc de sfat ,in cazul in care am fi fost nemti ar fi fost un sfat bun,dar asa nenea de la service mi-ar fi inventat orice numai sa ma jupoaie !Si asta ti-o spun din experienta : la dacia veche nu-mi ardeau becurile pe spate ,de loc , m-am dus la electrician si mi-a spus o intreaga poveste - pe care eu nu am crezut-o si am plecat ,acasa am observat ca nu aveam masa ,dar si el observase asta ca mi-a mascat firul fara sa vad eu ,deci...
                  De aia e forum: ca sa nu ne prostim!
                  Last edited by vali007; 9 November 2008, 21:59.

                  Comment


                  • #10
                    Ma bag si eu in seama, am fost electrician iar la o masina cu un singur tip de alimentare(o singura tensiune de +12v) nu poti sa arzi numai un singur bec in mod repetat. Cauzele sunt ori mecanice, ori de constructie a becului la ce ti se intampla tie. Incearca cu un bec de calitate.

                    Comment


                    • #11
                      Becurile tesla stiu ca arau bune . Pe dacia veche a parintilor am pus halogen de 55-60 w si ambele becuri au pana acum cel putin 4 ani .Pana atunci incercasem tot felul de halogenuri ieftine si nu tineau mai mult de o luna .Am pus si tungsram si tot dupa o luna s-a ars( masina are releu electronic).Dupa mine tesla are cel mai bun raport pret -calitate.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Octavian___30 View Post
                        Releul e pt protejarea circuitului (blocu de lumini in special), nu a becului.
                        Pai si daca releul de protectie e bulit ce cedeaza intai circuitul sau becul???
                        La motor e o cutie cu relee,cand schmbi fazele ar trebui sa se auda un clanc usor.
                        Last edited by shogwn; 10 November 2008, 10:08.
                        CT-97-VIPsigpic

                        Comment


                        • #13
                          Daca se buleste releul de protectie, ori nu ti se mai aprinde becul respectiv (bobina arsa), ori ramane mereu aprins (contacte sudate). El protejeaza contactele finute din blocul de lumini, de curentul mare luat de becuri.

                          Comment


                          • #14
                            Am si eu aceasi problema ,la mine tine cam 2 luni maxim un bec si tot asa pe partea stanga .... Tin sa mentionez ca am scimbat si farul cu totul si problema a ramas deci nu e vb de problema mecanica de fixare sau gropi si lovituri ..(unde circul eu nu e cazul) ...Morala becul se a arde ...
                            Degeaba gandesti daca esti prost!

                            Comment


                            • #15
                              Problema e calitatea becurilor.
                              Daca ar fi prea mare tensiunea atunci ar trebui sa se arda si alte becuri si sigurante.
                              Va doresc multi km fara probleme.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google