Atentie La Schimbarea Bateriei!!!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la timpul acela nu erau alternatoare pt garantii.de diode nici atat.in 2005 piesele de schimb erau rare.linia de asamblare era una singara.am avut colegi care au dat avansul in iunie 2004 iar masina(cheala) lea venit prin ianuarie 2005.eu am dat in august si a venit in octombrie(laureat)lansarea pe15 septembrie.in functie de cerere, se schimba linia de asablare.romanul vroia cu ac si servo astea au fost primele montate.pt sonda marsarier am stat 3 saptamani.am fost in lotul in care mi sa schimbat cricul (dacia intra in lumea buna in care rechema masini in service)si asta cu programare,fiind la inceputurile loganului,nici cei din service nu cunosteau toate problemele.la viata mea am facut mai multe.liceu auto cu practica in autobaza filaret,bobinaj,electronica,automatizari.la bobinaj reparam alternatoare,electromotoare,rasnite,etc.in esenta ma pricep.nu am gasit diode.cunosteam un inginer la service militari.mia spus ca nu voi gasii diode.tot el ma rezolvat intro sambata cu baietii.un alternator 100a era 12 milioane(pret la magazine auto dar asteptai sa vina din germania.internetul nu era ca acum.era f.scump.erau probleme cu piesele pt ca nu le facea pitestiul.de furat. erau la numar.ei nu aveau piese sa fabrice masini,dapai de schimb.acum bani sa ai,ca te descurca orcine.am scris toata chestia asta nu pt a ma lauda,ci pt faptul ca am vrut sa se stie de inceputurile loganului.o mare descoperire a fost pornirea stergatoarelor dupa sprituire.acum este din fabrica.nu exista decat clipul pe care il avea doar dacia.o problema hazlie-la viteze mari se auzea un huruit ,,pe spate''.ma duc la service(la o saptamana dupa ce am luato).domnule rulmentii,spune meseriasul.vine inginerul-domne imposibil sunt made france.vine altul-ce gume?matador(sau montana nu mai retin exact) ?vezi presiunea in roti !masinile cand veneau de la pitesti veneau cu presiunea in roti mare.dilerul trebuia sa refaca presiunea.din cauza cauciucurilor matador sau montana se auzea acel uruit(pe la 80km/h)

    Comment


    • Refacea pe dracu dilaru presiunea-n roti inainte de livrare...mie mi-a dat-o-n primire cu peste 3atm. in toate rotile.
      Mi-a luat o saptamana pana mi-am dat seama.

      Comment


      • @B70NGY
        Ma scuzi ca-ti tulbur nostalgia, dar in 2004 am schimbat eu regulatorul la un clio model 2001. Si ghici: acelasi alternator ca pe logan. De pe pantelimon, colt cu morarilor.

        off topic
        daca vrei sa vorbim de "dat avansul", hai sa vorbim de anii '80. Te bagi?
        [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

        Comment


        • baterie rombat

          exact 8 ani ma tzinut bateria din fabrica!!! a trebuit sa resetez ceasul si sa bag din nou codul la radiocasetofon.
          Last edited by bistritzelu; 28 June 2014, 16:03.

          Comment


          • Norocosule, se vede că Rombat-ul ţine cu cei din Bistriţa!

            Comment


            • februarie 2005, inca are curent!

              Comment


              • S-a dus bateria dupa un an jumatate - Rombat Premier 60A - cred ca a facut un scurt...ceva si mi-a ars siguranta din imagine(cea care nu are scris amperajul pe ea) -era de 5A. Pana nu am schimbat-o nu am reusit sa pornesc masina. De la ce releu era acea siguranta?

                Multumesc!

                Comment


                • Cam repede s-a dus bateria... garantia este de 2 ani. Asta daca nu ai consumatori suplimentari.
                  Daca siguranta de 5 amp era in compartimenul motor cred ca e cea de la pompa de injectie. Poza nu ai urcat-o.
                  GL-22-TOF

                  Comment


                  • Ups ;)

                    Consumatori nu cred ca am - am verificat acum cu o alta baterie...14.2 parca, cu motorul pornit, asta dupa ce o sfeclisem ca nu mai pornea masina. A fost pur si simplu la noroc cu siguranta, dupa ce am vazut ca nu porneste...am desfacut capacul si am vazut ca e arsa.
                    Problema e ca bateria a murit subit, am pus-o pe un redresor si colegul spunea ca " suge" prea multi amperi...ca se incinge foarte tare...s-a inverzit ochiul magic,apoi s-a inegrit,apoi iarasi verde,apoi transparent. Avea cam 11 volti dar cand conectam cablul de minus ieseau scantei ... cred ca e un scurt in ea...
                    Cea mai nasoala parte e ca nu mai am certificatul de garantie...asa ca...alta noua.
                    Totusi, ce sa verific inainte de a cumpara una noua-care oricum nu va mai fi Rombat ?
                    Nu spun ca ar fi proaste,sau...dar daca s-a dus as prefera Varta care e cu 70-100 de lei mai scumpa.
                    Attached Files

                    Comment


                    • Se continua aici.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google