A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Este clar, ai alt dop la cutie fata de baia de ulei. Mai mult ca sigur a fost inlocuit cu ce au avut prin preajma.
    Aplici planul b, : cumperi un dop la fel ca cel de la motor si cu prima ocazie cand umbli acolo, iei un mox (cleste pt tevi de instalator), ca sa il desfaci si il vei inlocui cu noua piesa.
    ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

    Comment


    • Originally posted by madi View Post
      ......Daca in poza ta nu e iluzie optica atunci proeminenta aia e un patrat rupt in buson. ..............
      Eu nu am mai vazut asa ceva, sa puna cu ce au la indemana. Eu cred cum a spus colegul madi, patrat rupt in buson. Cand ai ocazia incearca sa-l rezolvi luand in calcul si aceasta varianta, probabilitate mica sa fie montat cu "scule speciale".
      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

      Comment


      • Iti dai seama ce mecanici profesionisti sunt in acel service.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Tin sa va informez, cu toata dragostea, ca aveti peste 20 de posturi, in care...nu spuneti nimic.
          E mai mult decat clar ca, pentru a inlocui uleiul din motor si cutie, ai nevoie de aceiasi scula; un patrat de...8. Daca cineva are altfel de buson, in mod sigur nu e din fabrica.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Originally posted by Fanez View Post
            E pentru cheie gen tubulara, nu gen imbus.

            Muchia rosie este aproape la nivel cu marginea mazgalita tot cu rosu.

            Colegule, din nou tehnica ta ne ... face sa radem.

            Cam ce cheie "tubulara" zici tu ca se potriveste peste un buson asa rotund ca cel din poza?

            Da-l dreacu de buson, zici ca-i NASA aici. F..te-i doua ciocane si o dalta si l-ai scos. Pui buson de care consideri tu ca e normal (vezi ca se gasesc cu patrat si magnet in cap) si gata.

            Va tot place sa plangeti pe forum cate 10 pagini, fara sa va oferiti singuri solutii simple la probleme pe care tot voi le complicati.


            Daca dalta si ciocanul sunt scule mult prea dure pt dvs. incearca sa sudezi in cateva puncte cheia aia patrata, atat cat intra ea in buson.
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • Am rezolvat problema. Era cum a zis madi. Nu se baga bine de seama din cauza peliculei de ulei care se prelinsese peste el. N-am mai gasit bucatica aia sa vad ce anume era si sa-i fac poza. Revin mai tarziu cu alte detalii.

              Greselile sunt generate de Tapatalk

              Comment


              • HOW TO .. by Streulea

                 L-am mai schimbat in urma cu 75.000km(la 70.000km) iar atunci mecanicul care mi-a schimbat ambreiajul a zis ca uleiul era negru si trebuia...

                Comment


                • Dupa ce s-a scurs uleiul vechi am bagat 3 litri fix si a inceput sa se prelinga ca in poza. Uleiul vechi avea teoretic aproape 1000 km.


                  Greselile sunt generate de Tapatalk

                  Comment


                  • update: din fabrica este cam 2,7-2,8 l ulei.

                    Comment


                    • de unde stii ? din ce ai scos din cutie ? eu cred ca se mai pierde, nu ?

                      Comment


                      • Atât am scos din cutie. Cu aproximație, l-am pus în bidoanele care le-am cumpărat. Poate a mai rămas pe interior, dar nici 2,2 l cum au scos alții nu cred ca este. Dacă salti masina de fata mai mult, ai șanse sa se scurgă mai puțin ulei și sa pui apoi mai mult.

                        Comment


                        • Din cate am citit si pe aici si in manualul de service, la 1,4 intra 3,1l. Daca in fabrica se pune mai putin sau mai ramane in cutie, nu stiu. Eu am pus fix 3 bidoane de 1l si abia incepuse sa se prelinga pe la busonul de umplere, adica n-a fost in exces si nici insuficient.

                          Comment


                          • Salut,azi am schimbat si eu uleiul din cutie,am pus elf nfj 75w80 pret 24 de lei litrul,am pus 3 litri..dar nu a inceput sa curga pe la gaura.am bagat un imbus in interior si are ulei putin sub gaura dopului de nivel.
                            Sa mai cumpar 1 litru sau este suficient???am pus uleiul vechi in bidoanele de la elf si depaseste 3 litri...ar fii cam 3,1 zic eu .
                            Ceva pareri...multumesc

                            Comment


                            • E suficient, cat ai pus.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Daca nu a curs pe la gura de umplere afecteaza treapta a5-a..am inteles ca este mai sus pinionul.
                                Anul trecut am desfacut busonul sa vad daca este la nivel uleiul din cutie si a curs dupa ce l-am desurubat vreo 100ml...poate mecanicii au pus ulei pe sus pe la furtunul de aerisire.?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google